Automatyzacja marketingu
Proces automatyzacji marketingu jest jak najbardziej wskazany w wielu firmach. Dzięki temu można prowadzić skuteczne…
Proces automatyzacji marketingu jest jak najbardziej wskazany w wielu firmach. Dzięki temu można prowadzić skuteczne…
System CRM (ang. Customer Relationship Managment) to technologia, która pomaga w utrzymywaniu relacji z klientami…
Lead generation to sposób na pozyskanie nowych klientów. Żeby to zrobić, należy zdefiniować pojęcie leada…
Firmy coraz częściej współpracują z copywriterami w modelu B2B, ponieważ to dla wielu z nich…
Prowadzisz tradycyjny sklep i zaczynasz odczuwać odpływ klientów? Jest to związane ze zmianą przyzwyczajeń zakupowych…
Zwiększenie konwersji ze strony www jest zadaniem każdego marketingowca. Jak jednak zadbać o większą liczbę…
Po pierwsze: pochwal się sam Wielu znawców tematu twierdzi, że najlepszą i zarazem najprostszą metodą…
Dlaczego warto zainwestować w gadżety reklamowe? Długopisy, breloki, kubki, smycze, pendrive’y, torby bawełniane – te…
Faktura VAT marża to specyficzny rodzaj faktury, do którego wystawienia uprawnione są określone podmioty gospodarcze.…
Identyfikacja wizualna to zespół symboli, które składają się prezencję marki widoczną dla odbiorców. Żadna firma…