Zadziałaj na klienta podświadomie, czyli zalety feromarketingu

Skuteczny marketing z jednej strony oddziałuje na odbiorcę bezpośrednio, z drugiej natomiast trafia do podświadomości. Tę drugą funkcję z ogromnym powodzeniem wykonuje feromarketing, czyli marketing oparty na feromonach – wytwarzanych przez organizm lotnych związkach chemicznych, które oddziałują podświadomość odbierających je osób, zwiększając ich przychylność wobec emitującej je osoby. Jak ma się to do marketingu? O tym będzie można dowiedzieć się poniżej! Feromony w marketingu – na czym … Czytaj dalejZadziałaj na klienta podświadomie, czyli zalety feromarketingu

Video employer branding – aktualne trendy w filmach rekrutacyjnych

Pracodawcy coraz częściej dostrzegają potrzebę dbania o swój wizerunek. Odzwierciedla to między innymi rosnąca popularność video typu employer branding, których rola wykracza daleko poza wsparcie procesu rekrutacji. Jakie są aktualne trendy w tym zakresie i jak robią to korporacje? Ludzie przede wszystkim Rolą filmów employer branding jest przede wszystkim ukazanie ludzkiego oblicza pracodawcy. Kto stoi po drugiej stronie firmy, której produkty kupujemy codziennie … Czytaj dalejVideo employer branding – aktualne trendy w filmach rekrutacyjnych

Reklama w sieci

W dzisiejszych czasach nawet najlepsza firma nie podoła konkurencji bez odpowiedniej reklamy. Do znalezienia nowych klientów oraz zachęcenia tych stałych do dalszego korzystania z naszych usług, niezbędna jest nie tylko najwyższa jakość obsługi, ale także promocja działalności naszej firmy. Znajdywanie nowych klientów przez pozytywne opinie oraz polecanie usług wśród znajomych jest skuteczne, jednak tylko w pewnym zakresie i do czasu. Tradycyjny marketing szeptany cechuje się dużymi ograniczeniami, na przykład działaniem jedynie na określonym, … Czytaj dalejReklama w sieci

KUJAWSKO-POMORSKIE będzie miało w logo fidget spinnery

Województwo kujawsko-pomorskie, w ślad za innymi jednostkami samorządowymi w naszym kraju, przyjęło logo, mające stać się jego promocyjnym znakiem rozpoznawczym. Wraz z nim pojawiła się także odświeżona identyfikacja wizualna, chociaż jej atrakcyjność oraz użyteczność stoi pod dużym znakiem zapytania. Nowy projekt jest odbierany różnie i w sumie trudno się temu dziwić, bo jego forma wydaje się być co najmniej zastanawiająca. Wykonawcy znaku prawdopodobnie … Czytaj dalejKUJAWSKO-POMORSKIE będzie miało w logo fidget spinnery

Influencer marketing tematem V edycji Marketing Day

Marketing Day to konferencja dla brand managerów, social media managerów, dyrektorów kreatywnych, przedsiębiorców i osób tworzących kampanie w oparciu o współpracę z influencerami. Marketing Day odbywa się jako element największego polskiego festiwalu dla twórców internetowych See Bloggers. Tegoroczna edycja skupi 150 uczestników i  15 praktykujących prelegentów, którzy dyskutować będą o marketingu influencerów. Uczestnicy konferencji będą mieli okazje poznać studia przypadków i dobre praktyki w nawiązywaniu relacji … Czytaj dalejInfluencer marketing tematem V edycji Marketing Day

Noworoczne wyprzedaże – 3 sposoby na wzrost sprzedaży

Tłumy w centrach handlowych i zapracowani kurierzy oznaczają jedno – czas przedświątecznego szaleństwa zakupowego trwa. Coraz więcej Polaków stawia na wygodę i spokój kupując w sieci. To dla sprzedających online świetny prognostyk również przed kolejnym gorącym okresem w e-handlu – noworocznymi wyprzedażami. RTB House, polska spółka technologiczna specjalizująca się w działaniach reklamowych opartych na zaawansowanych scenariuszach retargetingowych, przeanalizowała setki kampanii na ponad 40 rynkach, by określić 3 sposoby na zwiększenie … Czytaj dalejNoworoczne wyprzedaże – 3 sposoby na wzrost sprzedaży

Mapa krajów – wydrapują swoją przygodę zwiedzania świata

Prezentujęmy wam dziś mapę która tylko z pozoru wygląda dość banalnie. Jednak nie dajmy się zwieść!  Kiedy podchodzimy trochę bliżej widzimy, że wszystkie kraje są w rzeczywistości pokrytę specjalną folią( tę sama którą znajdujemy na loteryjnych zdrapkach). Wszystko czego potrzebujesz to monetą lub długopis oraz chwila drapania a na mapie pojawi się  kolor kraju i jego stolicy. Świetny sposób aby w swój własny i spersonalizowany spób przedstawić nasze turystyczne … Czytaj dalejMapa krajów – wydrapują swoją przygodę zwiedzania świata

Opakowania na papierosy? Wylatujące zęby

Aby w  twórczy sposób uświadomić ludzi o szkodliwości palenia, w tym zagrożenie dla zębów, projektanci prześcigają się w co raz to ciekawszych pomysłach. Miroslav Vujovic Graforidza wykreował bardzo ciekawą koncepcję opakowania. Pomysł? Paczka przedstawia twarz osoby a kontur ust to przestrzeń którą wypełniają białe papierosy. Gdy palacz sięga po kolejną sztukę twarz na opakowaniu traci zęby. Sprawdźcie sami!

Dla kogo pożyczka na święta?

Święta to czas ożywionego ruchu w biznesie – także tym pożyczkowym. Lada dzień pożyczkodawcy zasypią nas reklamami o świątecznych promocjach. Pojawi się wiele naprawdę atrakcyjnych ofert, ale czy każdy może z nich skorzystać? Kto może dostać pożyczkę na święta? W okresie świąt firmy pożyczkowe pracują ze zdwojoną siłą, a wszystko dlatego, że nasze zapotrzebowanie na szybką gotówkę rośnie. Coraz bardziej popularna staje się darmowa pożyczka na święta, ale by ją … Czytaj dalejDla kogo pożyczka na święta?

“When Brands Go Wild” – starcie największych marek w naturze.

“When Brands Go Wild” Zwierzęta to znane symbole od wieków. Nie raz są stanowią o wolności, odwadze, sile i do dziś mają bardzo silne znaczenie symboliczne. Odnajdujemy je na wielu znanych logach. brand – Sam termin ‘marka’ (brand) pochodzi od holenderskiego zwrotu ‘brandmerk’, który oznacza wypalony znak. Takie znaki stosowano w celu identyfikacji kryminalistów, niewolników, bydła, a także drewnianych skrzynek zawierających towary handlowe. Sprawdźcie projekt Tunezyjskiego … Czytaj dalej“When Brands Go Wild” – starcie największych marek w naturze.