Jak skutecznie nazwać firmę w gastronomii

Jeżeli zamierzasz założyć firmę gastronomiczną i nie wiesz jak ją nazwać, koniecznie przeczytaj ten artykuł. Znajdziesz tu wskazówki, jaka powinna być odpowiednia nazwa dla Twojej działalności, Sprawdź jak wyróżnić się w gastronomi odpowiednią nazwą.       Jak nazwać firmę gastronomiczną? Odpowiednia nazwa firmy gastronomicznej z pewnością przyciągnie uwagę potencjalnych klientów. Na rynku funkcjonuje wiele punktów gastronomicznych, jednakże klient wybiera ten, … Czytaj dalejJak skutecznie nazwać firmę w gastronomii

Sklep internetowy – fanaberia, czy olbrzymi potencjał?

Prowadzisz tradycyjny sklep i zaczynasz odczuwać odpływ klientów? Jest to związane ze zmianą przyzwyczajeń zakupowych współczesnego społeczeństwa. Minęły już czasy świetności typowego handlu detalicznego – wszystko dąży w kierunku internetowych sklepów, portali aukcyjnych – wszędzie tam, gdzie bez wychodzenia z domu można zrobić zakupy, które z łatwością można opłacić przelewem elektronicznym i zostaną dostarczone pod same drzwi. Tak, brzmi to w pewnym sensie strasznie. Aczkolwiek, jakby … Czytaj dalejSklep internetowy – fanaberia, czy olbrzymi potencjał?

Co to jest SERP i co ma wspólnego z moją stroną?

Prawdopodobnie widzisz SERP każdego dnia nawet o tym  nie wiedząc! Oto przykład SERP dla frazy “ubezpieczenie samochodu”.  Wygląda znajomo?  [alert-warning]”SERP” jest angielskim skrótem “Search Engine Results Page” który oznacza w wolnym tłumaczeniu “strona wyników wyszukiwania”.[/alert-warning] Krótka historia SERPów Od lat wszystkie  SERPy wyglądał dokładnie tak samo.  W skład wchodziło kilka reklam na górze i z boku 10 naturalnych wyników wyszukiwania które wyszukiwarka uznawała za najbardziej istotne. Ponieważ “każdy” z wyników wyszukiwania wyglądały tak samo, Nas, jako … Czytaj dalejCo to jest SERP i co ma wspólnego z moją stroną?

Budowanie świadomości marki: 3 najlepsze wskazówki

Zwiększenia obecności na rynku Ponieważ branża fashion e-commerce staje się coraz bardziej konkurencyjna, zwiększenie świadomości marki nie jest proste. W takim scenariuszu firmy, które nie wywierają wpływu na ludzi, nie budują lojalnej bazy zwolenników marki – polegną. Według firmy eMarketer, wydatki na reklamę na całym świecie wyniosą do końca 2020 roku 674,24 mld dolarów. Szacuje się, że biznes fashion e-commerce wzrośnie z 126 miliardów w 2017 r. do 200 miliardów do roku … Czytaj dalejBudowanie świadomości marki: 3 najlepsze wskazówki

Wspaniałe zagranie PR-owe

W dzisiejszych czasach bardzo trudno jest przetrwać na rynku biznesowym. Konkurencja jest bowiem ogromna i wiele innych firm stara się ścigać ze sobą nawzajem, wykorzystując do tego celu różnego rodzaju chwyty. Jednym z bardziej popularnych, jest obecnie tworzenie profesjonalnego wizerunku biznesowego, z wykorzystaniem do tego celu twarzy własnych pracowników. Taka fotografia korporacyjna jest coraz bardziej popularna również w naszym kraju. Okazuje się bowiem, że ludzie … Czytaj dalejWspaniałe zagranie PR-owe

Vlogujące dzieci na YouTube – czy to dobry pomysł?

W ostatnich latach nagrywanie filmów o swoim życiu i zainteresowaniach oraz umieszczanie ich w serwisie YouTube cieszy się niezwykłą popularnością nie tylko wśród nastolatków oraz osób pomiędzy 20 a 30 rokiem życia. Coraz więcej dzieci próbuje zaistnieć w sieci właśnie poprzez nagrywanie vlogów. Sposób na sławę Prowadzenie własnego kanału na YouTube to nowoczesny odpowiednik dawnego pamiętnika. Dziś niektórym nie wystarczają już blogi, czyli opisywanie swojego dnia online. Coraz większa moda na vlogowanie … Czytaj dalejVlogujące dzieci na YouTube – czy to dobry pomysł?

“When Brands Go Wild” – starcie największych marek w naturze.

“When Brands Go Wild” Zwierzęta to znane symbole od wieków. Nie raz są stanowią o wolności, odwadze, sile i do dziś mają bardzo silne znaczenie symboliczne. Odnajdujemy je na wielu znanych logach. brand – Sam termin ‘marka’ (brand) pochodzi od holenderskiego zwrotu ‘brandmerk’, który oznacza wypalony znak. Takie znaki stosowano w celu identyfikacji kryminalistów, niewolników, bydła, a także drewnianych skrzynek zawierających towary handlowe. Sprawdźcie projekt Tunezyjskiego … Czytaj dalej“When Brands Go Wild” – starcie największych marek w naturze.

Google przetestował program kierujący aspirujących dżihadystów do treści kontrpropagandowych.

Czy Google może zmieniać wyniki wyborów? Czy 57 tysięczna paczka wybrańców może sterować losami państw?

Za czasów L. Page’a firma stała murem za wolnością słowa, walczyła z cenzurą. Przykład Chiński. Co jednak będzie, jeżeli zmieni się ich polityka?

Walka z ISIS

Projekt uruchomiony w inkubatorze Google, który został skierowanie przeciwko potencjalnym członkom ISIS -zmniejszenie radykalności treści- wkrótce zostanie wykorzystany w walce przeciwko prawicowym ekstremistom w Ameryce Północnej. Dowiadujemy się o ty od kierownika projektu na spotkaniu w Brookings Institution.

Badania oraz reklama behawioralna wykorzystywana prze londyński start-up Moonshot CVE we współpracy z inkubatorem google Jigsaw miała kierować potencjalnych dżihadystów do filmów na YouTube’ie. Były to video, dotyczące zwalczania propagandy ISIS.

W programie pilotażowym związanym ze zwalczaniem ISIS, wykorzystano przekierowania. W ciągu ośmiu tygodni zgromadzono metadane 320.000 osób, przy użyciu 1700 słów kluczowych. Łącznie przekierowani użytkownicy obejrzeli ponad pół miliona minut filmów „instruktażowych”.

Na spotkaniu w  Brookings poruszano głównie kwestie istniejącego programu mającego na celu obniżenie rekrutacji ISIS. “Myślę, że jest to niezwykle obiecująca metoda.” – powiedział Richard Stengel, amerykański podsekretarz stanu do spraw dyplomacji i spraw publicznych.

Sam wspominam o ISIS, więc zobaczymy. Może mnie też przekierują?

Google a wybory

Nie to nie magiczny uniwersum w serialu z panem Underwoodem. Jak dowiodło pięć eksperymentów w dwóch krajach, stronniczość rankingu wyszukiwarki może zmieniać preferencje wyborców niezdecydowanych do głosowania o ponad 20 % lub więcej.

Jest jeszcze radio, skandale i telewizja ale 20% to już znacząca liczba. Należy również pamiętać, że Google to prywatna firma.

Prawo do zapomnienia a cenzura

W odpowiedzi na wyrok Trybunału Sprawiedliwości UE w sprawie C-131/12 z dnia 13 maja 2014 roku Google udostępnił formularz, za pomocą którego zgłaszać można treści, które zdaniem użytkownika powinny być usunięte z usług Google jako naruszające prawo.

Jednakże nie zawsze. Są przypadki w których Google odmawia usunięcia uwłaczających nam informacji.

Google podkreśla, że wyszukiwarka wynajduje treści udostępnione przez innych, jedynie do nich odsyłając, i stoi na stanowisku, że prawo do zapomnienia nie może być nieograniczone, gdyż oznaczałoby cenzurowanie internetu.

Czy to nie jest hipokryzja? Z jednej strony podprogowe przekierowywanie użytkowników i propaganda(czy z lewej, czy z prawej strony), z drugiej wycieranie sobie gęby cenzurą i wolnością słowa?

Wydaję mi się, że wielki brat, pozwala sobie na zbyt wiele.

Źródła:

https://theintercept.com/2016/09/07/google-program-to-deradicalize-jihadis-will-be-used-for-right-wing-american-extremists-next/

http://www.rp.pl/artykul/1210558-Sad-oddalil-cywilny-pozew-przeciw-Google-o–prawo-do-zapomnienia-.html#ap-2

Disrupting ISIS recruitment online

 

Codziennie ukrywa “Wally’ego” a dzieci ze szpitala naprzeciwko muszą go odnaleźć.

Pracownik budowlany, Hansey Jason wpadł na wspaniały pomysł, aby upiększyć codzienne życie chorym dzieciom. Pracując na budowie naprzeciwko Szpitala „Memorial Children” w South Bend, w stanie Indiana, skonstruował wraz z córką Charliego, który ma ponad 2,5 metra wysokości. Pomysł polega na i ustawianiu sympatycznego bohatera codziennie w innym miejscu, by odtworzyć zabawę „Gdzie jest Wally?“. Angażuję do zabawy dzieci ze szpitala na przeciwko, które chętnie uczestniczą w tej ciekawej zabawie. Powstał … Czytaj dalejCodziennie ukrywa “Wally’ego” a dzieci ze szpitala naprzeciwko muszą go odnaleźć.

Działania hybrydowe sposobem na wsparcie potrzeb e-sklepu

4 sierpnia 2016 – Rozpoczynając kampanię retargetingową, marketerzy bardzo często chcą wspierać kilka obszarów biznesu jednocześnie. Wielu z nich zależy nie tylko na zwiększeniu ruchu na stronie, ale także wprost na wzroście liczby lub wartości konwersji. Wnikliwy marketer wie jednak, że dzięki odpowiedniej optymalizacji działań reklamowych możliwa jest realizacja kilku celów jednocześnie. Pytanie tylko jak znaleźć balans między aktywnościami wspierającymi zwiększenie liczby odwiedzin, a pracą nad wzrostem wartości konwersji i co można … Czytaj dalejDziałania hybrydowe sposobem na wsparcie potrzeb e-sklepu