Jak pozyskiwać leady na rynku B2B? Poradnik

Lead generation to sposób na pozyskanie nowych klientów. Żeby to zrobić, należy zdefiniować pojęcie leada dla swojej firmy, znaleźć źródła pozyskiwania kontaktów, przygotować strategię i testować poszczególne rozwiązania. W tym artykule dowiesz się, jak zacząć pozyskiwać nowe kontakty biznesowe w sektorze B2B. Co to jest lead generation i lead? Na początku przyjrzyjmy się definicji pojęcia generowania leadów. Lead generation to proces zbierania danych kontaktowych do potencjalnych … Czytaj dalejJak pozyskiwać leady na rynku B2B? Poradnik

Sklep internetowy – fanaberia, czy olbrzymi potencjał?

Prowadzisz tradycyjny sklep i zaczynasz odczuwać odpływ klientów? Jest to związane ze zmianą przyzwyczajeń zakupowych współczesnego społeczeństwa. Minęły już czasy świetności typowego handlu detalicznego – wszystko dąży w kierunku internetowych sklepów, portali aukcyjnych – wszędzie tam, gdzie bez wychodzenia z domu można zrobić zakupy, które z łatwością można opłacić przelewem elektronicznym i zostaną dostarczone pod same drzwi. Tak, brzmi to w pewnym sensie strasznie. Aczkolwiek, jakby … Czytaj dalejSklep internetowy – fanaberia, czy olbrzymi potencjał?

Social Media jako narzędzie rekrutacyjne

Media społecznościowe nie bez przyczyny “złapały” zainteresowanie rekruterów. Liczba ich użytkowników z roku na rok rośnie, a młodzi ludzie – pożądany zasób na rynku pracy – spędzają na ich codziennie długie godziny. Nic dziwnego, że specjaliści do rekrutacji zaczęli wykorzystywać social recruiting w poszukiwaniu nowych pracowników. Na czym on polega? Social Media recruiting w Polsce jeszcze nie tak popularny Podczas, gdy w Stanach Zjednoczonych Social Media wykorzystuje w procesie rekrutacji około 95% … Czytaj dalejSocial Media jako narzędzie rekrutacyjne

RTB House wkracza na rynek amerykański i uruchamia biura w Nowym Jorku, Bostonie oraz Chicago

RTB House, działająca globalnie, polska firma specjalizująca się w innowacyjnej technologii retargetingowej opartej na deep learningu, ogłosiła wejście na rynek amerykański. Trzy nowe biura powstaną w Nowym Jorku, Bostonie i Chicago. Za operacje regionalne odpowiedzialni są Radosław Dobrołęcki, President North America, a także Gary Burtka, VP US Operations. RTB House jest pierwszą firmą na świecie specjalizującą się w retargetingu, która opracowała i wdrożyła własne rozwiązania technologiczne … Czytaj dalejRTB House wkracza na rynek amerykański i uruchamia biura w Nowym Jorku, Bostonie oraz Chicago

Google Hotel Ads – omiń OTA i kieruj ruch na stronę

Bądź widoczny tam gdzie są aktualnie Twoi goście. Google Hotel Ads prezentuje Twój hotel na stronie wyszukiwarki Google i na Mapach Google zarówno dla komputerów, telefonów i tabletów. Podróżujący będą widzieć Twoją reklamę podczas aktywnego poszukiwania oferty, która jest podobna do Twojej. Opłata jest pobierana tylko wtedy kiedy reklama generuje kliki lub rezerwację. Z Google Hotel Ads goście mogą bezpośrednio na twojej stronie dokonać rezerwacji. Możesz … Czytaj dalejGoogle Hotel Ads – omiń OTA i kieruj ruch na stronę

Video employer branding – aktualne trendy w filmach rekrutacyjnych

Pracodawcy coraz częściej dostrzegają potrzebę dbania o swój wizerunek. Odzwierciedla to między innymi rosnąca popularność video typu employer branding, których rola wykracza daleko poza wsparcie procesu rekrutacji. Jakie są aktualne trendy w tym zakresie i jak robią to korporacje? Ludzie przede wszystkim Rolą filmów employer branding jest przede wszystkim ukazanie ludzkiego oblicza pracodawcy. Kto stoi po drugiej stronie firmy, której produkty kupujemy codziennie … Czytaj dalejVideo employer branding – aktualne trendy w filmach rekrutacyjnych

Czy social media konwertują?

Współczynnik konwersji jest jednym z elementów, który służy za miarę sukcesu stron internetowych. To miarodajne źródło wiedzy dla analityków oraz marketerów, którzy wykorzystują zebrane w ten sposób dane do osiągnięcia swojego zamierzenia. Jak wygląda jednak konwersja w social media? Czy popularne i lubiane serwisy społecznościowe konwertują? Zebraliśmy dane na ten temat. Konwersja w social media Choć najczęściej konwersja na stronach internetowych kojarzy się przede wszystkim ze sprzedażą, jest to założenie błędne. Mówiąc … Czytaj dalejCzy social media konwertują?

Kampania AdWords – robić samodzielnie czy zlecić specjaliście?

Kampania AdWords to szansa dla wielu firm na zwiększenie swoich dochodów. Mogą z niej skorzystać za równo sklepy internetowe, firmy oferujące produkty i usługi na całą Polskę czy nawet świat, jak też małe firmy lokalne. Wiele z firm, które spróbowało reklam AdWords odniosło sukces i znacznie zwiększyło swoją sprzedaż. Zdarzają się również firm dla których reklama AdWords jest nieskuteczna lub zbyt droga. To jak będzie w naszym … Czytaj dalejKampania AdWords – robić samodzielnie czy zlecić specjaliście?

Mercedes zanurza samochód w żywicy – czy przetrwa próbę?

Mercedesaure Rex Z okazji wydania nowego modelu SUV, Mercedesa G-Class w wersji 2018 stworzył niesamowicie kreatywną kampanie. Aby podkreślić wartości marki, i pokazać swoje historyczne know-how, Mercedes postanowił zanurzyć swoją nową klasę G w żywicy. Dziewięćdziesiąt dni trwało odlewanie ponad czterdziestu czterech ton żywicy syntetycznej. To właśnie w niej zamknięto Klasę G z początku produkcji. Patrząc na fotki można porównać tą pracę do owada zamkniętego … Czytaj dalejMercedes zanurza samochód w żywicy – czy przetrwa próbę?

Jak przyśpieszyć WordPressa?

  Jeżeli zastanawiasz się jak przyśpieszyć WordPressa to bardzo dobrze trafiłeś. W tym artykule odnajdziesz, masę narzędzi oraz strategii które pozwolą Ci w miarę nieinwazyjny sposób poprawić prędkość ładowania się twojej strony. Dlaczego przyśpieszenie WordPressa jest ważne? Czasy ładowania strony jest  bardzo ważny. Głównym powodem w jakim użytkownicy/klienci siadają przed ekran komputera jest wygoda i oszczędność  czas. My jako wydawcy musimy im te … Czytaj dalejJak przyśpieszyć WordPressa?