Nie bój się prosić o polecenia, czyli siła rekomendacji

Wykorzystanie rekomendacji w swoich działaniach marketingowych jest bardzo efektywną strategią. Bazuje ona na wykorzystaniu pozytywnych opinii klientów do stworzenia silnego wizerunku marki i przyciągnięcia nowych odbiorców. Co sprawia, że rekomendacje są tak skuteczne oraz dlaczego nie warto bać się o nie prosić? Zachowana czujność Osoby odpowiedzialne za marketing stają przed wyzwaniem rosnącej świadomości konsumentów. Sprawdzanie danych i weryfikowanie informacji stały się niemal niezbędne we współczesnym procesie zakupowym. Wykreowanie przekazu, … Czytaj dalejNie bój się prosić o polecenia, czyli siła rekomendacji

Wsparcie sprzedaży w firmie

Nieustannie zmieniający się rynek, moda, trendy oraz warunki finansowe potencjalnych klientów sprawiają, że aby sprzedaż była efektywna i dobrze prosperująca niezbędna jest wnikliwa analiza danych, skrupulatne raportowanie oraz wprowadzanie na bieżąco korekt i nierzadko restrukturyzacji procesów sprzedażowych. Wsparcie sprzedaży to istotny element rozwoju firmy    Wsparcie sprzedaży w firmie może odbywać się poprzez zaawansowane systemy sprzedażowe, działające w oparciu o doświadczenie ekspertów i precyzyjne zarządzanie informacjami. Zastosowanie tego … Czytaj dalejWsparcie sprzedaży w firmie

Automatyzacja marketingu

Proces automatyzacji marketingu jest jak najbardziej wskazany w wielu firmach. Dzięki temu można prowadzić skuteczne działania marketingowe, nie tylko na skalę krajową, ale też międzynarodową. Stosowanie specjalnych systemów sprawia, że opracuje się w szybkim tempie doskonałą strategię marketingową. Dopasowanie strategii do działań firmowych Zastosowanie narzędzi marketingowych ma sens, gdy będzie chciało się dopasować strategię do działań firmowych, tak aby dawała ona optymalne wyniki. Wiadomo, że nie każdy musi … Czytaj dalejAutomatyzacja marketingu

Jak pozyskiwać leady na rynku B2B? Poradnik

Lead generation to sposób na pozyskanie nowych klientów. Żeby to zrobić, należy zdefiniować pojęcie leada dla swojej firmy, znaleźć źródła pozyskiwania kontaktów, przygotować strategię i testować poszczególne rozwiązania. W tym artykule dowiesz się, jak zacząć pozyskiwać nowe kontakty biznesowe w sektorze B2B. Co to jest lead generation i lead? Na początku przyjrzyjmy się definicji pojęcia generowania leadów. Lead generation to proces zbierania danych kontaktowych do potencjalnych … Czytaj dalejJak pozyskiwać leady na rynku B2B? Poradnik

Sklep internetowy – fanaberia, czy olbrzymi potencjał?

Prowadzisz tradycyjny sklep i zaczynasz odczuwać odpływ klientów? Jest to związane ze zmianą przyzwyczajeń zakupowych współczesnego społeczeństwa. Minęły już czasy świetności typowego handlu detalicznego – wszystko dąży w kierunku internetowych sklepów, portali aukcyjnych – wszędzie tam, gdzie bez wychodzenia z domu można zrobić zakupy, które z łatwością można opłacić przelewem elektronicznym i zostaną dostarczone pod same drzwi. Tak, brzmi to w pewnym sensie strasznie. Aczkolwiek, jakby … Czytaj dalejSklep internetowy – fanaberia, czy olbrzymi potencjał?

Social Media jako narzędzie rekrutacyjne

Media społecznościowe nie bez przyczyny “złapały” zainteresowanie rekruterów. Liczba ich użytkowników z roku na rok rośnie, a młodzi ludzie – pożądany zasób na rynku pracy – spędzają na ich codziennie długie godziny. Nic dziwnego, że specjaliści do rekrutacji zaczęli wykorzystywać social recruiting w poszukiwaniu nowych pracowników. Na czym on polega? Social Media recruiting w Polsce jeszcze nie tak popularny Podczas, gdy w Stanach Zjednoczonych Social Media wykorzystuje w procesie rekrutacji około 95% … Czytaj dalejSocial Media jako narzędzie rekrutacyjne

RTB House wkracza na rynek amerykański i uruchamia biura w Nowym Jorku, Bostonie oraz Chicago

RTB House, działająca globalnie, polska firma specjalizująca się w innowacyjnej technologii retargetingowej opartej na deep learningu, ogłosiła wejście na rynek amerykański. Trzy nowe biura powstaną w Nowym Jorku, Bostonie i Chicago. Za operacje regionalne odpowiedzialni są Radosław Dobrołęcki, President North America, a także Gary Burtka, VP US Operations. RTB House jest pierwszą firmą na świecie specjalizującą się w retargetingu, która opracowała i wdrożyła własne rozwiązania technologiczne … Czytaj dalejRTB House wkracza na rynek amerykański i uruchamia biura w Nowym Jorku, Bostonie oraz Chicago

Google Hotel Ads – omiń OTA i kieruj ruch na stronę

Bądź widoczny tam gdzie są aktualnie Twoi goście. Google Hotel Ads prezentuje Twój hotel na stronie wyszukiwarki Google i na Mapach Google zarówno dla komputerów, telefonów i tabletów. Podróżujący będą widzieć Twoją reklamę podczas aktywnego poszukiwania oferty, która jest podobna do Twojej. Opłata jest pobierana tylko wtedy kiedy reklama generuje kliki lub rezerwację. Z Google Hotel Ads goście mogą bezpośrednio na twojej stronie dokonać rezerwacji. Możesz … Czytaj dalejGoogle Hotel Ads – omiń OTA i kieruj ruch na stronę

Video employer branding – aktualne trendy w filmach rekrutacyjnych

Pracodawcy coraz częściej dostrzegają potrzebę dbania o swój wizerunek. Odzwierciedla to między innymi rosnąca popularność video typu employer branding, których rola wykracza daleko poza wsparcie procesu rekrutacji. Jakie są aktualne trendy w tym zakresie i jak robią to korporacje? Ludzie przede wszystkim Rolą filmów employer branding jest przede wszystkim ukazanie ludzkiego oblicza pracodawcy. Kto stoi po drugiej stronie firmy, której produkty kupujemy codziennie … Czytaj dalejVideo employer branding – aktualne trendy w filmach rekrutacyjnych

Czy social media konwertują?

Współczynnik konwersji jest jednym z elementów, który służy za miarę sukcesu stron internetowych. To miarodajne źródło wiedzy dla analityków oraz marketerów, którzy wykorzystują zebrane w ten sposób dane do osiągnięcia swojego zamierzenia. Jak wygląda jednak konwersja w social media? Czy popularne i lubiane serwisy społecznościowe konwertują? Zebraliśmy dane na ten temat. Konwersja w social media Choć najczęściej konwersja na stronach internetowych kojarzy się przede wszystkim ze sprzedażą, jest to założenie błędne. Mówiąc … Czytaj dalejCzy social media konwertują?