Social Media jako narzędzie rekrutacyjne

Media społecznościowe nie bez przyczyny “złapały” zainteresowanie rekruterów. Liczba ich użytkowników z roku na rok rośnie, a młodzi ludzie – pożądany zasób na rynku pracy – spędzają na ich codziennie długie godziny. Nic dziwnego, że specjaliści do rekrutacji zaczęli wykorzystywać social recruiting w poszukiwaniu nowych pracowników. Na czym on polega? Social Media recruiting w Polsce jeszcze nie tak popularny Podczas, gdy w Stanach Zjednoczonych Social Media wykorzystuje w procesie rekrutacji około 95% … Czytaj dalejSocial Media jako narzędzie rekrutacyjne

RTB House wkracza na rynek amerykański i uruchamia biura w Nowym Jorku, Bostonie oraz Chicago

RTB House, działająca globalnie, polska firma specjalizująca się w innowacyjnej technologii retargetingowej opartej na deep learningu, ogłosiła wejście na rynek amerykański. Trzy nowe biura powstaną w Nowym Jorku, Bostonie i Chicago. Za operacje regionalne odpowiedzialni są Radosław Dobrołęcki, President North America, a także Gary Burtka, VP US Operations. RTB House jest pierwszą firmą na świecie specjalizującą się w retargetingu, która opracowała i wdrożyła własne rozwiązania technologiczne … Czytaj dalejRTB House wkracza na rynek amerykański i uruchamia biura w Nowym Jorku, Bostonie oraz Chicago

Google Hotel Ads – omiń OTA i kieruj ruch na stronę

Bądź widoczny tam gdzie są aktualnie Twoi goście. Google Hotel Ads prezentuje Twój hotel na stronie wyszukiwarki Google i na Mapach Google zarówno dla komputerów, telefonów i tabletów. Podróżujący będą widzieć Twoją reklamę podczas aktywnego poszukiwania oferty, która jest podobna do Twojej. Opłata jest pobierana tylko wtedy kiedy reklama generuje kliki lub rezerwację. Z Google Hotel Ads goście mogą bezpośrednio na twojej stronie dokonać rezerwacji. Możesz … Czytaj dalejGoogle Hotel Ads – omiń OTA i kieruj ruch na stronę

Video employer branding – aktualne trendy w filmach rekrutacyjnych

Pracodawcy coraz częściej dostrzegają potrzebę dbania o swój wizerunek. Odzwierciedla to między innymi rosnąca popularność video typu employer branding, których rola wykracza daleko poza wsparcie procesu rekrutacji. Jakie są aktualne trendy w tym zakresie i jak robią to korporacje? Ludzie przede wszystkim Rolą filmów employer branding jest przede wszystkim ukazanie ludzkiego oblicza pracodawcy. Kto stoi po drugiej stronie firmy, której produkty kupujemy codziennie … Czytaj dalejVideo employer branding – aktualne trendy w filmach rekrutacyjnych

Czy social media konwertują?

Współczynnik konwersji jest jednym z elementów, który służy za miarę sukcesu stron internetowych. To miarodajne źródło wiedzy dla analityków oraz marketerów, którzy wykorzystują zebrane w ten sposób dane do osiągnięcia swojego zamierzenia. Jak wygląda jednak konwersja w social media? Czy popularne i lubiane serwisy społecznościowe konwertują? Zebraliśmy dane na ten temat. Konwersja w social media Choć najczęściej konwersja na stronach internetowych kojarzy się przede wszystkim ze sprzedażą, jest to założenie błędne. Mówiąc … Czytaj dalejCzy social media konwertują?

Kampania AdWords – robić samodzielnie czy zlecić specjaliście?

Kampania AdWords to szansa dla wielu firm na zwiększenie swoich dochodów. Mogą z niej skorzystać za równo sklepy internetowe, firmy oferujące produkty i usługi na całą Polskę czy nawet świat, jak też małe firmy lokalne. Wiele z firm, które spróbowało reklam AdWords odniosło sukces i znacznie zwiększyło swoją sprzedaż. Zdarzają się również firm dla których reklama AdWords jest nieskuteczna lub zbyt droga. To jak będzie w naszym … Czytaj dalejKampania AdWords – robić samodzielnie czy zlecić specjaliście?

Mercedes zanurza samochód w żywicy – czy przetrwa próbę?

Mercedesaure Rex Z okazji wydania nowego modelu SUV, Mercedesa G-Class w wersji 2018 stworzył niesamowicie kreatywną kampanie. Aby podkreślić wartości marki, i pokazać swoje historyczne know-how, Mercedes postanowił zanurzyć swoją nową klasę G w żywicy. Dziewięćdziesiąt dni trwało odlewanie ponad czterdziestu czterech ton żywicy syntetycznej. To właśnie w niej zamknięto Klasę G z początku produkcji. Patrząc na fotki można porównać tą pracę do owada zamkniętego … Czytaj dalejMercedes zanurza samochód w żywicy – czy przetrwa próbę?

Jak przyśpieszyć WordPressa?

  Jeżeli zastanawiasz się jak przyśpieszyć WordPressa to bardzo dobrze trafiłeś. W tym artykule odnajdziesz, masę narzędzi oraz strategii które pozwolą Ci w miarę nieinwazyjny sposób poprawić prędkość ładowania się twojej strony. Dlaczego przyśpieszenie WordPressa jest ważne? Czasy ładowania strony jest  bardzo ważny. Głównym powodem w jakim użytkownicy/klienci siadają przed ekran komputera jest wygoda i oszczędność  czas. My jako wydawcy musimy im te … Czytaj dalejJak przyśpieszyć WordPressa?

Jakich błędów należy unikać wykorzystując marketing internetowy?

Mimo nabytego doświadczenia w marketingu internetowym, jesteśmy ciągle narażeni na popełnienie jakiegoś błędu. Trendy zmieniają się szybko, więc- łatwo stać się przytłoczonym przez napływ nowych technik i rozwiązań. Często też ciężko zmienić nam stare przyzwyczajenia na nowe. Wygodniej przecież korzystać ze starszych znanych metod marketingowych. Niestety, aby pozostać w grze, trzeba śledzić i na bieżąco kontrolować działania oraz dostosowywać procesy do nowych trendów na rynku.

Wideo marketing. Poradnik dla leniucha.

Dlaczego tak lubimy wideo? By odpowiedzieć na to pytanie warto przypomnieć, dlaczego i w jaki sposób korzystamy z Internetu. Podczas poszukiwania informacji w sieci zależy nam na czasie. Wyszukiwarki wykorzystujemy do szybkiego dostępu do źródła informacji.  Za zwyczaj zwykły „risercz” w sieci podyktowane jest chęcią zaoszczędzenia czasu. Z tego względu użytkownicy Internetu zazwyczaj „zachowują się jak rekiny— albo będą ciągle w ruchu, albo zginą. Po prostu nie mają czasu czytać więcej niż to konieczne.” Podczas takich poszukiwań oczekujemy, … Czytaj dalejWideo marketing. Poradnik dla leniucha.