Social Media jako narzędzie rekrutacyjne

Media społecznościowe nie bez przyczyny “złapały” zainteresowanie rekruterów. Liczba ich użytkowników z roku na rok rośnie, a młodzi ludzie – pożądany zasób na rynku pracy – spędzają na ich codziennie długie godziny. Nic dziwnego, że specjaliści do rekrutacji zaczęli wykorzystywać social recruiting w poszukiwaniu nowych pracowników. Na czym on polega? Social Media recruiting w Polsce jeszcze nie tak popularny Podczas, gdy w Stanach Zjednoczonych Social Media wykorzystuje w procesie rekrutacji około 95% … Czytaj dalejSocial Media jako narzędzie rekrutacyjne

Identyfikacja wizualna marki – czym jest i jakie elementy wchodzą w jej skład?

Identyfikacja wizualna to zespół symboli, które składają się prezencję marki widoczną dla odbiorców. Żadna firma nie może funkcjonować na rynku bez charakterystycznego logo, materiałów reklamowych, a często także wyróżniających się strojów pracowników… Identyfikacja wizualna to zespół symboli, które składają się prezencję marki widoczną dla odbiorców. Żadna firma nie może funkcjonować na rynku bez charakterystycznego logo, materiałów reklamowych, a często także wyróżniających się strojów pracowników. Prawidłowo … Czytaj dalejIdentyfikacja wizualna marki – czym jest i jakie elementy wchodzą w jej skład?

Zadziałaj na klienta podświadomie, czyli zalety feromarketingu

Skuteczny marketing z jednej strony oddziałuje na odbiorcę bezpośrednio, z drugiej natomiast trafia do podświadomości. Tę drugą funkcję z ogromnym powodzeniem wykonuje feromarketing, czyli marketing oparty na feromonach – wytwarzanych przez organizm lotnych związkach chemicznych, które oddziałują podświadomość odbierających je osób, zwiększając ich przychylność wobec emitującej je osoby. Jak ma się to do marketingu? O tym będzie można dowiedzieć się poniżej! Feromony w marketingu – na czym … Czytaj dalejZadziałaj na klienta podświadomie, czyli zalety feromarketingu

Poznaj 4 wskazówki, jak dbać o higienę bazy mailingowej, aby osiągać doskonałe wyniki.

Jaki jest cel każdego e-mail marketera regularnie realizującego kampanie? Konwersja, liczona w wynikach generowanej sprzedaży, liczby odsłon strony, zdobytych leadów, czy innego wybranego celu. Jak ją osiąga? Przede wszystkim poprzez zaciekawienie i zaangażowanie odbiorcy, dostarczając mu odpowiedni produkt, usługę bądź informację w określonym miejscu i czasie. Aby jednak doszło do takiej „transakcji” musi zajść kilka zdarzeń, które do niej doprowadzą. Mowa tu … Czytaj dalejPoznaj 4 wskazówki, jak dbać o higienę bazy mailingowej, aby osiągać doskonałe wyniki.

Reklamy w kinie nie tylko na ekranie, czyli o skuteczności multikanałowej komunikacji

Przedsiębiorcy dbający o promocję oferowanych przez siebie produktów bądź usług mają obecnie do dyspozycji wiele możliwości. Niemałą popularnością cieszą się ciągle takie media, jak prasa, radio czy telewizja, ale jako kanał komunikacji równie chętnie wykorzystywany jest internet. Ciekawą propozycją dla właścicieli firm poszukujących skutecznych form reklamy jest też kino. Dlaczego kino? O skuteczności reklamy decyduje szereg czynników. Jednym z najważniejszych jest z pewnością … Czytaj dalejReklamy w kinie nie tylko na ekranie, czyli o skuteczności multikanałowej komunikacji

W jaki sposób growth hack design pomaga w rozwój twojej marki

Jeżeli jesteś w części marketingowców która nie może się już doczekać, kiedy będzie tworzyć “wciągające treści” w kolejnym roku, to możesz liczyć na moje pełne wsparcie! Ale co z twoją stroną, która ma pomieścić stworzone przez ciebie cenne treści? Kiedy po raz ostatni przeszła gruntowną metamorfozę? Zanim potencjalni i obecni klienci będą mogli zachwycić się zamieszczonymi przez ciebie treściami, będą już odwiedzać inne strony z powodu długiego czasu ładowania lub … Czytaj dalejW jaki sposób growth hack design pomaga w rozwój twojej marki

Neuromarketing – czym jest, jak wykorzystać go w badaniach?

Badania neuromarketingowe są niezwykle przydatne jeśli chodzi o wiedzę dotyczącą zachowania człowieka. Neuromarketing analizuje m.in. podejmowanie decyzji zakupowych, reakcje na przekazy reklamowe. Warto pamiętać o tym, że reklamy mają wpływ na naszą podświadomość, dlatego wybór danego produktu podczas zakupów nie zawsze bywa świadomą decyzją konsumenta. Neuromarketing pozwala na zbadanie bezpośrednich reakcji. To dlatego cieszy się coraz większą popularnością. Rodzaje badań neuromarketingowych Istnieje wiele metod … Czytaj dalejNeuromarketing – czym jest, jak wykorzystać go w badaniach?

7 powodów i korzyści, dla których warto sięgnąć po content marketing

Kilka lat temu content marketing zrewolucjonizował rynek reklamy on-line i zmienił myślenie o formie i sposobie przekazu reklamy. Content marketing stawia na wysokiej jakości treści, które serwowane są użytkownikom w nienachalny, subtelny sposób. Mimo popularności content marketingu, niewiele firm decyduje się na wdrożenie działań, gdyż uważa marketing treści za trudne, czasochłonne działanie, które nie przynosi wymiernych korzyści. Czy aby na pewno? Prezentujemy siedem, naszym zdaniem, najważniejszych … Czytaj dalej7 powodów i korzyści, dla których warto sięgnąć po content marketing

Retargeting – dlaczego jest taki ważny w strategii marketingowej?

Co to jest retargeting? Retargeting, nazywany również często remarketingiem, to forma reklamy internetowej polegająca na kierowaniu przekazu reklamowego na użytkowników, którzy już wcześniej odwiedzili daną witrynę internetową. Mówiąc najprościej, z retargetingiem mamy do czynienia wówczas, gdy wejdziemy np. do jakiegoś sklepu internetowego i będziemy oglądali interesujące nas produkty, jednak ostatecznie nic nie kupimy i zaczniemy zauważać reklamę tych produktów „śledzącą” nas na innych stronach www, a nawet w mediach społecznościowych. Przykładów … Czytaj dalejRetargeting – dlaczego jest taki ważny w strategii marketingowej?

Małe i tanie gadżety reklamowe – co wybrać?

Wiele firm uczestnicząc w targach branżowych chce zostać zapamiętana przy pomocy gadżetów reklamowych. Popularność tej metody jest na tyle duża, ze właściwie każdy ma w domu coś, co jest efektem takich działań marketingowych. Zazwyczaj nawet nie znamy firmy, której logo i nazwa została na nich nadrukowana. Wiele firm uczestnicząc w targach branżowych chce zostać zapamiętana przy pomocy gadżetów reklamowych. Popularność tej metody jest na tyle duża, ze właściwie … Czytaj dalejMałe i tanie gadżety reklamowe – co wybrać?