10 porad jak pisać teksty reklamowe dla Google Ads

W biznesie pierwsze wrażenie ma duże znaczenie. Ta reguła ma zastosowanie także w przypadku tworzenia tekstów reklamowych dla Google Ads (wcześniej znanych jako AdWords). W ich kontekście wyzwanie jest o tyle większe, że do dyspozycji masz bardzo ograniczoną ilość znaków. Z tego powodu tym bardziej ważne jest, aby posiadaną przestrzeń wykorzystać w najlepszy sposób oraz by w jak najkrótszym komunikacie zawrzeć jak najwięcej treści. Dlatego też … Czytaj dalej10 porad jak pisać teksty reklamowe dla Google Ads

Wsparcie sprzedaży w firmie

Nieustannie zmieniający się rynek, moda, trendy oraz warunki finansowe potencjalnych klientów sprawiają, że aby sprzedaż była efektywna i dobrze prosperująca niezbędna jest wnikliwa analiza danych, skrupulatne raportowanie oraz wprowadzanie na bieżąco korekt i nierzadko restrukturyzacji procesów sprzedażowych. Wsparcie sprzedaży to istotny element rozwoju firmy    Wsparcie sprzedaży w firmie może odbywać się poprzez zaawansowane systemy sprzedażowe, działające w oparciu o doświadczenie ekspertów i precyzyjne zarządzanie informacjami. Zastosowanie tego … Czytaj dalejWsparcie sprzedaży w firmie

Automatyzacja marketingu

Proces automatyzacji marketingu jest jak najbardziej wskazany w wielu firmach. Dzięki temu można prowadzić skuteczne działania marketingowe, nie tylko na skalę krajową, ale też międzynarodową. Stosowanie specjalnych systemów sprawia, że opracuje się w szybkim tempie doskonałą strategię marketingową. Dopasowanie strategii do działań firmowych Zastosowanie narzędzi marketingowych ma sens, gdy będzie chciało się dopasować strategię do działań firmowych, tak aby dawała ona optymalne wyniki. Wiadomo, że nie każdy musi … Czytaj dalejAutomatyzacja marketingu

Czym zajmuje agencja marketingowa?

Na rynku działa coraz więcej agencji marketingowych. Czym dokładnie zajmują się takie agencje i czy zakres ich usług jest taki sam, jak agencji reklamowych i kreatywnych? Warto mieć podstawową wiedzę na ten temat, zwłaszcza, że takich agencji jest naprawdę dużo, w szczególności w Warszawie. Zachęcamy do lektury. Agencje marketingowe Zadaniem agencji marketingowej jest zbudowanie pozytywnego wizerunku całej firmy bądź danego produktu. Oczywiście oferty, na przykład … Czytaj dalejCzym zajmuje agencja marketingowa?

3 żelazne reguły współpracy na linii copywriter – zleceniodawca

Firmy coraz częściej współpracują z copywriterami w modelu B2B, ponieważ to dla wielu z nich znacznie korzystniejsze niż zatrudnienie pracownika na cały etat. Jednak takie rozwiązanie jest również wyzwaniem, w którym dobra komunikacja to podstawa. Jeżeli właśnie przed nim stoisz to poniżej znajdziesz 3 reguły, które pomogą Ci nawiązać owocną współpracę z copywriterem (http://copywritingbiznesowy.pl/). Wybieraj rozważnie. Bariera wejścia na rynek copywriterów w Polsce praktycznie nie istnieje. Wystarczy komputer i dostęp do Internetu, … Czytaj dalej3 żelazne reguły współpracy na linii copywriter – zleceniodawca

Marketingowcy chcą zarabiać więcej

 Brand Managerowie oczekują 20% wzrostu zarobków w przypadku zmiany pracy – wynika z badania przeprowadzonego przez HRK FMCG. Finanse motywują marketingowców do zmian zawodowych bardziej niż awans stanowiskowy. Jeszcze kilka lat temu oczywistym wydawało się, że średni poziom zarobków w sprzedaży jest wyższy niż w marketingu. Na przestrzeni ostatnich dwóch lat trend ten zmierza coraz bardziej w kierunku równowagi i obecnie można zaryzykować stwierdzenie, że oczekiwania … Czytaj dalejMarketingowcy chcą zarabiać więcej

Najtrudniejsze pytania przy projektowaniu ulotek

O co najczęściej pytamy przy wyborze ulotek? Okazuje się, ze to nie koncepcja kreatywna spędza nam sen z powiek, ale pytania techniczne związane z rodzajem papieru czy formatem docelowej ulotki. Trudno jest wybrać właściwy, nie wiedząc, jakie jest och przeznaczenie? Zdać się na intuicję? Zdecydowanie lepiej co nieco wiedzieć! Sprawdźcie, jak dobrać odpowiedni papier do ulotki! Gramatura Najtrudniej zdecydować się na gramaturę papieru. Pamiętajmy, że nawet najlepiej zaprojektowana … Czytaj dalejNajtrudniejsze pytania przy projektowaniu ulotek

Social Media jako narzędzie rekrutacyjne

Media społecznościowe nie bez przyczyny “złapały” zainteresowanie rekruterów. Liczba ich użytkowników z roku na rok rośnie, a młodzi ludzie – pożądany zasób na rynku pracy – spędzają na ich codziennie długie godziny. Nic dziwnego, że specjaliści do rekrutacji zaczęli wykorzystywać social recruiting w poszukiwaniu nowych pracowników. Na czym on polega? Social Media recruiting w Polsce jeszcze nie tak popularny Podczas, gdy w Stanach Zjednoczonych Social Media wykorzystuje w procesie rekrutacji około 95% … Czytaj dalejSocial Media jako narzędzie rekrutacyjne

Identyfikacja wizualna marki – czym jest i jakie elementy wchodzą w jej skład?

Identyfikacja wizualna to zespół symboli, które składają się prezencję marki widoczną dla odbiorców. Żadna firma nie może funkcjonować na rynku bez charakterystycznego logo, materiałów reklamowych, a często także wyróżniających się strojów pracowników… Identyfikacja wizualna to zespół symboli, które składają się prezencję marki widoczną dla odbiorców. Żadna firma nie może funkcjonować na rynku bez charakterystycznego logo, materiałów reklamowych, a często także wyróżniających się strojów pracowników. Prawidłowo … Czytaj dalejIdentyfikacja wizualna marki – czym jest i jakie elementy wchodzą w jej skład?

Zadziałaj na klienta podświadomie, czyli zalety feromarketingu

Skuteczny marketing z jednej strony oddziałuje na odbiorcę bezpośrednio, z drugiej natomiast trafia do podświadomości. Tę drugą funkcję z ogromnym powodzeniem wykonuje feromarketing, czyli marketing oparty na feromonach – wytwarzanych przez organizm lotnych związkach chemicznych, które oddziałują podświadomość odbierających je osób, zwiększając ich przychylność wobec emitującej je osoby. Jak ma się to do marketingu? O tym będzie można dowiedzieć się poniżej! Feromony w marketingu – na czym … Czytaj dalejZadziałaj na klienta podświadomie, czyli zalety feromarketingu