7 powodów i korzyści, dla których warto sięgnąć po content marketing

Kilka lat temu content marketing zrewolucjonizował rynek reklamy on-line i zmienił myślenie o formie i sposobie przekazu reklamy. Content marketing stawia na wysokiej jakości treści, które serwowane są użytkownikom w nienachalny, subtelny sposób. Mimo popularności content marketingu, niewiele firm decyduje się na wdrożenie działań, gdyż uważa marketing treści za trudne, czasochłonne działanie, które nie przynosi wymiernych korzyści. Czy aby na pewno? Prezentujemy siedem, naszym zdaniem, najważniejszych … Czytaj dalej7 powodów i korzyści, dla których warto sięgnąć po content marketing

Retargeting – dlaczego jest taki ważny w strategii marketingowej?

Co to jest retargeting? Retargeting, nazywany również często remarketingiem, to forma reklamy internetowej polegająca na kierowaniu przekazu reklamowego na użytkowników, którzy już wcześniej odwiedzili daną witrynę internetową. Mówiąc najprościej, z retargetingiem mamy do czynienia wówczas, gdy wejdziemy np. do jakiegoś sklepu internetowego i będziemy oglądali interesujące nas produkty, jednak ostatecznie nic nie kupimy i zaczniemy zauważać reklamę tych produktów „śledzącą” nas na innych stronach www, a nawet w mediach społecznościowych. Przykładów … Czytaj dalejRetargeting – dlaczego jest taki ważny w strategii marketingowej?

Małe i tanie gadżety reklamowe – co wybrać?

Wiele firm uczestnicząc w targach branżowych chce zostać zapamiętana przy pomocy gadżetów reklamowych. Popularność tej metody jest na tyle duża, ze właściwie każdy ma w domu coś, co jest efektem takich działań marketingowych. Zazwyczaj nawet nie znamy firmy, której logo i nazwa została na nich nadrukowana. Wiele firm uczestnicząc w targach branżowych chce zostać zapamiętana przy pomocy gadżetów reklamowych. Popularność tej metody jest na tyle duża, ze właściwie … Czytaj dalejMałe i tanie gadżety reklamowe – co wybrać?

KUJAWSKO-POMORSKIE będzie miało w logo fidget spinnery

Województwo kujawsko-pomorskie, w ślad za innymi jednostkami samorządowymi w naszym kraju, przyjęło logo, mające stać się jego promocyjnym znakiem rozpoznawczym. Wraz z nim pojawiła się także odświeżona identyfikacja wizualna, chociaż jej atrakcyjność oraz użyteczność stoi pod dużym znakiem zapytania. Nowy projekt jest odbierany różnie i w sumie trudno się temu dziwić, bo jego forma wydaje się być co najmniej zastanawiająca. Wykonawcy znaku prawdopodobnie … Czytaj dalejKUJAWSKO-POMORSKIE będzie miało w logo fidget spinnery

Content marketing – agencja interaktywna odpowiada na pytania

Wielu klientów, którzy zgłaszają się do naszej agencji interaktywnej, ma pytania związane z usługą, jaką jest content marketing. Poniżej odpowiadamy na 4 pytania, które powtarzają się najczęściej.  Content marketing – na czym polega taka usługa? Content marketing to planowanie, przygotowywanie i promocja treści atrakcyjnych dla precyzyjnie wybranych grup odbiorczych. Celem takiego działania jest budowanie wizerunku marki w sieci, wzrost ruchu na promowanej stronie, wsparcie dla … Czytaj dalejContent marketing – agencja interaktywna odpowiada na pytania

Skuteczne sposoby na zoptymalizowanie sklepu internetowy?

Uzyskanie wysokich not w rankingu Google to przede wszystkim rezultat bogatej treści. Aktualne artykuły o rozbudowanej strukturze to domena portali informacyjnych czy też edukacyjnych, dlatego właściciele sklepów internetowych nierzadko wpadają w pułapkę zbyt ubogiej treści, zupełnie zapominając o roli marketingu internetowego w podnoszeniu wyników sprzedaży. Jak opracować treść sklepu, aby nie tylko była dobrze oceniana przez Google, ale również by sprzedawała?   Przypodobaj się wyszukiwarce Google   Jednym … Czytaj dalejSkuteczne sposoby na zoptymalizowanie sklepu internetowy?

Influencer marketing tematem V edycji Marketing Day

Marketing Day to konferencja dla brand managerów, social media managerów, dyrektorów kreatywnych, przedsiębiorców i osób tworzących kampanie w oparciu o współpracę z influencerami. Marketing Day odbywa się jako element największego polskiego festiwalu dla twórców internetowych See Bloggers. Tegoroczna edycja skupi 150 uczestników i  15 praktykujących prelegentów, którzy dyskutować będą o marketingu influencerów. Uczestnicy konferencji będą mieli okazje poznać studia przypadków i dobre praktyki w nawiązywaniu relacji … Czytaj dalejInfluencer marketing tematem V edycji Marketing Day

Nest Bank z nową kampanią wizerunkową

  Od czerwca w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych emitowany jest najnowszy spot Nest Banku „Superfotelik”. Reklama wspiera szeroko zakrojoną kampanię edukacyjną „Superfotelik – Chroni na bank”, której towarzyszy launch bezpłatnego kredytu na foteliki samochodowe. Czteromiesięczna kampania to kolejna odsłona działań wizerunkowych jednej z najbardziej docenianych marek bankowych na naszym rynku.  – Dynamiczny wzrost wartości naszego brandu to nie przypadek – komentuje Maciek Pichlak, Dyrektor Marketingu Nest … Czytaj dalejNest Bank z nową kampanią wizerunkową

Mały może dużo, czyli marketing w klubach z niższych lig

Większość klubów piłkarskich z niższych lig utożsamia marketing sportowy z pozyskaniem strategicznego sponsora, umożliwiającego start w kolejnym sezonie. To błędne przekonanie, które utrudnia wypłynięcie na szersze wody. W dzisiejszych czasach kluby sportowe muszą być zorientowane marketingowo. To warunek konieczny sprawnego funkcjonowania oraz chęci dalszego rozwoju, nie tylko sportowego. Niestety, większość klubów, zwłaszcza tych z niższego szczebla rozgrywek, unika tematu marketingu jak ognia. Dlaczego? Istnieje bowiem przekonanie, … Czytaj dalejMały może dużo, czyli marketing w klubach z niższych lig

Jak budować siłę marki tekstami ? – złote zasady Content Marketingu

Jako pioniera content marketingu wskazuje się często markę John Deere, która jeszcze w XIX w. stworzyła branżowy magazyn dla rolników. Chociaż maszyny rolnicze wydają się mało atrakcyjnym tematem, John Deere umiejętnie zbudował na jego bazie content, który przyniósł mu silną i lojalną grupę klientów. Jak dziś tworzyć teksty, aby powtórzyć marketingowy sukces amerykańskiej marki? Określ cel   Wartość content marketingu … Czytaj dalejJak budować siłę marki tekstami ? – złote zasady Content Marketingu