Poznaj 4 wskazówki, jak dbać o higienę bazy mailingowej, aby osiągać doskonałe wyniki.

Jaki jest cel każdego e-mail marketera regularnie realizującego kampanie? Konwersja, liczona w wynikach generowanej sprzedaży, liczby odsłon strony, zdobytych leadów, czy innego wybranego celu. Jak ją osiąga? Przede wszystkim poprzez zaciekawienie i zaangażowanie odbiorcy, dostarczając mu odpowiedni produkt, usługę bądź informację w określonym miejscu i czasie. Aby jednak doszło do takiej „transakcji” musi zajść kilka zdarzeń, które do niej doprowadzą. Mowa tu … Czytaj dalej Poznaj 4 wskazówki, jak dbać o higienę bazy mailingowej, aby osiągać doskonałe wyniki.

Reklamy w kinie nie tylko na ekranie, czyli o skuteczności multikanałowej komunikacji

Przedsiębiorcy dbający o promocję oferowanych przez siebie produktów bądź usług mają obecnie do dyspozycji wiele możliwości. Niemałą popularnością cieszą się ciągle takie media, jak prasa, radio czy telewizja, ale jako kanał komunikacji równie chętnie wykorzystywany jest internet. Ciekawą propozycją dla właścicieli firm poszukujących skutecznych form reklamy jest też kino. Dlaczego kino? O skuteczności reklamy decyduje szereg czynników. Jednym z najważniejszych jest z pewnością … Czytaj dalej Reklamy w kinie nie tylko na ekranie, czyli o skuteczności multikanałowej komunikacji

W jaki sposób growth hack design pomaga w rozwój twojej marki

Jeżeli jesteś w części marketingowców która nie może się już doczekać, kiedy będzie tworzyć “wciągające treści” w kolejnym roku, to możesz liczyć na moje pełne wsparcie! Ale co z twoją stroną, która ma pomieścić stworzone przez ciebie cenne treści? Kiedy po raz ostatni przeszła gruntowną metamorfozę? Zanim potencjalni i obecni klienci będą mogli zachwycić się zamieszczonymi przez ciebie treściami, będą już odwiedzać inne strony z powodu długiego czasu ładowania lub … Czytaj dalej W jaki sposób growth hack design pomaga w rozwój twojej marki

Neuromarketing – czym jest, jak wykorzystać go w badaniach?

Badania neuromarketingowe są niezwykle przydatne jeśli chodzi o wiedzę dotyczącą zachowania człowieka. Neuromarketing analizuje m.in. podejmowanie decyzji zakupowych, reakcje na przekazy reklamowe. Warto pamiętać o tym, że reklamy mają wpływ na naszą podświadomość, dlatego wybór danego produktu podczas zakupów nie zawsze bywa świadomą decyzją konsumenta. Neuromarketing pozwala na zbadanie bezpośrednich reakcji. To dlatego cieszy się coraz większą popularnością. Rodzaje badań neuromarketingowych Istnieje wiele metod … Czytaj dalej Neuromarketing – czym jest, jak wykorzystać go w badaniach?

7 powodów i korzyści, dla których warto sięgnąć po content marketing

Kilka lat temu content marketing zrewolucjonizował rynek reklamy on-line i zmienił myślenie o formie i sposobie przekazu reklamy. Content marketing stawia na wysokiej jakości treści, które serwowane są użytkownikom w nienachalny, subtelny sposób. Mimo popularności content marketingu, niewiele firm decyduje się na wdrożenie działań, gdyż uważa marketing treści za trudne, czasochłonne działanie, które nie przynosi wymiernych korzyści. Czy aby na pewno? Prezentujemy siedem, naszym zdaniem, najważniejszych … Czytaj dalej 7 powodów i korzyści, dla których warto sięgnąć po content marketing

Retargeting – dlaczego jest taki ważny w strategii marketingowej?

Co to jest retargeting? Retargeting, nazywany również często remarketingiem, to forma reklamy internetowej polegająca na kierowaniu przekazu reklamowego na użytkowników, którzy już wcześniej odwiedzili daną witrynę internetową. Mówiąc najprościej, z retargetingiem mamy do czynienia wówczas, gdy wejdziemy np. do jakiegoś sklepu internetowego i będziemy oglądali interesujące nas produkty, jednak ostatecznie nic nie kupimy i zaczniemy zauważać reklamę tych produktów „śledzącą” nas na innych stronach www, a nawet w mediach społecznościowych. Przykładów … Czytaj dalej Retargeting – dlaczego jest taki ważny w strategii marketingowej?

Małe i tanie gadżety reklamowe – co wybrać?

Wiele firm uczestnicząc w targach branżowych chce zostać zapamiętana przy pomocy gadżetów reklamowych. Popularność tej metody jest na tyle duża, ze właściwie każdy ma w domu coś, co jest efektem takich działań marketingowych. Zazwyczaj nawet nie znamy firmy, której logo i nazwa została na nich nadrukowana. Wiele firm uczestnicząc w targach branżowych chce zostać zapamiętana przy pomocy gadżetów reklamowych. Popularność tej metody jest na tyle duża, ze właściwie … Czytaj dalej Małe i tanie gadżety reklamowe – co wybrać?

KUJAWSKO-POMORSKIE będzie miało w logo fidget spinnery

Województwo kujawsko-pomorskie, w ślad za innymi jednostkami samorządowymi w naszym kraju, przyjęło logo, mające stać się jego promocyjnym znakiem rozpoznawczym. Wraz z nim pojawiła się także odświeżona identyfikacja wizualna, chociaż jej atrakcyjność oraz użyteczność stoi pod dużym znakiem zapytania. Nowy projekt jest odbierany różnie i w sumie trudno się temu dziwić, bo jego forma wydaje się być co najmniej zastanawiająca. Wykonawcy znaku prawdopodobnie … Czytaj dalej KUJAWSKO-POMORSKIE będzie miało w logo fidget spinnery

Content marketing – agencja interaktywna odpowiada na pytania

Wielu klientów, którzy zgłaszają się do naszej agencji interaktywnej, ma pytania związane z usługą, jaką jest content marketing. Poniżej odpowiadamy na 4 pytania, które powtarzają się najczęściej.  Content marketing – na czym polega taka usługa? Content marketing to planowanie, przygotowywanie i promocja treści atrakcyjnych dla precyzyjnie wybranych grup odbiorczych. Celem takiego działania jest budowanie wizerunku marki w sieci, wzrost ruchu na promowanej stronie, wsparcie dla … Czytaj dalej Content marketing – agencja interaktywna odpowiada na pytania

Skuteczne sposoby na zoptymalizowanie sklepu internetowy?

Uzyskanie wysokich not w rankingu Google to przede wszystkim rezultat bogatej treści. Aktualne artykuły o rozbudowanej strukturze to domena portali informacyjnych czy też edukacyjnych, dlatego właściciele sklepów internetowych nierzadko wpadają w pułapkę zbyt ubogiej treści, zupełnie zapominając o roli marketingu internetowego w podnoszeniu wyników sprzedaży. Jak opracować treść sklepu, aby nie tylko była dobrze oceniana przez Google, ale również by sprzedawała?   Przypodobaj się wyszukiwarce Google   Jednym … Czytaj dalej Skuteczne sposoby na zoptymalizowanie sklepu internetowy?