Nest Bank z nową kampanią wizerunkową

  Od czerwca w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych emitowany jest najnowszy spot Nest Banku „Superfotelik”. Reklama wspiera szeroko zakrojoną kampanię edukacyjną „Superfotelik – Chroni na bank”, której towarzyszy launch bezpłatnego kredytu na foteliki samochodowe. Czteromiesięczna kampania to kolejna odsłona działań wizerunkowych jednej z najbardziej docenianych marek bankowych na naszym rynku.  – Dynamiczny wzrost wartości naszego brandu to nie przypadek – komentuje Maciek Pichlak, Dyrektor Marketingu Nest … Czytaj dalejNest Bank z nową kampanią wizerunkową

Mały może dużo, czyli marketing w klubach z niższych lig

Większość klubów piłkarskich z niższych lig utożsamia marketing sportowy z pozyskaniem strategicznego sponsora, umożliwiającego start w kolejnym sezonie. To błędne przekonanie, które utrudnia wypłynięcie na szersze wody. W dzisiejszych czasach kluby sportowe muszą być zorientowane marketingowo. To warunek konieczny sprawnego funkcjonowania oraz chęci dalszego rozwoju, nie tylko sportowego. Niestety, większość klubów, zwłaszcza tych z niższego szczebla rozgrywek, unika tematu marketingu jak ognia. Dlaczego? Istnieje bowiem przekonanie, … Czytaj dalejMały może dużo, czyli marketing w klubach z niższych lig

Jak budować siłę marki tekstami ? – złote zasady Content Marketingu

Jako pioniera content marketingu wskazuje się często markę John Deere, która jeszcze w XIX w. stworzyła branżowy magazyn dla rolników. Chociaż maszyny rolnicze wydają się mało atrakcyjnym tematem, John Deere umiejętnie zbudował na jego bazie content, który przyniósł mu silną i lojalną grupę klientów. Jak dziś tworzyć teksty, aby powtórzyć marketingowy sukces amerykańskiej marki? Określ cel   Wartość content marketingu … Czytaj dalejJak budować siłę marki tekstami ? – złote zasady Content Marketingu

Marketing a… ergonomia

Podkreślanie cech ergonomicznych produktu, zwłaszcza poparte przytoczeniem obiektywnych wskaźników, stanowi skuteczne narzędzie marketingowe W dobie dużej konkurencji firm, wzrostu świadomości konsumenckiej (i co za tym idzie – także wymagań klientów), konieczne jest dostarczanie produktów wysokojakościowych, wychodzących naprzeciw oczekiwaniom konsumentów. Ergonomia staje się coraz ważniejsza zarówno dla klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorców zobowiązanych do zapewnienia pracownikom jak najlepszych warunków pracy. Czym … Czytaj dalejMarketing a… ergonomia

Czego wciąż nie rozumiemy w Inbound Marketing?

Każdy jednym uchem słyszał o wielkich zmianach, jakie przyniósł Inbound Marketing. Jednak niektóre firmy wciąż gubią się w ilości nowych pomysłów i narzędzi, nie wiedząc jak je sprawnie połączyć dla uzyskania większej ilości klientów z wyszukiwarki. Inbound stał się nowym standardem tworzenia relacji z klientami w sieci, a marki muszą z niego korzystać, żeby sprostać rosnącej preferencji ludzi do zakupów online.   W 2005 roku zaczęliśmy przygodę z YouTube, … Czytaj dalejCzego wciąż nie rozumiemy w Inbound Marketing?

Kampania leadowa. Pozyskanie ruchu na specjalnie przygotowany zestaw landing pagy.

SPIS TREŚCI Kampania leadowa. Pozyskanie ruchu na specjalnie przygotowany zestaw landing pagy. 1 LANDING PAGE. 2 Zapewnij poczucie bezpieczeństwa. 2 Zbuduj zaufanie i autorytet. 2 Zbuduj wrażenie popularności 2 Upraszczaj formularz rejestracji 2 RUCH NA STRONIE ADWORDS. 3 Zbadaj popyt w wyszukiwarce. 3 Przygotowujemy analitykę. 3 Słowa kluczowe i stawki 3 Reklamy. 4 Podsumowanie. 4 .. 4 RUCH NA STRONIE FACEBOOK. … Czytaj dalejKampania leadowa. Pozyskanie ruchu na specjalnie przygotowany zestaw landing pagy.

Optymalizacja witryny pod kątem seo

Otóż dziś zajmiemy się tematem jakim jest optymalizacja witryny pod kątem seo. Optymalizacja polega na tym by przypodobać się Google. Optymalizację wykonujemy raz. Raz dobrze zoptymalizujemy stronę mamy już potem spokój.  No to myślę, że czas zaczynać. Jak pisać witrynę? Otóż to jest pierwsza sprawa. Czy będziemy witrynę pisać ręcznie? Czy skorzystamy z jakiegoś cmsa. Pisząc witrynę ręcznie będzie nam ją łatwiej zoptymalizować, ale zajmie … Czytaj dalejOptymalizacja witryny pod kątem seo

Jak zmonetyzować ruch na stronie?

Większość osób prowadzących swoją stronę internetową, blog, fanpage, itp. liczy w skrytości ducha na możliwość zarobku na swojej stronie. Monetyzacja ruchu to sposób na całkiem dochodowy interes, jednak wcale nie jest tak prosty, jak mogłoby się wydawać z pozoru. To jednak, czy przekuje się ruch na stronie na finansowy sukces zależy od kilku czynników, między innymi od wytrwałości, pomysłowości i systematyczności. Jak zatem zmonetyzować ruch na stronie internetowej? Jakie narzędzia wykorzystać, by cieszyć się zarabianiem na blogu, czy innej stronie? Podpowiadamy.

Czytaj dalejJak zmonetyzować ruch na stronie?

Tylko wielokanałowe podejście pozwoli stworzyć potencjał e-sklepu

Warszawa, 20 kwietnia 2016 r.  Omnichannel to rozwiązanie które coraz częściej wprowadzają wielkie sieci handlowe, jednak może być także z powodzeniem zastosowane w mniejszych e-sklepach. Pomogą w tym narzędzia automatyzacji marketingu. Dane SalesBee pokazują, że dzięki nim można zwiększyć wyniki sprzedaży średnio o 25 proc. Wielokanałowość nie musi bowiem oznaczać wyłącznie budowy sklepów stacjonarnych przez te działające wyłącznie w sieci.   Według raportu Gemius „E-commerce w Polsce 2015” … Czytaj dalejTylko wielokanałowe podejście pozwoli stworzyć potencjał e-sklepu

Żelazna lokata, czyli słów kilka o pozycjonowaniu.

Google modyfikując wciąż algorytmy wyszukiwania oraz wprowadzając do sieci programy typu Panda, zmusza do podjęcia walki o zachowanie wysokiej pozycji przez serwisy wcześniej pozycjonowane, jak i nowych graczy na polu seo. Mit o 10 dziesiątce Żeby umieścić serwis w pierwszej dziesiątce poszukiwanych tematów, warto skorzystać z usług agencji interaktywnej. Spośród wielu ofert należy wybrać tę najlepszą, a właściwie optymalną, czyli dostosowaną do potrzeb zlecenia. W pierwszej kolejności wypada sprawdzić … Czytaj dalejŻelazna lokata, czyli słów kilka o pozycjonowaniu.