Wady i zalety Adsense.

MIneły już czasy, kiedy królował Amazon i jego marketing afiliacyjny. Marketing afilacyjny to jest jeszcze wiele miliardów dolarów przemysłu, które wykorzystują wiele internetowych przedsiębiorstw i to niejednokrotnie jako podstawowe źródło zarobkowania.

Liczba kupców, którzy podjęli technik marketingowych partnerskie wzrosła, co doprowadziło do nowych możliwości dla blogerów  i wydawców internetowych. Opracowano nowe promowane oferty.

Czytaj dalejWady i zalety Adsense.

Planowanie miejsca produktów w wybranych segmentach rynku

Każdy konsument posiada własne wyobrażenie o produktach, poddawane różnym uzupełnieniom i modyfikacjom. Segmenty rynku nazywane są niszami lub zakątkami (niches), są przechowywane w swoistych „skrzynkach pamięci”. Każda taka „skrzynka” zawiera obraz produktu, w skład którego wchodzą jego właściwości i cechy użylkowe, korzyści związane z zakupem i in.

Czytaj dalejPlanowanie miejsca produktów w wybranych segmentach rynku