Funkcje marketingowe

W rezultacie marketing -mix jest więc kompozycją o hierar­chicznej strukturze, złożoną z czterech podkompozycji pod kom pozycji produktu (podstawowe właściwości produktów i ich odmian asortymentowych tworzących daną kompozycję oraz marka, opakowanie, usługi związane z produktem itp.); podkompozycji ceny (cena podstawowa, rabaty, warunki płat­ności, kredyt itp.); podkompozycji dystrybucji (układ kanałów dystrybucji i roz- wiązania logistyczne); podkompozycji promocji (sprzedaż osobista, reklama, środki aktywizacji sprzedaży, instrumenty z mkrempublic … Czytaj dalejFunkcje marketingowe

Wady i zalety Adsense.

MIneły już czasy, kiedy królował Amazon i jego marketing afiliacyjny. Marketing afilacyjny to jest jeszcze wiele miliardów dolarów przemysłu, które wykorzystują wiele internetowych przedsiębiorstw i to niejednokrotnie jako podstawowe źródło zarobkowania.

Liczba kupców, którzy podjęli technik marketingowych partnerskie wzrosła, co doprowadziło do nowych możliwości dla blogerów  i wydawców internetowych. Opracowano nowe promowane oferty.

Czytaj dalejWady i zalety Adsense.

Planowanie miejsca produktów w wybranych segmentach rynku

Każdy konsument posiada własne wyobrażenie o produktach, poddawane różnym uzupełnieniom i modyfikacjom. Segmenty rynku nazywane są niszami lub zakątkami (niches), są przechowywane w swoistych „skrzynkach pamięci”. Każda taka „skrzynka” zawiera obraz produktu, w skład którego wchodzą jego właściwości i cechy użylkowe, korzyści związane z zakupem i in.

Czytaj dalejPlanowanie miejsca produktów w wybranych segmentach rynku