Category

E-biznes

Zdobywanie linków nie musi być trudne. Zastosuj link bait!

Zdobywanie linków a link bait. Link bait* (przynęta linków) jest to treść na twojej stronie internetowej, do której linkują inni wydawcy stron/blogów nie dlatego, że ich oto poprosiłeś, ale dlatego, że chcą. Może to być post, który odpowiada na stale pojawiające się pytanie wśród Internautów, pomocny eBook, lub wirusowe wideo. Rodzajów linkowania jest… Continue Reading →

Marketing w Internecie – krótki poradnik początkującego przedsiębiorcy

Z roku na rok, w Internecie można zaobserwować coraz większy ruch. Dzieje się tak, ponieważ Internet, to już nie tylko źródło informacji, lecz także miejsce spotkań wielu różnych osób, a także idealne miejsce do tego, aby prowadzić własną działalność gospodarczą. Jest to także świetne miejscu do tego, aby promować w nim… Continue Reading →

E-commerce news – Przelewy24 dostępne na Allegro

Pionier polskiego e-commerce, operator Przelewy24 nawiązał współpracę z Allegro.pl – najpopularniejszą internetową platformą zakupową w Polsce. Wspólnie umożliwią klientom Allegro korzystanie m.in. z nowatorskiej formy szybkich płatności BLIK OneClick. Największy wybór metod płatności, który oferuje serwis Przelewy24, jest jedną z kluczowych korzyści , najwyżej cenionych przez klientów… Continue Reading →

We are the Answear – nowa reklama tv Answear.com

2 października rozpoczęła się jesienna kampania reklamowa sklepu internetowego Answear.com. Answear.com jest największym polskim multibrandowym sklepem online, oferującym asortyment dla kobiet, mężczyzn i dzieci od ubrań, poprzez buty, aż po dodatki ponad 300 marek. Ostatni kwartał 2017 roku dla Answear to rebranding wiążący się… Continue Reading →

Raport “E-commerce w Polsce 2017” już dostępny

“E-commerce w Polsce. Gemius dla e-Commerce Polska” Najnowsza edycja raportu na temat polskiego rynku zakupów online jest już dostępna! Pobierz za darmo i dowiedz się, kim są polscy e-konsumenci, jakie kategorie produktów wybierają najczęściej, a także jaką formę zakupów przez internet preferują. Tegoroczna edycja raportu prezentuje… Continue Reading →

7 powodów i korzyści, dla których warto sięgnąć po content marketing

Kilka lat temu content marketing zrewolucjonizował rynek reklamy on-line i zmienił myślenie o formie i sposobie przekazu reklamy. Content marketing stawia na wysokiej jakości treści, które serwowane są użytkownikom w nienachalny, subtelny sposób. Mimo popularności content marketingu, niewiele firm decyduje się na wdrożenie działań, gdyż uważa marketing… Continue Reading →

Czy łatwo jest założyć dziś sklep internetowy?

Liczba sklepów internetowych w Polsce sukcesywnie się powiększa. Statystyki z ostatnich lat pokazują, że tendencja ta jest stabilna i zapewnia nam co roku ok. 7% wzrost liczby tego typu działalności. Jeśli wierzyć prognozom, to w ciągu najbliższych 3 lat ich ilość zwiększy się aż o jedną trzecią… Continue Reading →

Retargeting – dlaczego jest taki ważny w strategii marketingowej?

Co to jest retargeting? Retargeting, nazywany również często remarketingiem, to forma reklamy internetowej polegająca na kierowaniu przekazu reklamowego na użytkowników, którzy już wcześniej odwiedzili daną witrynę internetową. Mówiąc najprościej, z retargetingiem mamy do czynienia wówczas, gdy wejdziemy np. do jakiegoś sklepu internetowego i będziemy oglądali interesujące nas produkty, jednak ostatecznie… Continue Reading →

Małe i tanie gadżety reklamowe – co wybrać?

Wiele firm uczestnicząc w targach branżowych chce zostać zapamiętana przy pomocy gadżetów reklamowych. Popularność tej metody jest na tyle duża, ze właściwie każdy ma w domu coś, co jest efektem takich działań marketingowych. Zazwyczaj nawet nie znamy firmy, której logo i nazwa została na nich nadrukowana. Wiele firm uczestnicząc… Continue Reading →

5 zasad tworzenia dashboardu biznesowego

Obierz cel Tworząc kokpit mendżerski trzeba pamiętać o tym, czym on właściwie jest i w jakim celu powstaje. Jest to wyjątkowy rodzaj raportu, który ma dostarczać krytycznych informacji w formie wizualnej tak, żeby można je było szybko zweryfikować. Jego celem jest wspomaganie decyzji biznesowej. Dashboard może dotyczyć… Continue Reading →

© 2017 MARKETING INSIDER — Powered by WordPress

Theme by Anders NorenUp ↑