10 porad jak pisać teksty reklamowe dla Google Ads

W biznesie pierwsze wrażenie ma duże znaczenie. Ta reguła ma zastosowanie także w przypadku tworzenia tekstów reklamowych dla Google Ads (wcześniej znanych jako AdWords). W ich kontekście wyzwanie jest o tyle większe, że do dyspozycji masz bardzo ograniczoną ilość znaków. Z tego powodu tym bardziej ważne jest, aby posiadaną przestrzeń wykorzystać w najlepszy sposób oraz by w jak najkrótszym komunikacie zawrzeć jak najwięcej treści. Dlatego też … Czytaj dalej10 porad jak pisać teksty reklamowe dla Google Ads

Pozycjonowanie stron – koszty i praca

Pozycjonowanie stron nie należy do najtańszych usług. To co miesięczna inwestycja rzędu kilku, a nawet kilkudziesięciu tysięcy złotych. A jednak na portalach ogłoszeniowych można przecież znaleźć pozycjonowanie za kilkaset złotych. Czy to znaczy, że przepłacamy? Jaki jest realny koszt pozycjonowania strony i jak ma się do skuteczności działań?   Pozycjonowanie – za co płacisz?   Na rynku marketingu internetowego można spotkać różne oferty opisane jako pozycjonowanie stron. Analiza ofert … Czytaj dalejPozycjonowanie stron – koszty i praca

Nie bój się prosić o polecenia, czyli siła rekomendacji

Wykorzystanie rekomendacji w swoich działaniach marketingowych jest bardzo efektywną strategią. Bazuje ona na wykorzystaniu pozytywnych opinii klientów do stworzenia silnego wizerunku marki i przyciągnięcia nowych odbiorców. Co sprawia, że rekomendacje są tak skuteczne oraz dlaczego nie warto bać się o nie prosić? Zachowana czujność Osoby odpowiedzialne za marketing stają przed wyzwaniem rosnącej świadomości konsumentów. Sprawdzanie danych i weryfikowanie informacji stały się niemal niezbędne we współczesnym procesie zakupowym. Wykreowanie przekazu, … Czytaj dalejNie bój się prosić o polecenia, czyli siła rekomendacji

Wsparcie sprzedaży w firmie

Nieustannie zmieniający się rynek, moda, trendy oraz warunki finansowe potencjalnych klientów sprawiają, że aby sprzedaż była efektywna i dobrze prosperująca niezbędna jest wnikliwa analiza danych, skrupulatne raportowanie oraz wprowadzanie na bieżąco korekt i nierzadko restrukturyzacji procesów sprzedażowych. Wsparcie sprzedaży to istotny element rozwoju firmy    Wsparcie sprzedaży w firmie może odbywać się poprzez zaawansowane systemy sprzedażowe, działające w oparciu o doświadczenie ekspertów i precyzyjne zarządzanie informacjami. Zastosowanie tego … Czytaj dalejWsparcie sprzedaży w firmie

Automatyzacja marketingu

Proces automatyzacji marketingu jest jak najbardziej wskazany w wielu firmach. Dzięki temu można prowadzić skuteczne działania marketingowe, nie tylko na skalę krajową, ale też międzynarodową. Stosowanie specjalnych systemów sprawia, że opracuje się w szybkim tempie doskonałą strategię marketingową. Dopasowanie strategii do działań firmowych Zastosowanie narzędzi marketingowych ma sens, gdy będzie chciało się dopasować strategię do działań firmowych, tak aby dawała ona optymalne wyniki. Wiadomo, że nie każdy musi … Czytaj dalejAutomatyzacja marketingu

Czym zajmuje agencja marketingowa?

Na rynku działa coraz więcej agencji marketingowych. Czym dokładnie zajmują się takie agencje i czy zakres ich usług jest taki sam, jak agencji reklamowych i kreatywnych? Warto mieć podstawową wiedzę na ten temat, zwłaszcza, że takich agencji jest naprawdę dużo, w szczególności w Warszawie. Zachęcamy do lektury. Agencje marketingowe Zadaniem agencji marketingowej jest zbudowanie pozytywnego wizerunku całej firmy bądź danego produktu. Oczywiście oferty, na przykład … Czytaj dalejCzym zajmuje agencja marketingowa?

Jak pozyskiwać leady na rynku B2B? Poradnik

Lead generation to sposób na pozyskanie nowych klientów. Żeby to zrobić, należy zdefiniować pojęcie leada dla swojej firmy, znaleźć źródła pozyskiwania kontaktów, przygotować strategię i testować poszczególne rozwiązania. W tym artykule dowiesz się, jak zacząć pozyskiwać nowe kontakty biznesowe w sektorze B2B. Co to jest lead generation i lead? Na początku przyjrzyjmy się definicji pojęcia generowania leadów. Lead generation to proces zbierania danych kontaktowych do potencjalnych … Czytaj dalejJak pozyskiwać leady na rynku B2B? Poradnik

3 żelazne reguły współpracy na linii copywriter – zleceniodawca

Firmy coraz częściej współpracują z copywriterami w modelu B2B, ponieważ to dla wielu z nich znacznie korzystniejsze niż zatrudnienie pracownika na cały etat. Jednak takie rozwiązanie jest również wyzwaniem, w którym dobra komunikacja to podstawa. Jeżeli właśnie przed nim stoisz to poniżej znajdziesz 3 reguły, które pomogą Ci nawiązać owocną współpracę z copywriterem (http://copywritingbiznesowy.pl/). Wybieraj rozważnie. Bariera wejścia na rynek copywriterów w Polsce praktycznie nie istnieje. Wystarczy komputer i dostęp do Internetu, … Czytaj dalej3 żelazne reguły współpracy na linii copywriter – zleceniodawca

Sklep internetowy – fanaberia, czy olbrzymi potencjał?

Prowadzisz tradycyjny sklep i zaczynasz odczuwać odpływ klientów? Jest to związane ze zmianą przyzwyczajeń zakupowych współczesnego społeczeństwa. Minęły już czasy świetności typowego handlu detalicznego – wszystko dąży w kierunku internetowych sklepów, portali aukcyjnych – wszędzie tam, gdzie bez wychodzenia z domu można zrobić zakupy, które z łatwością można opłacić przelewem elektronicznym i zostaną dostarczone pod same drzwi. Tak, brzmi to w pewnym sensie strasznie. Aczkolwiek, jakby … Czytaj dalejSklep internetowy – fanaberia, czy olbrzymi potencjał?

5 pomysłów na zwiększenie konwersji na stronie www

Zwiększenie konwersji ze strony www jest zadaniem każdego marketingowca. Jak jednak zadbać o większą liczbę przekierowań czy zakupów? Na to pytanie staramy się odpowiedzieć w kolejnym artykule. Zapraszamy do lektury! Zanim przejdziemy meritum, zatrzymajmy się jeszcze nad terminem  “konwersja”, który używany jest w wielu kontekstach, w zasadzie oznaczając jednak “zmianę/przekształcenie” (wedle Słownika PWN). Jednak w marketingu będzie ono rozumiane bardziej  jako „przejście”, czyli oczekiwana ze strony nadawcy akcja wykonywana przez odwiedzającego stronę www, przekładająca się na cel, … Czytaj dalej5 pomysłów na zwiększenie konwersji na stronie www