Jakich słów kluczowych w pozycjonowaniu nie wybierać?

Odpowiednio przygotowaną stronę da się, z lepszym bądź gorszym efektem, wypozycjonować na praktycznie każdą frazę. Warto jednak nieraz zadać sobie pytanie, czy jest sens pozycjonowania na dane słowa kluczowe lub czy przy doborze innych, efekt nie będzie lepszy. Oto krótki poradnik, jakich błędów unikać, dobierając słowa kluczowe do pozycjonowania swojej strony internetowej. Zasięg geograficzny Dla osiągnięcia lepszych oraz wymiernych rezultatów często do słów kluczowych … Czytaj dalejJakich słów kluczowych w pozycjonowaniu nie wybierać?

Drupal Commerce a WooCommerce – porównanie możliwości

Żeby stworzyć dobrze prosperujący sklep internetowy, trzeba wybrać platformę jak najlepiej dostosowaną do naszych potrzeb. W sieci znajdziemy wiele przydatnych rozwiązań, m.in. moduły Drupal Commerce i WooCommerce. Zobacz, co je wyróżnia i który z nich warto zastosować w swoim sklepie. Drupal i WordPress – dwa CMS-y, dwie platformy e-commerce Charakterystyczną cechą obu technologii jest fakt, że nie stanowią osobnych skryptów dla sklepów internetowych, a jedynie dodatki do bardziej … Czytaj dalejDrupal Commerce a WooCommerce – porównanie możliwości

Dlaczego solidna marka jest kluczowa w e-commerce?

Na początku należy sobie uświadomić, iż nowy sklep nie może zyskać przewagi nad konkurencją pod względem ceny. Sklepy o ugruntowanej pozycji mają już wynegocjowane rabaty z dostawcami, dzięki czemu ich oferta jest bardzo konkurencyjna. Na początku zatem próba przebicia ich cen może być dla nas po prostu nieopłacalna. Warto również zobrazować sobie nawyki współczesnego klienta. Wyszukując produktów w internecie, ma nieskończone wręcz możliwości, jeśli … Czytaj dalejDlaczego solidna marka jest kluczowa w e-commerce?

Poznaj 4 wskazówki, jak dbać o higienę bazy mailingowej, aby osiągać doskonałe wyniki.

Jaki jest cel każdego e-mail marketera regularnie realizującego kampanie? Konwersja, liczona w wynikach generowanej sprzedaży, liczby odsłon strony, zdobytych leadów, czy innego wybranego celu. Jak ją osiąga? Przede wszystkim poprzez zaciekawienie i zaangażowanie odbiorcy, dostarczając mu odpowiedni produkt, usługę bądź informację w określonym miejscu i czasie. Aby jednak doszło do takiej „transakcji” musi zajść kilka zdarzeń, które do niej doprowadzą. Mowa tu … Czytaj dalejPoznaj 4 wskazówki, jak dbać o higienę bazy mailingowej, aby osiągać doskonałe wyniki.

Sklep internetowy przygotowany z myślą o UX

Celem istnienia sklepu internetowego jest przede wszystkim konieczność przystępnego i atrakcyjnego przedstawienia oferty klientowi, który będzie miał powód ku temu, aby zainteresować się przedstawianymi produktami. Specyfika budowy, dynamika działania samej strony, a także ogromna konkurencja w sieci sprawiły jednak, iż sama oferta to nie wszystko. Na końcową decyzję konsumencką wpływ ma bowiem również to, jak wygląda sam sklep. Mowa tu przede wszystkim … Czytaj dalejSklep internetowy przygotowany z myślą o UX

Must have w sklepie internetowym – Poradnik

Jak powszechnie wiadomo nie wystarczy otworzyć sklep internetowy aby zarabiać. Utworzenie sklepu to dopiero jeden z kroków jakie należy wykonać aby przybliżyć się do założonego celu. Oprócz dobrej jakości produktów i konkurencyjnych cen musimy też posiadać odpowiedni wygląd sklepu internetowego. A więc na co zwrócić uwagę? Po pierwsze i najważniejsze należy dodać wysokiej jakości zdjęcia produktów, najlepiej kilka zdjęć żeby produkt był widoczny dla klienta z każdej … Czytaj dalejMust have w sklepie internetowym – Poradnik

Kampania AdWords – robić samodzielnie czy zlecić specjaliście?

Kampania AdWords to szansa dla wielu firm na zwiększenie swoich dochodów. Mogą z niej skorzystać za równo sklepy internetowe, firmy oferujące produkty i usługi na całą Polskę czy nawet świat, jak też małe firmy lokalne. Wiele z firm, które spróbowało reklam AdWords odniosło sukces i znacznie zwiększyło swoją sprzedaż. Zdarzają się również firm dla których reklama AdWords jest nieskuteczna lub zbyt droga. To jak będzie w naszym … Czytaj dalejKampania AdWords – robić samodzielnie czy zlecić specjaliście?

Dlaczego marketing internetowy jest tak ważny w dzisiejszych czasach?

Prowadzenie strony internetowej już nie wystarcza i z pewnością przekonali się o tym wszyscy właściciele firm. Aby rozpromować swój biznes niezbędne jest prowadzenie odpowiednio zaplanowanych działań w Sieci. Podstawy marketingu internetowego Strona internetowa, choć nie wystarczająca, jest bardzo istotna. Oczywiście pod warunkiem, że została odpowiednio zaprojektowana. Powinny znaleźć się na niej najważniejsze informacje o firmie, formularz kontaktowy, mapka dojazdu i oferta. Koniecznie musimy też sprawdzić, czy nasza … Czytaj dalejDlaczego marketing internetowy jest tak ważny w dzisiejszych czasach?

Reklama w sieci

W dzisiejszych czasach nawet najlepsza firma nie podoła konkurencji bez odpowiedniej reklamy. Do znalezienia nowych klientów oraz zachęcenia tych stałych do dalszego korzystania z naszych usług, niezbędna jest nie tylko najwyższa jakość obsługi, ale także promocja działalności naszej firmy. Znajdywanie nowych klientów przez pozytywne opinie oraz polecanie usług wśród znajomych jest skuteczne, jednak tylko w pewnym zakresie i do czasu. Tradycyjny marketing szeptany cechuje się dużymi ograniczeniami, na przykład działaniem jedynie na określonym, … Czytaj dalejReklama w sieci

Zdobywanie linków nie musi być trudne. Zastosuj link bait!

Zdobywanie linków a link bait. Link bait* (przynęta linków) jest to treść na twojej stronie internetowej, do której linkują inni wydawcy stron/blogów nie dlatego, że ich oto poprosiłeś, ale dlatego, że chcą. Może to być post, który odpowiada na stale pojawiające się pytanie wśród Internautów, pomocny eBook, lub wirusowe wideo. Rodzajów linkowania jest bardzo wiele. Rzućmy okiem na kilka przykładów link baitów i omówmy jak aktywny content marketing może pomóc twojej stronie zdobyć … Czytaj dalejZdobywanie linków nie musi być trudne. Zastosuj link bait!