Category

E-biznes

Małe i tanie gadżety reklamowe – co wybrać?

Wiele firm uczestnicząc w targach branżowych chce zostać zapamiętana przy pomocy gadżetów reklamowych. Popularność tej metody jest na tyle duża, ze właściwie każdy ma w domu coś, co jest efektem takich działań marketingowych. Zazwyczaj nawet nie znamy firmy, której logo i nazwa została na nich nadrukowana. Wiele firm uczestnicząc… Czytaj więcej →

5 zasad tworzenia dashboardu biznesowego

Obierz cel Tworząc kokpit mendżerski trzeba pamiętać o tym, czym on właściwie jest i w jakim celu powstaje. Jest to wyjątkowy rodzaj raportu, który ma dostarczać krytycznych informacji w formie wizualnej tak, żeby można je było szybko zweryfikować. Jego celem jest wspomaganie decyzji biznesowej. Dashboard może dotyczyć… Czytaj więcej →

Polacy oglądają wideo w internecie przez 40 minut dziennie.

Wydatki na ten segment reklamy wzrosną w tym roku na świecie o 23 proc. 40 minut dziennie – tyle czasu spędza statystyczny Polak, oglądając w internecie treści wideo. To o blisko 7,5 minuty mniej niż średnia dla świata – wynika z badania Zenith. Częściej niż inne społeczeństwa wykorzystujemy do tego… Czytaj więcej →

Reklama internetowa vs reklama tradycyjna

Niektórym przedsiębiorcom bardzo trudno przejść jest do porządku dziennego z tym, że w Internet mogą być wyposażone już nawet nasze telewizory i lodówki. Jest to jak najbardziej zrozumiałe. Jeśli ktoś nie podążał na bieżąco za nowinkami technicznymi, telefon służy mu wyłącznie do dzwonienia, a słowo „reklama” kojarzy mu się wyłącznie ze spotem… Czytaj więcej →

Kalendarze biurkowe – pomysł na prezent dla klientów i pracowników

Cenisz punktualność u swoich pracowników i chcesz, aby pamiętali oni o ważnych datach? Spraw im wygodne kalendarze na biurko tak, aby zawsze mogli zaplanować najważniejsze wydarzenia w firmie i o nich pamiętać. Kalendarze biurkowe docenią też Twoi klienci ze względu na wygodny format i możliwość lepszej organizacji. Kalendarze biurkowe dla… Czytaj więcej →

Jak małe firmy mogą rozwinąć sprzedaż za granicą?

Pięć porad PayPal, aby podbić międzynarodowe rynki Niezależnie od tego, co sprzedajesz, jednym z największych wyzwań w prowadzeniu biznesu jest znalezienie i pozyskanie nowych klientów. Ogromna grupa tych, którzy chcieliby kupić Twoje produkty może być za granicą. Jeśli zaczniesz myśleć globalnie, możesz rozwinąć swoją internetową sprzedaż na skalę… Czytaj więcej →

Motywowanie pracowników w dobie nowych technologii

Motywacja pracowników to w zasadzie wszelkie działania, które mają na celu zaangażowanie ludzi współtworzących firmę po to, aby swoim podejściem i działaniami wpływali na realizację celów wyznaczonych przez przedsiębiorstwo. Samo słowo motywacja pochodzi od łacińskiego czasownika movere, co można tłumaczyć jako poruszać się, zachęcać do działania. Motywowanie ludzi, pracujących… Czytaj więcej →

Gadżety reklamowe – klasyka, która świetnie sprawdza się w erze internetu

Wykorzystanie gadżetów reklamowych jest jednym z najbardziej klasycznych i sprawdzonych sposobów na promocję firmy. Jednak wiele firm może mieć wątpliwości co do tego, czy rzeczywiście warto w nie inwestować. Wiąże się to z pewnym wydatkiem i może wydawać się w jakimś stopniu przestarzałe – w końcu w dzisiejszych czasach wszyscy stawiają na internet! Jednak… Czytaj więcej →

Content marketing – agencja interaktywna odpowiada na pytania

Wielu klientów, którzy zgłaszają się do naszej agencji interaktywnej, ma pytania związane z usługą, jaką jest content marketing. Poniżej odpowiadamy na 4 pytania, które powtarzają się najczęściej.  Content marketing – na czym polega taka usługa? Content marketing to planowanie, przygotowywanie i promocja treści atrakcyjnych dla precyzyjnie wybranych… Czytaj więcej →

Skuteczne sposoby na zoptymalizowanie sklepu internetowy?

Uzyskanie wysokich not w rankingu Google to przede wszystkim rezultat bogatej treści. Aktualne artykuły o rozbudowanej strukturze to domena portali informacyjnych czy też edukacyjnych, dlatego właściciele sklepów internetowych nierzadko wpadają w pułapkę zbyt ubogiej treści, zupełnie zapominając o roli marketingu internetowego w podnoszeniu wyników sprzedaży. Jak opracować treść… Czytaj więcej →

© 2018 MARKETING INSIDER — Powered by WordPress

Theme by Anders NorenUp ↑