Czym zajmuje agencja marketingowa?

Na rynku działa coraz więcej agencji marketingowych. Czym dokładnie zajmują się takie agencje i czy zakres ich usług jest taki sam, jak agencji reklamowych i kreatywnych? Warto mieć podstawową wiedzę na ten temat, zwłaszcza, że takich agencji jest naprawdę dużo, w szczególności w Warszawie. Zachęcamy do lektury. Agencje marketingowe Zadaniem agencji marketingowej jest zbudowanie pozytywnego wizerunku całej firmy bądź danego produktu. Oczywiście oferty, na przykład … Czytaj dalejCzym zajmuje agencja marketingowa?

Nowe technologie w biznesie – poznaj innowacyjną drukarkę 3D polskiej produkcji

Pierwsze drukarki 3D zaczęły powstawać już w latach 80, a ich potencjał zastosowania w biznesie szybko został dostrzeżony. Rozwój tej dziedziny trwa do dziś, a jej możliwości sięgają tak wysoko, że wkrótce jej największym ograniczeniem będzie tylko ludzka wyobraźnia. Obecnie na rynku mamy wybór wielu urządzeń, technologii oraz materiałów, w jakich tworzone są wydruki 3D. Ostatnio dużym zainteresowaniem w branży cieszy się nowoczesna drukarka polskiej produkcji, Threedee All-in-One, … Czytaj dalejNowe technologie w biznesie – poznaj innowacyjną drukarkę 3D polskiej produkcji

RTB House wkracza na rynek amerykański i uruchamia biura w Nowym Jorku, Bostonie oraz Chicago

RTB House, działająca globalnie, polska firma specjalizująca się w innowacyjnej technologii retargetingowej opartej na deep learningu, ogłosiła wejście na rynek amerykański. Trzy nowe biura powstaną w Nowym Jorku, Bostonie i Chicago. Za operacje regionalne odpowiedzialni są Radosław Dobrołęcki, President North America, a także Gary Burtka, VP US Operations. RTB House jest pierwszą firmą na świecie specjalizującą się w retargetingu, która opracowała i wdrożyła własne rozwiązania technologiczne … Czytaj dalejRTB House wkracza na rynek amerykański i uruchamia biura w Nowym Jorku, Bostonie oraz Chicago

Zarobki w Public Relations: ile zarabiał manager PR w 2017?

Na stanowisku managera PR najlepiej sprawdzają się osoby komunikatywne i kreatywne, które nie obawiają się nowych wyzwań. Wśród obowiązków pracownika na tym stanowisku wymienić można kontrolowanie pracy działu PR, a także planowanie działań mających na celu budowanie pozytywnego wizerunku firmy lub organizacji i kontaktowanie się z agencjami PR. Zarobki specjalistów od PR W raporcie płacowym AG Test HR „Jesień 2017” znaleźć można informację, że średnia miesięczna … Czytaj dalejZarobki w Public Relations: ile zarabiał manager PR w 2017?

Dlaczego aplikacja Google Arts & Culture nie działa? Niektórzy ludzie mają problem

Twoja aplikacja Google Arts & Culture nie ma funkcji matchowania twarzy? Nie jesteś sam. Jeśli dręczy Cię nieustające przemyślenia na temat: Dlaczego aplikacja Google Arts & Culture nie działa na moim telefonie, to odpowiedz jest prosta. Aplikacja jest obecnie dostępna tylko w Stanach Zjednoczonych. Jednak wiele osób w USA doświadcza dużego oburzenia, ponieważ nie udało im się użyj aplikacji, aby znaleźć swojego sobowtóra z portretem na obrazie … Czytaj dalejDlaczego aplikacja Google Arts & Culture nie działa? Niektórzy ludzie mają problem

Motywowanie pracowników w dobie nowych technologii

Motywacja pracowników to w zasadzie wszelkie działania, które mają na celu zaangażowanie ludzi współtworzących firmę po to, aby swoim podejściem i działaniami wpływali na realizację celów wyznaczonych przez przedsiębiorstwo. Samo słowo motywacja pochodzi od łacińskiego czasownika movere, co można tłumaczyć jako poruszać się, zachęcać do działania. Motywowanie ludzi, pracujących dla dobra firmy to niewątpliwie jedno z najistotniejszych, ale zarazem najtrudniejszych zadań, któremu musi sprostać każdy lider. Często zdarza … Czytaj dalejMotywowanie pracowników w dobie nowych technologii

Piłkarskie e-sklepy nie grają fair. Część z nich wprowadza konsumentów w błąd

Sklepy internetowe klubów piłkarskich nie spełniają kryteriów dotyczących praw klientów i ochrony kupujących – wynika z badania Trusted Shops, firmy oferującej gwarancję zwrotu pieniędzy klientom sklepów internetowych. Co więcej, wiele z nich stosowało sprzeczne z prawem praktyki handlowe albo wprowadzało kibiców w błąd. Najlepiej w rankingu wypadł e-sklep Cracovii, a najgorzej – Korony Kielce. – Tuż przed rozpoczęciem kolejnego sezonu Ekstraklasy przeprowadziliśmy badanie sklepów internetowych klubów piłkarskich i niestety … Czytaj dalejPiłkarskie e-sklepy nie grają fair. Część z nich wprowadza konsumentów w błąd

Do 2021 roku ruch wideo w sieciach mobilnych wzrośnie prawie 9-krotnie.

 Największym wyzwaniem dla operatorów jest transmisja wydarzeń w najwyższej jakości Rośnie konsumpcja treści wideo dostępnych w internecie. W latach 2016–2021 ruch wideo w sieciach mobilnych wzrośnie blisko 9-krotnie. Za 4 lata mobilne wideo będzie miało 78-proc. udział w całkowitym ruchu w sieci. Coraz większe są też wymagania użytkowników dotyczące funkcjonalności, związane m.in. z możliwością przewijania wydarzenia w trakcie jego trwania czy nagrywaniem w chmurze. Dla operatorów to ogromne wyzwania, zwłaszcza … Czytaj dalejDo 2021 roku ruch wideo w sieciach mobilnych wzrośnie prawie 9-krotnie.

Nest Bank z nową kampanią wizerunkową

  Od czerwca w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych emitowany jest najnowszy spot Nest Banku „Superfotelik”. Reklama wspiera szeroko zakrojoną kampanię edukacyjną „Superfotelik – Chroni na bank”, której towarzyszy launch bezpłatnego kredytu na foteliki samochodowe. Czteromiesięczna kampania to kolejna odsłona działań wizerunkowych jednej z najbardziej docenianych marek bankowych na naszym rynku.  – Dynamiczny wzrost wartości naszego brandu to nie przypadek – komentuje Maciek Pichlak, Dyrektor Marketingu Nest … Czytaj dalejNest Bank z nową kampanią wizerunkową

Mały może dużo, czyli marketing w klubach z niższych lig

Większość klubów piłkarskich z niższych lig utożsamia marketing sportowy z pozyskaniem strategicznego sponsora, umożliwiającego start w kolejnym sezonie. To błędne przekonanie, które utrudnia wypłynięcie na szersze wody. W dzisiejszych czasach kluby sportowe muszą być zorientowane marketingowo. To warunek konieczny sprawnego funkcjonowania oraz chęci dalszego rozwoju, nie tylko sportowego. Niestety, większość klubów, zwłaszcza tych z niższego szczebla rozgrywek, unika tematu marketingu jak ognia. Dlaczego? Istnieje bowiem przekonanie, … Czytaj dalejMały może dużo, czyli marketing w klubach z niższych lig