Category

e-commerce

Walka o pozycję – co robić, gdy zasady gry nieustannie się zmieniają

O tym, że do zyskania klientów nie wystarczy dziś samo założenie strony internetowej, przekonała się już większość z nas. Niezwykle skutecznym sposobem na to, by stać się widocznym dla swoich odbiorców, zostało więc zdobycie wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania Google. Ten jednak, kto choć raz próbował tego dokonać,… Czytaj więcej →

We are the Answear – nowa reklama tv Answear.com

2 października rozpoczęła się jesienna kampania reklamowa sklepu internetowego Answear.com. Answear.com jest największym polskim multibrandowym sklepem online, oferującym asortyment dla kobiet, mężczyzn i dzieci od ubrań, poprzez buty, aż po dodatki ponad 300 marek. Ostatni kwartał 2017 roku dla Answear to rebranding wiążący się… Czytaj więcej →

Neuromarketing – czym jest, jak wykorzystać go w badaniach?

Badania neuromarketingowe są niezwykle przydatne jeśli chodzi o wiedzę dotyczącą zachowania człowieka. Neuromarketing analizuje m.in. podejmowanie decyzji zakupowych, reakcje na przekazy reklamowe. Warto pamiętać o tym, że reklamy mają wpływ na naszą podświadomość, dlatego wybór danego produktu podczas zakupów nie zawsze bywa świadomą decyzją konsumenta. Neuromarketing pozwala… Czytaj więcej →

7 powodów i korzyści, dla których warto sięgnąć po content marketing

Kilka lat temu content marketing zrewolucjonizował rynek reklamy on-line i zmienił myślenie o formie i sposobie przekazu reklamy. Content marketing stawia na wysokiej jakości treści, które serwowane są użytkownikom w nienachalny, subtelny sposób. Mimo popularności content marketingu, niewiele firm decyduje się na wdrożenie działań, gdyż uważa marketing… Czytaj więcej →

E-mailowa etykieta – jak poprawnie napisać oficjalną wiadomość?

Przesyłamy dokumenty rekrutacyjne, przedstawiamy ofertę naszej firmy lub prosimy o wycenę zamawianej usługi – niezależnie od tego, w jakim celu piszemy wiadomość, musimy przestrzegać kilku reguł odnoszących się do oficjalnej korespondencji. Jeśli dostosujemy się do wszystkich obowiązujących zasad, adresat e-maila doceni nasze profesjonalne podejście, będzie… Czytaj więcej →

Czy łatwo jest założyć dziś sklep internetowy?

Liczba sklepów internetowych w Polsce sukcesywnie się powiększa. Statystyki z ostatnich lat pokazują, że tendencja ta jest stabilna i zapewnia nam co roku ok. 7% wzrost liczby tego typu działalności. Jeśli wierzyć prognozom, to w ciągu najbliższych 3 lat ich ilość zwiększy się aż o jedną trzecią… Czytaj więcej →

Retargeting – dlaczego jest taki ważny w strategii marketingowej?

Co to jest retargeting? Retargeting, nazywany również często remarketingiem, to forma reklamy internetowej polegająca na kierowaniu przekazu reklamowego na użytkowników, którzy już wcześniej odwiedzili daną witrynę internetową. Mówiąc najprościej, z retargetingiem mamy do czynienia wówczas, gdy wejdziemy np. do jakiegoś sklepu internetowego i będziemy oglądali interesujące nas produkty, jednak ostatecznie… Czytaj więcej →

Małe i tanie gadżety reklamowe – co wybrać?

Wiele firm uczestnicząc w targach branżowych chce zostać zapamiętana przy pomocy gadżetów reklamowych. Popularność tej metody jest na tyle duża, ze właściwie każdy ma w domu coś, co jest efektem takich działań marketingowych. Zazwyczaj nawet nie znamy firmy, której logo i nazwa została na nich nadrukowana. Wiele firm uczestnicząc… Czytaj więcej →

Polacy oglądają wideo w internecie przez 40 minut dziennie.

Wydatki na ten segment reklamy wzrosną w tym roku na świecie o 23 proc. 40 minut dziennie – tyle czasu spędza statystyczny Polak, oglądając w internecie treści wideo. To o blisko 7,5 minuty mniej niż średnia dla świata – wynika z badania Zenith. Częściej niż inne społeczeństwa wykorzystujemy do tego… Czytaj więcej →

Reklama internetowa vs reklama tradycyjna

Niektórym przedsiębiorcom bardzo trudno przejść jest do porządku dziennego z tym, że w Internet mogą być wyposażone już nawet nasze telewizory i lodówki. Jest to jak najbardziej zrozumiałe. Jeśli ktoś nie podążał na bieżąco za nowinkami technicznymi, telefon służy mu wyłącznie do dzwonienia, a słowo „reklama” kojarzy mu się wyłącznie ze spotem… Czytaj więcej →

© 2017 MARKETING INSIDER — Powered by WordPress

Theme by Anders NorenGóra ↑