Category

e-commerce

W jaki sposób growth hack design pomaga w rozwój twojej marki

Jeżeli jesteś w części marketingowców która nie może się już doczekać, kiedy będzie tworzyć “wciągające treści” w kolejnym roku, to możesz liczyć na moje pełne wsparcie! Ale co z twoją stroną, która ma pomieścić stworzone przez ciebie cenne treści? Kiedy po raz ostatni przeszła gruntowną metamorfozę? Zanim potencjalni i obecni klienci… Continue Reading →

Masz logo firmowe? Przyda Ci się księga znaku

Masz oryginalne i rozpoznawalne logo? Zdarza się, że inni umieszczają je w ramach reklamy na ulotkach, plakatach, stronach www? Księga znaku wskazuje, jak właściwie używać logo. Jak zadbać, by Twoje logo zawsze było wyraźne i dobrze widoczne? Co to jest Księga znaku? Księga znaku obejmuje projekt logo… Continue Reading →

Marketing w Internecie – krótki poradnik początkującego przedsiębiorcy

Z roku na rok, w Internecie można zaobserwować coraz większy ruch. Dzieje się tak, ponieważ Internet, to już nie tylko źródło informacji, lecz także miejsce spotkań wielu różnych osób, a także idealne miejsce do tego, aby prowadzić własną działalność gospodarczą. Jest to także świetne miejscu do tego, aby promować w nim… Continue Reading →

Walka o pozycję – co robić, gdy zasady gry nieustannie się zmieniają

O tym, że do zyskania klientów nie wystarczy dziś samo założenie strony internetowej, przekonała się już większość z nas. Niezwykle skutecznym sposobem na to, by stać się widocznym dla swoich odbiorców, zostało więc zdobycie wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania Google. Ten jednak, kto choć raz próbował tego dokonać,… Continue Reading →

We are the Answear – nowa reklama tv Answear.com

2 października rozpoczęła się jesienna kampania reklamowa sklepu internetowego Answear.com. Answear.com jest największym polskim multibrandowym sklepem online, oferującym asortyment dla kobiet, mężczyzn i dzieci od ubrań, poprzez buty, aż po dodatki ponad 300 marek. Ostatni kwartał 2017 roku dla Answear to rebranding wiążący się… Continue Reading →

Neuromarketing – czym jest, jak wykorzystać go w badaniach?

Badania neuromarketingowe są niezwykle przydatne jeśli chodzi o wiedzę dotyczącą zachowania człowieka. Neuromarketing analizuje m.in. podejmowanie decyzji zakupowych, reakcje na przekazy reklamowe. Warto pamiętać o tym, że reklamy mają wpływ na naszą podświadomość, dlatego wybór danego produktu podczas zakupów nie zawsze bywa świadomą decyzją konsumenta. Neuromarketing pozwala… Continue Reading →

7 powodów i korzyści, dla których warto sięgnąć po content marketing

Kilka lat temu content marketing zrewolucjonizował rynek reklamy on-line i zmienił myślenie o formie i sposobie przekazu reklamy. Content marketing stawia na wysokiej jakości treści, które serwowane są użytkownikom w nienachalny, subtelny sposób. Mimo popularności content marketingu, niewiele firm decyduje się na wdrożenie działań, gdyż uważa marketing… Continue Reading →

E-mailowa etykieta – jak poprawnie napisać oficjalną wiadomość?

Przesyłamy dokumenty rekrutacyjne, przedstawiamy ofertę naszej firmy lub prosimy o wycenę zamawianej usługi – niezależnie od tego, w jakim celu piszemy wiadomość, musimy przestrzegać kilku reguł odnoszących się do oficjalnej korespondencji. Jeśli dostosujemy się do wszystkich obowiązujących zasad, adresat e-maila doceni nasze profesjonalne podejście, będzie… Continue Reading →

Czy łatwo jest założyć dziś sklep internetowy?

Liczba sklepów internetowych w Polsce sukcesywnie się powiększa. Statystyki z ostatnich lat pokazują, że tendencja ta jest stabilna i zapewnia nam co roku ok. 7% wzrost liczby tego typu działalności. Jeśli wierzyć prognozom, to w ciągu najbliższych 3 lat ich ilość zwiększy się aż o jedną trzecią… Continue Reading →

Retargeting – dlaczego jest taki ważny w strategii marketingowej?

Co to jest retargeting? Retargeting, nazywany również często remarketingiem, to forma reklamy internetowej polegająca na kierowaniu przekazu reklamowego na użytkowników, którzy już wcześniej odwiedzili daną witrynę internetową. Mówiąc najprościej, z retargetingiem mamy do czynienia wówczas, gdy wejdziemy np. do jakiegoś sklepu internetowego i będziemy oglądali interesujące nas produkty, jednak ostatecznie… Continue Reading →

© 2018 MARKETING INSIDER — Powered by WordPress

Theme by Anders NorenUp ↑