Jak wypromować firmę kosmetyczną w internecie?

Po pierwsze: pochwal się sam Wielu znawców tematu twierdzi, że najlepszą i zarazem najprostszą metodą autopromocji jest założenie własnej strony internetowej, bloga, czy videobloga. Niektórzy też decydują się na własny kanał na YouTube. Wizualizacja informacji, które chcemy przekazać klientowi, staje się wygodna dla klienta, którego zwalniamy z procesu decyzyjnego i wprost podajemy treści kolorowe, atrakcyjne i przyjemne dla oka. Z pewnością każdy z nas, choć raz, skorzystał … Czytaj dalejJak wypromować firmę kosmetyczną w internecie?

Torby bawełniane – świetny gadżet reklamowy

Dlaczego warto zainwestować w gadżety reklamowe? Długopisy, breloki, kubki, smycze, pendrive’y, torby bawełniane – te drobiazgi i wiele innych każda szanująca się firma powinna posiadać w swojej ofercie i dorzucać je jako gratisy do zamówień składanych przez klientów czy rozdawać podczas branżowych eventów, targów lub konferencji. Dlaczego to takie ważne? Z paru powodów. Przede wszystkim dlatego, iż wspomniane gadżety stanowią niezwykle skuteczny nośnik reklamy. … Czytaj dalejTorby bawełniane – świetny gadżet reklamowy

Faktura VAT marża – czym jest oraz jak ją szybko i poprawnie wystawić?

Faktura VAT marża to specyficzny rodzaj faktury, do którego wystawienia uprawnione są określone podmioty gospodarcze. Najczęściej taki dokument wystawiają firmy zajmujące się sprzedażą antyków… Faktura VAT marża to specyficzny rodzaj faktury, do którego wystawienia uprawnione są określone podmioty gospodarcze. Najczęściej taki dokument wystawiają firmy zajmujące się sprzedażą antyków, dzieł sztuki, używanych aut, a także przedsiębiorstwa świadczące usługi turystyczne. Faktura VAT marża to dokument, … Czytaj dalejFaktura VAT marża – czym jest oraz jak ją szybko i poprawnie wystawić?

Identyfikacja wizualna marki – czym jest i jakie elementy wchodzą w jej skład?

Identyfikacja wizualna to zespół symboli, które składają się prezencję marki widoczną dla odbiorców. Żadna firma nie może funkcjonować na rynku bez charakterystycznego logo, materiałów reklamowych, a często także wyróżniających się strojów pracowników… Identyfikacja wizualna to zespół symboli, które składają się prezencję marki widoczną dla odbiorców. Żadna firma nie może funkcjonować na rynku bez charakterystycznego logo, materiałów reklamowych, a często także wyróżniających się strojów pracowników. Prawidłowo … Czytaj dalejIdentyfikacja wizualna marki – czym jest i jakie elementy wchodzą w jej skład?

Dlaczego lojalność klientów jest ważna w e-commerce i jak o nią walczyć?

Sklepy internetowe prowadzą ze sobą zaciekłą rywalizację o klientów, a szczególnie ważni są dla nich klienci powracający. Dlaczego lojalność klienta jest w e-commerce tak istotna i jak o nią zadbać? Tego będzie można dowiedzieć się z tego artykułu! Dlaczego powracający klienci są tak istotni? Podstawowym powodem, dla którego firmom prowadzącym handel internetowy tak zależy na klientach powracających jest ogromna konkurencyjność branży. Sklepy internetowe powstają każdego roku jak … Czytaj dalejDlaczego lojalność klientów jest ważna w e-commerce i jak o nią walczyć?

Jakich słów kluczowych w pozycjonowaniu nie wybierać?

Odpowiednio przygotowaną stronę da się, z lepszym bądź gorszym efektem, wypozycjonować na praktycznie każdą frazę. Warto jednak nieraz zadać sobie pytanie, czy jest sens pozycjonowania na dane słowa kluczowe lub czy przy doborze innych, efekt nie będzie lepszy. Oto krótki poradnik, jakich błędów unikać, dobierając słowa kluczowe do pozycjonowania swojej strony internetowej. Zasięg geograficzny Dla osiągnięcia lepszych oraz wymiernych rezultatów często do słów kluczowych … Czytaj dalejJakich słów kluczowych w pozycjonowaniu nie wybierać?

Drupal Commerce a WooCommerce – porównanie możliwości

Żeby stworzyć dobrze prosperujący sklep internetowy, trzeba wybrać platformę jak najlepiej dostosowaną do naszych potrzeb. W sieci znajdziemy wiele przydatnych rozwiązań, m.in. moduły Drupal Commerce i WooCommerce. Zobacz, co je wyróżnia i który z nich warto zastosować w swoim sklepie. Drupal i WordPress – dwa CMS-y, dwie platformy e-commerce Charakterystyczną cechą obu technologii jest fakt, że nie stanowią osobnych skryptów dla sklepów internetowych, a jedynie dodatki do bardziej … Czytaj dalejDrupal Commerce a WooCommerce – porównanie możliwości

Dlaczego solidna marka jest kluczowa w e-commerce?

Na początku należy sobie uświadomić, iż nowy sklep nie może zyskać przewagi nad konkurencją pod względem ceny. Sklepy o ugruntowanej pozycji mają już wynegocjowane rabaty z dostawcami, dzięki czemu ich oferta jest bardzo konkurencyjna. Na początku zatem próba przebicia ich cen może być dla nas po prostu nieopłacalna. Warto również zobrazować sobie nawyki współczesnego klienta. Wyszukując produktów w internecie, ma nieskończone wręcz możliwości, jeśli … Czytaj dalejDlaczego solidna marka jest kluczowa w e-commerce?

Poznaj 4 wskazówki, jak dbać o higienę bazy mailingowej, aby osiągać doskonałe wyniki.

Jaki jest cel każdego e-mail marketera regularnie realizującego kampanie? Konwersja, liczona w wynikach generowanej sprzedaży, liczby odsłon strony, zdobytych leadów, czy innego wybranego celu. Jak ją osiąga? Przede wszystkim poprzez zaciekawienie i zaangażowanie odbiorcy, dostarczając mu odpowiedni produkt, usługę bądź informację w określonym miejscu i czasie. Aby jednak doszło do takiej „transakcji” musi zajść kilka zdarzeń, które do niej doprowadzą. Mowa tu … Czytaj dalejPoznaj 4 wskazówki, jak dbać o higienę bazy mailingowej, aby osiągać doskonałe wyniki.

Google Hotel Ads – omiń OTA i kieruj ruch na stronę

Bądź widoczny tam gdzie są aktualnie Twoi goście. Google Hotel Ads prezentuje Twój hotel na stronie wyszukiwarki Google i na Mapach Google zarówno dla komputerów, telefonów i tabletów. Podróżujący będą widzieć Twoją reklamę podczas aktywnego poszukiwania oferty, która jest podobna do Twojej. Opłata jest pobierana tylko wtedy kiedy reklama generuje kliki lub rezerwację. Z Google Hotel Ads goście mogą bezpośrednio na twojej stronie dokonać rezerwacji. Możesz … Czytaj dalejGoogle Hotel Ads – omiń OTA i kieruj ruch na stronę