Drupal Commerce a WooCommerce – porównanie możliwości

Żeby stworzyć dobrze prosperujący sklep internetowy, trzeba wybrać platformę jak najlepiej dostosowaną do naszych potrzeb. W sieci znajdziemy wiele przydatnych rozwiązań, m.in. moduły Drupal Commerce i WooCommerce. Zobacz, co je wyróżnia i który z nich warto zastosować w swoim sklepie. Drupal i WordPress – dwa CMS-y, dwie platformy e-commerce Charakterystyczną cechą obu technologii jest fakt, że nie stanowią osobnych skryptów dla sklepów internetowych, a jedynie dodatki do bardziej … Czytaj dalejDrupal Commerce a WooCommerce – porównanie możliwości

Dlaczego solidna marka jest kluczowa w e-commerce?

Na początku należy sobie uświadomić, iż nowy sklep nie może zyskać przewagi nad konkurencją pod względem ceny. Sklepy o ugruntowanej pozycji mają już wynegocjowane rabaty z dostawcami, dzięki czemu ich oferta jest bardzo konkurencyjna. Na początku zatem próba przebicia ich cen może być dla nas po prostu nieopłacalna. Warto również zobrazować sobie nawyki współczesnego klienta. Wyszukując produktów w internecie, ma nieskończone wręcz możliwości, jeśli … Czytaj dalejDlaczego solidna marka jest kluczowa w e-commerce?

Poznaj 4 wskazówki, jak dbać o higienę bazy mailingowej, aby osiągać doskonałe wyniki.

Jaki jest cel każdego e-mail marketera regularnie realizującego kampanie? Konwersja, liczona w wynikach generowanej sprzedaży, liczby odsłon strony, zdobytych leadów, czy innego wybranego celu. Jak ją osiąga? Przede wszystkim poprzez zaciekawienie i zaangażowanie odbiorcy, dostarczając mu odpowiedni produkt, usługę bądź informację w określonym miejscu i czasie. Aby jednak doszło do takiej „transakcji” musi zajść kilka zdarzeń, które do niej doprowadzą. Mowa tu … Czytaj dalejPoznaj 4 wskazówki, jak dbać o higienę bazy mailingowej, aby osiągać doskonałe wyniki.

Google Hotel Ads – omiń OTA i kieruj ruch na stronę

Bądź widoczny tam gdzie są aktualnie Twoi goście. Google Hotel Ads prezentuje Twój hotel na stronie wyszukiwarki Google i na Mapach Google zarówno dla komputerów, telefonów i tabletów. Podróżujący będą widzieć Twoją reklamę podczas aktywnego poszukiwania oferty, która jest podobna do Twojej. Opłata jest pobierana tylko wtedy kiedy reklama generuje kliki lub rezerwację. Z Google Hotel Ads goście mogą bezpośrednio na twojej stronie dokonać rezerwacji. Możesz … Czytaj dalejGoogle Hotel Ads – omiń OTA i kieruj ruch na stronę

Sklep internetowy przygotowany z myślą o UX

Celem istnienia sklepu internetowego jest przede wszystkim konieczność przystępnego i atrakcyjnego przedstawienia oferty klientowi, który będzie miał powód ku temu, aby zainteresować się przedstawianymi produktami. Specyfika budowy, dynamika działania samej strony, a także ogromna konkurencja w sieci sprawiły jednak, iż sama oferta to nie wszystko. Na końcową decyzję konsumencką wpływ ma bowiem również to, jak wygląda sam sklep. Mowa tu przede wszystkim … Czytaj dalejSklep internetowy przygotowany z myślą o UX

Czy social media konwertują?

Współczynnik konwersji jest jednym z elementów, który służy za miarę sukcesu stron internetowych. To miarodajne źródło wiedzy dla analityków oraz marketerów, którzy wykorzystują zebrane w ten sposób dane do osiągnięcia swojego zamierzenia. Jak wygląda jednak konwersja w social media? Czy popularne i lubiane serwisy społecznościowe konwertują? Zebraliśmy dane na ten temat. Konwersja w social media Choć najczęściej konwersja na stronach internetowych kojarzy się przede wszystkim ze sprzedażą, jest to założenie błędne. Mówiąc … Czytaj dalejCzy social media konwertują?

Must have w sklepie internetowym – Poradnik

Jak powszechnie wiadomo nie wystarczy otworzyć sklep internetowy aby zarabiać. Utworzenie sklepu to dopiero jeden z kroków jakie należy wykonać aby przybliżyć się do założonego celu. Oprócz dobrej jakości produktów i konkurencyjnych cen musimy też posiadać odpowiedni wygląd sklepu internetowego. A więc na co zwrócić uwagę? Po pierwsze i najważniejsze należy dodać wysokiej jakości zdjęcia produktów, najlepiej kilka zdjęć żeby produkt był widoczny dla klienta z każdej … Czytaj dalejMust have w sklepie internetowym – Poradnik

Kampania AdWords – robić samodzielnie czy zlecić specjaliście?

Kampania AdWords to szansa dla wielu firm na zwiększenie swoich dochodów. Mogą z niej skorzystać za równo sklepy internetowe, firmy oferujące produkty i usługi na całą Polskę czy nawet świat, jak też małe firmy lokalne. Wiele z firm, które spróbowało reklam AdWords odniosło sukces i znacznie zwiększyło swoją sprzedaż. Zdarzają się również firm dla których reklama AdWords jest nieskuteczna lub zbyt droga. To jak będzie w naszym … Czytaj dalejKampania AdWords – robić samodzielnie czy zlecić specjaliście?

Dlaczego marketing internetowy jest tak ważny w dzisiejszych czasach?

Prowadzenie strony internetowej już nie wystarcza i z pewnością przekonali się o tym wszyscy właściciele firm. Aby rozpromować swój biznes niezbędne jest prowadzenie odpowiednio zaplanowanych działań w Sieci. Podstawy marketingu internetowego Strona internetowa, choć nie wystarczająca, jest bardzo istotna. Oczywiście pod warunkiem, że została odpowiednio zaprojektowana. Powinny znaleźć się na niej najważniejsze informacje o firmie, formularz kontaktowy, mapka dojazdu i oferta. Koniecznie musimy też sprawdzić, czy nasza … Czytaj dalejDlaczego marketing internetowy jest tak ważny w dzisiejszych czasach?

W jaki sposób growth hack design pomaga w rozwój twojej marki

Jeżeli jesteś w części marketingowców która nie może się już doczekać, kiedy będzie tworzyć “wciągające treści” w kolejnym roku, to możesz liczyć na moje pełne wsparcie! Ale co z twoją stroną, która ma pomieścić stworzone przez ciebie cenne treści? Kiedy po raz ostatni przeszła gruntowną metamorfozę? Zanim potencjalni i obecni klienci będą mogli zachwycić się zamieszczonymi przez ciebie treściami, będą już odwiedzać inne strony z powodu długiego czasu ładowania lub … Czytaj dalejW jaki sposób growth hack design pomaga w rozwój twojej marki