Chwytliwy tytuł – jak przyciągać uwagę?

W obecnych czasach, gdy Internet jest codziennie zalewany falą nowych treści wszyscy twórcy tekstów zastanawiają się jak pozyskać uwagę odbiorców – badania wskazują,że jedynie 2 na 10 osób czytają cały artykuł, czy wpis blogowy, reszta zaś kończy lekturę już po przeczytaniu tytułu. Jeśli już sam początek tekstu zaangażuję internautę, masz duże szansę,że odwiedzi on Twoją witrynę. Dobry tytuł – klucz do zwiększenia zainteresowania … Czytaj dalejChwytliwy tytuł – jak przyciągać uwagę?

Jakich słów kluczowych w pozycjonowaniu nie wybierać?

Odpowiednio przygotowaną stronę da się, z lepszym bądź gorszym efektem, wypozycjonować na praktycznie każdą frazę. Warto jednak nieraz zadać sobie pytanie, czy jest sens pozycjonowania na dane słowa kluczowe lub czy przy doborze innych, efekt nie będzie lepszy. Oto krótki poradnik, jakich błędów unikać, dobierając słowa kluczowe do pozycjonowania swojej strony internetowej. Zasięg geograficzny Dla osiągnięcia lepszych oraz wymiernych rezultatów często do słów kluczowych … Czytaj dalejJakich słów kluczowych w pozycjonowaniu nie wybierać?

Google Hotel Ads – omiń OTA i kieruj ruch na stronę

Bądź widoczny tam gdzie są aktualnie Twoi goście. Google Hotel Ads prezentuje Twój hotel na stronie wyszukiwarki Google i na Mapach Google zarówno dla komputerów, telefonów i tabletów. Podróżujący będą widzieć Twoją reklamę podczas aktywnego poszukiwania oferty, która jest podobna do Twojej. Opłata jest pobierana tylko wtedy kiedy reklama generuje kliki lub rezerwację. Z Google Hotel Ads goście mogą bezpośrednio na twojej stronie dokonać rezerwacji. Możesz … Czytaj dalejGoogle Hotel Ads – omiń OTA i kieruj ruch na stronę

Zwiększ prędkość ładowania strony

Co cenią użytkownicy urządzeń mobilnych, przeglądający witryny internetowe? PRĘDKOŚĆ ładowania się strony! To ona w dużym stopniu wpływa na to, czy zdecydują się oni na skorzystanie z serwisu bądź porzucą go dla innych treści. Każdy, kto posiada sklep internetowy lub portal, powinien zadbać o kwestię optymalizacji strony pod kątem smartfonów i tabletów. Pytanie brzmi tylko – jakie narzędzia okażą się w tym pomocne? Ponad połowa internautów … Czytaj dalejZwiększ prędkość ładowania strony

Jak przyśpieszyć WordPressa?

  Jeżeli zastanawiasz się jak przyśpieszyć WordPressa to bardzo dobrze trafiłeś. W tym artykule odnajdziesz, masę narzędzi oraz strategii które pozwolą Ci w miarę nieinwazyjny sposób poprawić prędkość ładowania się twojej strony. Dlaczego przyśpieszenie WordPressa jest ważne? Czasy ładowania strony jest  bardzo ważny. Głównym powodem w jakim użytkownicy/klienci siadają przed ekran komputera jest wygoda i oszczędność  czas. My jako wydawcy musimy im te … Czytaj dalejJak przyśpieszyć WordPressa?

Zdobywanie linków nie musi być trudne. Zastosuj link bait!

Zdobywanie linków a link bait. Link bait* (przynęta linków) jest to treść na twojej stronie internetowej, do której linkują inni wydawcy stron/blogów nie dlatego, że ich oto poprosiłeś, ale dlatego, że chcą. Może to być post, który odpowiada na stale pojawiające się pytanie wśród Internautów, pomocny eBook, lub wirusowe wideo. Rodzajów linkowania jest bardzo wiele. Rzućmy okiem na kilka przykładów link baitów i omówmy jak aktywny content marketing może pomóc twojej stronie zdobyć … Czytaj dalejZdobywanie linków nie musi być trudne. Zastosuj link bait!

Walka o pozycję – co robić, gdy zasady gry nieustannie się zmieniają

O tym, że do zyskania klientów nie wystarczy dziś samo założenie strony internetowej, przekonała się już większość z nas. Niezwykle skutecznym sposobem na to, by stać się widocznym dla swoich odbiorców, zostało więc zdobycie wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania Google. Ten jednak, kto choć raz próbował tego dokonać, z pewnością zauważył też, że walkę toczymy nie tylko z konkurującymi z nami firmami, ale też ze stale zmieniającymi się algorytmami Google’a. Parametry, które … Czytaj dalejWalka o pozycję – co robić, gdy zasady gry nieustannie się zmieniają

Content marketing – agencja interaktywna odpowiada na pytania

Wielu klientów, którzy zgłaszają się do naszej agencji interaktywnej, ma pytania związane z usługą, jaką jest content marketing. Poniżej odpowiadamy na 4 pytania, które powtarzają się najczęściej.  Content marketing – na czym polega taka usługa? Content marketing to planowanie, przygotowywanie i promocja treści atrakcyjnych dla precyzyjnie wybranych grup odbiorczych. Celem takiego działania jest budowanie wizerunku marki w sieci, wzrost ruchu na promowanej stronie, wsparcie dla … Czytaj dalejContent marketing – agencja interaktywna odpowiada na pytania

Skuteczne sposoby na zoptymalizowanie sklepu internetowy?

Uzyskanie wysokich not w rankingu Google to przede wszystkim rezultat bogatej treści. Aktualne artykuły o rozbudowanej strukturze to domena portali informacyjnych czy też edukacyjnych, dlatego właściciele sklepów internetowych nierzadko wpadają w pułapkę zbyt ubogiej treści, zupełnie zapominając o roli marketingu internetowego w podnoszeniu wyników sprzedaży. Jak opracować treść sklepu, aby nie tylko była dobrze oceniana przez Google, ale również by sprzedawała?   Przypodobaj się wyszukiwarce Google   Jednym … Czytaj dalejSkuteczne sposoby na zoptymalizowanie sklepu internetowy?

Czy pozycjonowanie pomaga w optymalizacji sklepu internetowego?

Prowadzenie własnego sklepu w Internecie wiąże się z wieloma korzyściami dla przedsiębiorstw. Właściciele takich firm nie muszą obawiać się zbyt wysokich kosztów utrzymania biura czy lokalu, w którym produkty byłyby wystawione na sprzedaż. Do płynnego funkcjonowania wystarczy powierzchnia magazynowa o odpowiedniej wielkości oraz mniejsza, niż ma to miejsce w przypadku sklepów tradycyjnych, liczba pracowników. Wszystko ma oczywiście swoje wady. W przypadku prowadzenia działalności w Internecie kluczową kwestią jest wyróżnienie … Czytaj dalejCzy pozycjonowanie pomaga w optymalizacji sklepu internetowego?