Skuteczne sposoby na zoptymalizowanie sklepu internetowy?

Uzyskanie wysokich not w rankingu Google to przede wszystkim rezultat bogatej treści. Aktualne artykuły o rozbudowanej strukturze to domena portali informacyjnych czy też edukacyjnych, dlatego właściciele sklepów internetowych nierzadko wpadają w pułapkę zbyt ubogiej treści, zupełnie zapominając o roli marketingu internetowego w podnoszeniu wyników sprzedaży. Jak opracować treść sklepu, aby nie tylko była dobrze oceniana przez Google, ale również by sprzedawała?   Przypodobaj się wyszukiwarce Google   Jednym … Czytaj dalej Skuteczne sposoby na zoptymalizowanie sklepu internetowy?

Czy pozycjonowanie pomaga w optymalizacji sklepu internetowego?

Prowadzenie własnego sklepu w Internecie wiąże się z wieloma korzyściami dla przedsiębiorstw. Właściciele takich firm nie muszą obawiać się zbyt wysokich kosztów utrzymania biura czy lokalu, w którym produkty byłyby wystawione na sprzedaż. Do płynnego funkcjonowania wystarczy powierzchnia magazynowa o odpowiedniej wielkości oraz mniejsza, niż ma to miejsce w przypadku sklepów tradycyjnych, liczba pracowników. Wszystko ma oczywiście swoje wady. W przypadku prowadzenia działalności w Internecie kluczową kwestią jest wyróżnienie … Czytaj dalej Czy pozycjonowanie pomaga w optymalizacji sklepu internetowego?

Co to jest Crawl Budget – Czy warto się nim przejmować?

Spis treści Czym jest Crawl Budget? Crawl rate limit, Crawl health i Crawl demand. Co wpływa na Crawl Budget?. Jak zmierzyć Crawl Budget?. Jak zmaksymalizować swój Crawl Budget?. Struktura strony i linki wewnętrzne. Uszkodzone linki i przekierowania. Prędkość ładowania strony. Usuwanie duplikowanych treści. Mapa witryny. Plik robots.txt i analiza logów serwera. Program Screaming Frog – dlaczego warto go użyć?.   … Czytaj dalej Co to jest Crawl Budget – Czy warto się nim przejmować?

Czego wciąż nie rozumiemy w Inbound Marketing?

Każdy jednym uchem słyszał o wielkich zmianach, jakie przyniósł Inbound Marketing. Jednak niektóre firmy wciąż gubią się w ilości nowych pomysłów i narzędzi, nie wiedząc jak je sprawnie połączyć dla uzyskania większej ilości klientów z wyszukiwarki. Inbound stał się nowym standardem tworzenia relacji z klientami w sieci, a marki muszą z niego korzystać, żeby sprostać rosnącej preferencji ludzi do zakupów online.   W 2005 roku zaczęliśmy przygodę z YouTube, … Czytaj dalej Czego wciąż nie rozumiemy w Inbound Marketing?

Long Tail – Długi ogon w seo

Pozycjonowanie szerokie Long Tail (LT) jest skierowane do firm, które posiadają dużą ilość słów / fraz, pod którymi strona firmowa / sklep powinny być znajdowane. LT jest niezwykle przydatny jeśli pozycjonujemy np sklep internetowy, w którym mamy produkty i możemy się pozycjonować na wiele ich kombinacji: – nazwa produktu – model produktu (jeśli dostępny) – producent produktu – szczegółowe informacje o produkcie … Czytaj dalej Long Tail – Długi ogon w seo

Czym kierować się przy wyborze seohostingu

Witajcie Dziś postaram się pokazać Wam czym kierować się przy wyborze seohostingu. Główne czynniki to: – Adresy ip (Oto nam głównie chodzi, warto zobaczyć jakie adresy oferują dostawcy seohostingów, im więcej różnych klas tym lepiej, nie warto kupować hostingów typu jupe.pl gdzie zmienia się tylko klasa D) – Serwer na jakim stoi nasz hosting (99% hostingów seo jest … Czytaj dalej Czym kierować się przy wyborze seohostingu

Zdobywanie linków- kilka podstawowych zasad

Witajcie Dziś będę kontynuował temat zdobywania linków. Otóż w sieci krąży wiele mitów, które trzeba obalić I tym się dziś zajmę. Ile linków dziennie mogę zdobywać na nową stronę? Otóż z ilością nie należy przesadzać (bez żadnych blastów na milion profili), ale katalogując,preclując, komentując ręcznie wpisy na blogach- możemy tego zrobić na prawdę dużo. Bo cóż, zanim wpisy zostaną zmoderowane, zanim zostaną zaindeksowane- mija naprawdę … Czytaj dalej Zdobywanie linków- kilka podstawowych zasad

Optymalizacja witryny pod kątem seo

Otóż dziś zajmiemy się tematem jakim jest optymalizacja witryny pod kątem seo. Optymalizacja polega na tym by przypodobać się Google. Optymalizację wykonujemy raz. Raz dobrze zoptymalizujemy stronę mamy już potem spokój.  No to myślę, że czas zaczynać. Jak pisać witrynę? Otóż to jest pierwsza sprawa. Czy będziemy witrynę pisać ręcznie? Czy skorzystamy z jakiegoś cmsa. Pisząc witrynę ręcznie będzie nam ją łatwiej zoptymalizować, ale zajmie … Czytaj dalej Optymalizacja witryny pod kątem seo

Czy pozycjonowanie stron to spam?

Odpowiedź na to pytanie jest bardzo złożona. By zrozumieć cały pojęcie wybrałem kilka pytań pomocniczych, które odpowiednio nakierują Nas na meritum. Czy marketing jest moralny? Na samym początku marketing polegał na prostym dostarczeniu informacji do swojego potencjalnego nabywcy. Dystrybuowaliśmy informację jaki mamy towar, w jakiej cenie i w jakim miejscu. Zwykły rynek a na nim prapradziadek Sylwesterus: „3 świeże ryby, na miejscu, 2 denary od sztuki”. Jednakże we współczesnych czasach mamy do czynienia z o wiele bardziej skomplikowanymi … Czytaj dalej Czy pozycjonowanie stron to spam?