Czy pozycjonowanie pomaga w optymalizacji sklepu internetowego?

Prowadzenie własnego sklepu w Internecie wiąże się z wieloma korzyściami dla przedsiębiorstw. Właściciele takich firm nie muszą obawiać się zbyt wysokich kosztów utrzymania biura czy lokalu, w którym produkty byłyby wystawione na sprzedaż. Do płynnego funkcjonowania wystarczy powierzchnia magazynowa o odpowiedniej wielkości oraz mniejsza, niż ma to miejsce w przypadku sklepów tradycyjnych, liczba pracowników. Wszystko ma oczywiście swoje wady. W przypadku prowadzenia działalności w Internecie kluczową kwestią jest wyróżnienie … Czytaj dalejCzy pozycjonowanie pomaga w optymalizacji sklepu internetowego?

Co to jest Crawl Budget – Czy warto się nim przejmować?

Spis treści Czym jest Crawl Budget? Crawl rate limit, Crawl health i Crawl demand. Co wpływa na Crawl Budget?. Jak zmierzyć Crawl Budget?. Jak zmaksymalizować swój Crawl Budget?. Struktura strony i linki wewnętrzne. Uszkodzone linki i przekierowania. Prędkość ładowania strony. Usuwanie duplikowanych treści. Mapa witryny. Plik robots.txt i analiza logów serwera. Program Screaming Frog – dlaczego warto go użyć?.   … Czytaj dalejCo to jest Crawl Budget – Czy warto się nim przejmować?

Czego wciąż nie rozumiemy w Inbound Marketing?

Każdy jednym uchem słyszał o wielkich zmianach, jakie przyniósł Inbound Marketing. Jednak niektóre firmy wciąż gubią się w ilości nowych pomysłów i narzędzi, nie wiedząc jak je sprawnie połączyć dla uzyskania większej ilości klientów z wyszukiwarki. Inbound stał się nowym standardem tworzenia relacji z klientami w sieci, a marki muszą z niego korzystać, żeby sprostać rosnącej preferencji ludzi do zakupów online.   W 2005 roku zaczęliśmy przygodę z YouTube, … Czytaj dalejCzego wciąż nie rozumiemy w Inbound Marketing?

Long Tail – Długi ogon w seo

Pozycjonowanie szerokie Long Tail (LT) jest skierowane do firm, które posiadają dużą ilość słów / fraz, pod którymi strona firmowa / sklep powinny być znajdowane. LT jest niezwykle przydatny jeśli pozycjonujemy np sklep internetowy, w którym mamy produkty i możemy się pozycjonować na wiele ich kombinacji: – nazwa produktu – model produktu (jeśli dostępny) – producent produktu – szczegółowe informacje o produkcie … Czytaj dalejLong Tail – Długi ogon w seo

Czym kierować się przy wyborze seohostingu

Witajcie Dziś postaram się pokazać Wam czym kierować się przy wyborze seohostingu. Główne czynniki to: – Adresy ip (Oto nam głównie chodzi, warto zobaczyć jakie adresy oferują dostawcy seohostingów, im więcej różnych klas tym lepiej, nie warto kupować hostingów typu jupe.pl gdzie zmienia się tylko klasa D) – Serwer na jakim stoi nasz hosting (99% hostingów seo jest … Czytaj dalejCzym kierować się przy wyborze seohostingu

Zdobywanie linków- kilka podstawowych zasad

Witajcie Dziś będę kontynuował temat zdobywania linków. Otóż w sieci krąży wiele mitów, które trzeba obalić I tym się dziś zajmę. Ile linków dziennie mogę zdobywać na nową stronę? Otóż z ilością nie należy przesadzać (bez żadnych blastów na milion profili), ale katalogując,preclując, komentując ręcznie wpisy na blogach- możemy tego zrobić na prawdę dużo. Bo cóż, zanim wpisy zostaną zmoderowane, zanim zostaną zaindeksowane- mija naprawdę … Czytaj dalejZdobywanie linków- kilka podstawowych zasad

Optymalizacja witryny pod kątem seo

Otóż dziś zajmiemy się tematem jakim jest optymalizacja witryny pod kątem seo. Optymalizacja polega na tym by przypodobać się Google. Optymalizację wykonujemy raz. Raz dobrze zoptymalizujemy stronę mamy już potem spokój.  No to myślę, że czas zaczynać. Jak pisać witrynę? Otóż to jest pierwsza sprawa. Czy będziemy witrynę pisać ręcznie? Czy skorzystamy z jakiegoś cmsa. Pisząc witrynę ręcznie będzie nam ją łatwiej zoptymalizować, ale zajmie … Czytaj dalejOptymalizacja witryny pod kątem seo

Czy pozycjonowanie stron to spam?

Odpowiedź na to pytanie jest bardzo złożona. By zrozumieć cały pojęcie wybrałem kilka pytań pomocniczych, które odpowiednio nakierują Nas na meritum. Czy marketing jest moralny? Na samym początku marketing polegał na prostym dostarczeniu informacji do swojego potencjalnego nabywcy. Dystrybuowaliśmy informację jaki mamy towar, w jakiej cenie i w jakim miejscu. Zwykły rynek a na nim prapradziadek Sylwesterus: „3 świeże ryby, na miejscu, 2 denary od sztuki”. Jednakże we współczesnych czasach mamy do czynienia z o wiele bardziej skomplikowanymi … Czytaj dalejCzy pozycjonowanie stron to spam?

O co pytają na rekrutacji SEO?

Jeżeli zaczynacie swoją przygodę z SEO albo zastanawiacie się, jakie pytania mogą pojawić się na rekrutacji dotyczących pracy młodszego? specjalisty seo, to ta lista z pewnością Was zaciekawi. Jak każde spotkanie o prace momenty te, są dość (bardzo?) stresujące. Przebrnąłem przez te katusze nie tak dawno temu i postanowiłem podzielić się z Wami moim doświadczeniem. Pytań nie dzieliłem tematycznie, jednak posegregowałem je według liczby wystąpień. Przyznać też … Czytaj dalejO co pytają na rekrutacji SEO?