Jakich błędów należy unikać wykorzystując marketing internetowy?

Mimo nabytego doświadczenia w marketingu internetowym, jesteśmy ciągle narażeni na popełnienie jakiegoś błędu. Trendy zmieniają się szybko, więc- łatwo stać się przytłoczonym przez napływ nowych technik i rozwiązań. Często też ciężko zmienić nam stare przyzwyczajenia na nowe. Wygodniej przecież korzystać ze starszych znanych metod marketingowych. Niestety, aby pozostać w grze, trzeba śledzić i na bieżąco kontrolować działania oraz dostosowywać procesy do nowych trendów na rynku.

Wideo marketing. Poradnik dla leniucha.

Dlaczego tak lubimy wideo? By odpowiedzieć na to pytanie warto przypomnieć, dlaczego i w jaki sposób korzystamy z Internetu. Podczas poszukiwania informacji w sieci zależy nam na czasie. Wyszukiwarki wykorzystujemy do szybkiego dostępu do źródła informacji.  Za zwyczaj zwykły „risercz” w sieci podyktowane jest chęcią zaoszczędzenia czasu. Z tego względu użytkownicy Internetu zazwyczaj „zachowują się jak rekiny— albo będą ciągle w ruchu, albo zginą. Po prostu nie mają czasu czytać więcej niż to konieczne.” Podczas takich poszukiwań oczekujemy, … Czytaj dalejWideo marketing. Poradnik dla leniucha.

Skuteczny landing page. Rzeczy które może nauczyć Cię konkurencja.

Jak stworzyć skuteczny landing page? Te pytanie często zadają sobie właściciele nowo powstałych start-upów oraz Ci którzy  przygotowują się samodzielnie do uruchomienia nowej strony WWW. Często są to małe przedsiębiorstwa z ograniczonymi funduszem, tak więc na pytanie te nie może odpowiedzieć im zatrudniony zespół marketingowy.  Szatą graficzną nie zajmuję się również doświadczony i profesjonalny grafik znający proces sprzedażowy. Właściciel takiego przedsięwzięcia musi wtedy polegać na własnej kreatywności, pomysłowości oraz zaparciu … Czytaj dalejSkuteczny landing page. Rzeczy które może nauczyć Cię konkurencja.

Co to jest i jak wykorzystać e-mail marketing.

Czym jest e-mail marketing? Proces ten wiąże się z dostarczaniem wiadomości o treściach komercyjnych grupie ludzi korzystających z poczty e-mail. W tym znaczeniu każdy e-mail wysłany potencjalnemu konsumentowi może być uznawany jako e-mail marketing. Co jest niezbędne przedsiębiorcy, by zacząć go uprawiać? Przede wszystkim niezbędne jest korzystanie z poczty elektronicznej, dzięki której możliwe jest wysyłanie reklam, wszelkiego rodzaju wniosków biznesowych, zabieganie o kupno … Czytaj dalejCo to jest i jak wykorzystać e-mail marketing.

Jak promować bloga?

Jeżeli zastanawiasz się jak promować bloga i zdobywać nowych czytelników to dobrze trafiłeś. Promocja bloga jest bardzo ważna, jeżeli chcemy odnieść sukces. Oczywiście, niektóre blogi zdobędą popularność i obronią się samymi dobrymi tekstami, ale warto, mając na to wpływ, dopomóc trochę szczęściu.

Czytaj dalejJak promować bloga?

Mity o marketingu w social media.

Mity o marketingu w social media.

Istnieje wiele plotek i mitów dotyczących tematu social media, które sabotują wysiłki specjalistów  związanych z branżą, zanim jeszcze rozpoczną swoje starania. Zanim otagujesz marketing w social media jako słabe i nieskuteczne narzędzie skonfrontuj swoje założenia z listą moich mitów.

Czytaj dalejMity o marketingu w social media.

Niezbędne wprowadzenie do zarabiania z Google Adsense.

Niezbędne wprowadzenie do zarabiania z Google Adsense. Aby spodziewać się jakichkolwiek zarobków z Google Adsense należy nie tylko posiadać bloga i mieć kilka odsłon. Należy również ten blog zoptymalizować tak, aby stał się opłacalny nie tylko dla Ciebie, ale również dla wydawców a w szczególności dla użytkowników. Ale zanim o tym, może zacznijmy od samych podstaw, bo nie mogę założyć, że każdy wie dokładnie, co to Google Adsense. Potem szybko przejdę do tego … Czytaj dalejNiezbędne wprowadzenie do zarabiania z Google Adsense.

Promocja w mediach społecznościowych.

Wstęp Promocja w mediach społecznościowych to w dzisiejszych czasach  bardzo gorący temat. Jedni uważają, że bez niej nie da się obejść za to drudzy zrażeni nieskuteczność(zazwyczaj związaną ze złą strategią) przywiązują do niej minimalną uwagę. Z mojego punktu widzenia uważam jednak, że warto. Przyjrzyjcie się tym kilku radom a z pewnością promocja w social media nabierze dla was większego sensu. Zaczynamy! 1.Profile społecznościowe. Ważne, by posiadać profile na wszystkich największych portalach społecznościowych. Facebook, Twitter, … Czytaj dalejPromocja w mediach społecznościowych.