Category

E-biznes

Kalendarze biurkowe – pomysł na prezent dla klientów i pracowników

Cenisz punktualność u swoich pracowników i chcesz, aby pamiętali oni o ważnych datach? Spraw im wygodne kalendarze na biurko tak, aby zawsze mogli zaplanować najważniejsze wydarzenia w firmie i o nich pamiętać. Kalendarze biurkowe docenią też Twoi klienci ze względu na wygodny format i możliwość lepszej organizacji. Kalendarze biurkowe dla… Czytaj więcej →

Jak małe firmy mogą rozwinąć sprzedaż za granicą?

Pięć porad PayPal, aby podbić międzynarodowe rynki Niezależnie od tego, co sprzedajesz, jednym z największych wyzwań w prowadzeniu biznesu jest znalezienie i pozyskanie nowych klientów. Ogromna grupa tych, którzy chcieliby kupić Twoje produkty może być za granicą. Jeśli zaczniesz myśleć globalnie, możesz rozwinąć swoją internetową sprzedaż na skalę… Czytaj więcej →

Motywowanie pracowników w dobie nowych technologii

Motywacja pracowników to w zasadzie wszelkie działania, które mają na celu zaangażowanie ludzi współtworzących firmę po to, aby swoim podejściem i działaniami wpływali na realizację celów wyznaczonych przez przedsiębiorstwo. Samo słowo motywacja pochodzi od łacińskiego czasownika movere, co można tłumaczyć jako poruszać się, zachęcać do działania. Motywowanie ludzi, pracujących… Czytaj więcej →

Gadżety reklamowe – klasyka, która świetnie sprawdza się w erze internetu

Wykorzystanie gadżetów reklamowych jest jednym z najbardziej klasycznych i sprawdzonych sposobów na promocję firmy. Jednak wiele firm może mieć wątpliwości co do tego, czy rzeczywiście warto w nie inwestować. Wiąże się to z pewnym wydatkiem i może wydawać się w jakimś stopniu przestarzałe – w końcu w dzisiejszych czasach wszyscy stawiają na internet!… Czytaj więcej →

Content marketing – agencja interaktywna odpowiada na pytania

Wielu klientów, którzy zgłaszają się do naszej agencji interaktywnej, ma pytania związane z usługą, jaką jest content marketing. Poniżej odpowiadamy na 4 pytania, które powtarzają się najczęściej.  Content marketing – na czym polega taka usługa? Content marketing to planowanie, przygotowywanie i promocja treści atrakcyjnych dla precyzyjnie wybranych… Czytaj więcej →

Skuteczne sposoby na zoptymalizowanie sklepu internetowy?

Uzyskanie wysokich not w rankingu Google to przede wszystkim rezultat bogatej treści. Aktualne artykuły o rozbudowanej strukturze to domena portali informacyjnych czy też edukacyjnych, dlatego właściciele sklepów internetowych nierzadko wpadają w pułapkę zbyt ubogiej treści, zupełnie zapominając o roli marketingu internetowego w podnoszeniu wyników sprzedaży. Jak opracować treść… Czytaj więcej →

Jak budować siłę marki tekstami ? – złote zasady Content Marketingu

Jako pioniera content marketingu wskazuje się często markę John Deere, która jeszcze w XIX w. stworzyła branżowy magazyn dla rolników. Chociaż maszyny rolnicze wydają się mało atrakcyjnym tematem, John Deere umiejętnie zbudował na jego bazie content, który przyniósł mu silną i lojalną grupę klientów. Jak… Czytaj więcej →

Marketing a… ergonomia

Podkreślanie cech ergonomicznych produktu, zwłaszcza poparte przytoczeniem obiektywnych wskaźników, stanowi skuteczne narzędzie marketingowe W dobie dużej konkurencji firm, wzrostu świadomości konsumenckiej (i co za tym idzie – także wymagań klientów), konieczne jest dostarczanie produktów wysokojakościowych, wychodzących naprzeciw oczekiwaniom konsumentów. Ergonomia staje się coraz… Czytaj więcej →

Czy pozycjonowanie pomaga w optymalizacji sklepu internetowego?

Prowadzenie własnego sklepu w Internecie wiąże się z wieloma korzyściami dla przedsiębiorstw. Właściciele takich firm nie muszą obawiać się zbyt wysokich kosztów utrzymania biura czy lokalu, w którym produkty byłyby wystawione na sprzedaż. Do płynnego funkcjonowania wystarczy powierzchnia magazynowa o odpowiedniej wielkości oraz mniejsza, niż ma to miejsce w przypadku sklepów… Czytaj więcej →

Czego wciąż nie rozumiemy w Inbound Marketing?

Każdy jednym uchem słyszał o wielkich zmianach, jakie przyniósł Inbound Marketing. Jednak niektóre firmy wciąż gubią się w ilości nowych pomysłów i narzędzi, nie wiedząc jak je sprawnie połączyć dla uzyskania większej ilości klientów z wyszukiwarki. Inbound stał się nowym standardem tworzenia relacji z klientami w sieci,… Czytaj więcej →

© 2017 MARKETING INSIDER — Powered by WordPress

Theme by Anders NorenGóra ↑