Jak poprawić sprzedaż w sklepie internetowym w 5 krokach.

Jak poprawić sprzedaż w sklepie internetowym w 5 krokach?

Wiele razy podczas rutynowej ciężkiej pracy prowadzenia działalności online, wybieramy drogę na skróty. Nagromadzony stos rzeczy takich jak nieaktualne informacje, niezoptymalizowane strony produktów,

Czytaj dalejJak poprawić sprzedaż w sklepie internetowym w 5 krokach.

Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym? 6 podstawowych taktyk marketingowych.

Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym?  6 podstawowych taktyk marketingowych.

Jako właściciel sklepu online, troszczący się o zwiększenie sprzedaży w sklepie internetowym, na co dzień starasz się odnaleźć lub zwiększyć źródła ruchu na twojej stronie.

Czytaj dalejJak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym? 6 podstawowych taktyk marketingowych.

Narzędzia do testowania strony na urządzeniach przenośnych.

Narzędzia do testowania strony na urządzeniach przenośnych. Jak nasza strona wygląda na tablecie?

Osoby odwiedzające twoją stronę internetową mogą podczas przeglądania korzystać z różnych urządzeń, takich jak smartfony i tablety, a my, jako współcześni internetowi marketerzy musimy zatroszczyć się o każdego użytkownika.

Czytaj dalejNarzędzia do testowania strony na urządzeniach przenośnych.

Prowadzisz e-biznes? Uwaga! Zmiana prawa konsumenckiego w 2015 roku.

Prowadzisz e-biznes? Uwaga! Zmiana prawa konsumenckiego w 2015 roku.

Jeśli szukasz czego dotyczy zmiana prawa konsumenckiego w 2015 roku przypomnij sobie jakie prawa już dziś przysługują konsumentom. Podstawą polityki konsumenckiej jest konstytucyjne prawo, zgodnie z którym “Władze publiczne chronią konsumentów, użytkowników i najemców przed działaniami zagrażającymi ich zdrowiu, prywatności i bezpieczeństwu oraz przed nieuczciwymi praktykami rynkowymi” .

Czytaj dalejProwadzisz e-biznes? Uwaga! Zmiana prawa konsumenckiego w 2015 roku.

Najważniejsze wskaźniki marketingu internetowego

Najważniejsze wskaźniki marketingu internetowego Marketing internetowy jest bardzo dobrze mierzalnym kana­łem, jednak aby móc wyciągać odpowiednie wnioski, trzeba poznać wskaźniki i ich znaczenie, gdyż dzięki nim będziemy mogli podejmować prawidłowe decyzje doty­czące naszych działań promocyjnych w Internecie. W niniejszej książce spotkamy się jeszcze wiele razy z wymienionymi w tym podrozdziale wskaźnikami, jednak warto już na samym początku wspomnieć, z jakimi najważniejszymi wskaźnikami będziemy … Czytaj dalejNajważniejsze wskaźniki marketingu internetowego