Category

Rynek

Motywowanie pracowników w dobie nowych technologii

Motywacja pracowników to w zasadzie wszelkie działania, które mają na celu zaangażowanie ludzi współtworzących firmę po to, aby swoim podejściem i działaniami wpływali na realizację celów wyznaczonych przez przedsiębiorstwo. Samo słowo motywacja pochodzi od łacińskiego czasownika movere, co można tłumaczyć jako poruszać się, zachęcać do działania. Motywowanie ludzi, pracujących… Czytaj więcej →

Piłkarskie e-sklepy nie grają fair. Część z nich wprowadza konsumentów w błąd

Sklepy internetowe klubów piłkarskich nie spełniają kryteriów dotyczących praw klientów i ochrony kupujących – wynika z badania Trusted Shops, firmy oferującej gwarancję zwrotu pieniędzy klientom sklepów internetowych. Co więcej, wiele z nich stosowało sprzeczne z prawem praktyki handlowe albo wprowadzało kibiców w błąd. Najlepiej w rankingu wypadł e-sklep… Czytaj więcej →

Do 2021 roku ruch wideo w sieciach mobilnych wzrośnie prawie 9-krotnie.

 Największym wyzwaniem dla operatorów jest transmisja wydarzeń w najwyższej jakości Rośnie konsumpcja treści wideo dostępnych w internecie. W latach 2016–2021 ruch wideo w sieciach mobilnych wzrośnie blisko 9-krotnie. Za 4 lata mobilne wideo będzie miało 78-proc. udział w całkowitym ruchu w sieci. Coraz większe są też wymagania… Czytaj więcej →

Nest Bank z nową kampanią wizerunkową

  Od czerwca w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych emitowany jest najnowszy spot Nest Banku „Superfotelik”. Reklama wspiera szeroko zakrojoną kampanię edukacyjną „Superfotelik – Chroni na bank”, której towarzyszy launch bezpłatnego kredytu na foteliki samochodowe. Czteromiesięczna kampania to kolejna odsłona działań wizerunkowych jednej z najbardziej docenianych marek bankowych na naszym… Czytaj więcej →

Mały może dużo, czyli marketing w klubach z niższych lig

Większość klubów piłkarskich z niższych lig utożsamia marketing sportowy z pozyskaniem strategicznego sponsora, umożliwiającego start w kolejnym sezonie. To błędne przekonanie, które utrudnia wypłynięcie na szersze wody. W dzisiejszych czasach kluby sportowe muszą być zorientowane marketingowo. To warunek konieczny sprawnego funkcjonowania oraz chęci dalszego rozwoju, nie tylko sportowego. Niestety,… Czytaj więcej →

Jak znaleźć i wynająć salę konferencyjną w każdym mieście w Polsce?

Poszukiwanie sali konferencyjnej nie należy do łatwych zadań – przekonał się o tym niejeden event manager. Źle dobrane pomieszczenie może mieć znaczący wpływ na ostateczny odbiór wydarzenia przez jego uczestników. Jak więc uniknąć błędów w doborze sali konferencyjnej, a tym samym zorganizować udaną konferencję? Sala konferencyjna – czy naprawdę… Czytaj więcej →

Nadchodzą nowe trendy w turystyce!

Coraz mniej wolnych miejsc i czasu pozostało tym, którzy nie zarejestrowali się jeszcze na Nowe Trendy w Turystyce 2017. Tegorocznej, ósmej już edycji, towarzyszy ogromne zainteresowanie, co z pewnością przełoży się na rekordową liczbę uczestników. 31 marca w Europejskim Centrum Solidarności w Gdańsku, organizatorzy spodziewają się ponad 600… Czytaj więcej →

Apple iPhone 5s – idealny prezent na święta

Klasowy telefon to jeden z najpopularniejszych prezentów świątecznych. Doskonałym przykładem niezapomnianego podarunku jest kultowy iPhone 5s. Najlepszy smartfon w prezencie Zbliżające się święta Bożego Narodzenia to czas pełen spokoju, radości i ciepła. Spotykania z rodziną i oczywiście prezenty – każdy chce podarować bliskim coś wyjątkowego, a przy tym… Czytaj więcej →

Smartfon dla miłośników sportu – Sony Xperia M4 Aqua

Jeżeli nie możesz długo wytrzymać w jednym miejscu, Sony Xperia M4 jest telefonem idealnym dla Ciebie. To urządzenie wprost stworzone dla ludzi aktywnych, którzy cenią sobie prawdziwą niezależność. Wymarzony smartfon dla ludzi aktywnych W dzisiejszych czasach bardzo widoczny jest kult zdrowia, na ulicach można spotkać coraz… Czytaj więcej →

5 najważniejszych trendów w nowoczesnej komunikacji

Stale postępujący rozwój nowych technologii, zmiany w sposobie konsumpcji treści, coraz większa rola nowych narzędzi marketingu-mix czy ewolucja w reklamie, nie pozostają bez znaczenia dla branży Public Relations. Jak zmienia się PR? Które kierunki są obecnie najbardziej znaczące? Praktycy PR-u wskazali kluczowe. Media tradycyjne przegrywają… Czytaj więcej →

© 2017 MARKETING INSIDER — Powered by WordPress

Theme by Anders NorenGóra ↑