Jak budować lojalność wobec marki: Strategiczne podejście do zwiększania zaangażowania klientów
Lojalność wobec marki jako fundament trwałego wzrostu W dobie nieustającej konkurencji i przebodźcowanego klienta, lojalność…
Lojalność wobec marki jako fundament trwałego wzrostu W dobie nieustającej konkurencji i przebodźcowanego klienta, lojalność…
1. Strategiczny podział budżetu marketingowego – Zasada 60/40 Zrównoważenie działań brandingowych i sprzedażowych jest kluczowe.…
„Dooobra podłoga, mooocna podłoga” – start kampanii już w lipcu Marka Arbiton, należąca do notowanej…
Wprowadzenie Audi i Wimbledon – co ich łączy? W pierwszej chwili może się wydawać, że…
Wprowadzenie do zmieniającego się krajobrazu medialnego Jak konsumujemy informacje w 2025 roku Żyjemy w świecie,…
Czym jest pozycjonowanie wizytówki Google? Pozycjonowanie wizytówki Google to proces optymalizacji profilu firmy w Google…
Touchpointy to każda forma interakcji klienta z marką. Mogą one znacząco wpłynąć na postrzeganie firmy…
Marketing to jeden z obszarów działalności firm, w którym sztuczna inteligencja powoduje ogromne zmiany. Jeśli…
Każdy biznes potrzebuje strony internetowej, a każda strona internetowa wymaga pozycjonowania w Google. Dzięki SEO…
Marketing afiliacyjny cieszy się rosnącą popularnością w świecie cyfrowym. Chociaż jest to jedna z najskuteczniejszych…