Retargeting – dlaczego jest taki ważny w strategii marketingowej?
Co to jest retargeting? Retargeting, nazywany również często remarketingiem, to forma reklamy internetowej polegająca na…
Co to jest retargeting? Retargeting, nazywany również często remarketingiem, to forma reklamy internetowej polegająca na…
Wiele firm uczestnicząc w targach branżowych chce zostać zapamiętana przy pomocy gadżetów reklamowych. Popularność tej…
Wydatki na ten segment reklamy wzrosną w tym roku na świecie o 23 proc. 40…
Niektórym przedsiębiorcom bardzo trudno przejść jest do porządku dziennego z tym, że w Internet mogą…
Pięć porad PayPal, aby podbić międzynarodowe rynki Niezależnie od tego, co sprzedajesz, jednym z największych…
Wykorzystanie gadżetów reklamowych jest jednym z najbardziej klasycznych i sprawdzonych sposobów na promocję firmy. Jednak…
Każdy jednym uchem słyszał o wielkich zmianach, jakie przyniósł Inbound Marketing. Jednak niektóre firmy wciąż…
Pozycjonowanie szerokie Long Tail (LT) jest skierowane do firm, które posiadają dużą ilość słów /…
4 sierpnia 2016 – Rozpoczynając kampanię retargetingową, marketerzy bardzo często chcą wspierać kilka obszarów biznesu jednocześnie.…
Odpowiedź na to pytanie jest bardzo złożona. By zrozumieć cały pojęcie wybrałem kilka pytań pomocniczych,…