Dlaczego lojalność klientów jest ważna w e-commerce i jak o nią walczyć?
Sklepy internetowe prowadzą ze sobą zaciekłą rywalizację o klientów, a szczególnie ważni są dla nich…
Sklepy internetowe prowadzą ze sobą zaciekłą rywalizację o klientów, a szczególnie ważni są dla nich…
Odpowiednio przygotowaną stronę da się, z lepszym bądź gorszym efektem, wypozycjonować na praktycznie każdą frazę.…
Żeby stworzyć dobrze prosperujący sklep internetowy, trzeba wybrać platformę jak najlepiej dostosowaną do naszych potrzeb.…
Na początku należy sobie uświadomić, iż nowy sklep nie może zyskać przewagi nad konkurencją pod…
Jaki jest cel każdego e-mail marketera regularnie realizującego kampanie? Konwersja, liczona w wynikach generowanej sprzedaży,…
Bądź widoczny tam gdzie są aktualnie Twoi goście. Google Hotel Ads prezentuje Twój hotel na…
Celem istnienia sklepu internetowego jest przede wszystkim konieczność przystępnego i atrakcyjnego przedstawienia oferty klientowi, który…
Współczynnik konwersji jest jednym z elementów, który służy za miarę sukcesu stron internetowych. To miarodajne źródło…
Jak powszechnie wiadomo nie wystarczy otworzyć sklep internetowy aby zarabiać. Utworzenie sklepu to dopiero jeden…
Kampania AdWords to szansa dla wielu firm na zwiększenie swoich dochodów. Mogą z niej skorzystać…