Millenialsi w 2017 roku: Co marki powinny zmienić?
Działania skierowane do pokolenia Millenialsów nie należą do najłatwiejszych. Do tej grupy zaliczają się sceptyczni…
Działania skierowane do pokolenia Millenialsów nie należą do najłatwiejszych. Do tej grupy zaliczają się sceptyczni…
Jeśli kiedykolwiek prowadziłeś swoją stronę internetową, na pewno spotkałeś się z tym narzędziem. Jeśli dopiero…
Facebook staje się internetową fabryką nowych produktów i usług – mówi Joanna Jałowiec, redaktor naczelna Proto.pl.…
Gry cieszą się ogromną popularnością wśród dorosłych osób, chociaż jeszcze niedawno uważano je za rozrywkę…
Internet dał nam zupełnie nowe możliwości zakupowe - kupujący mogą teraz znaleźć praktycznie wszystko, czego…
Dobrze zorganizowany event branżowy może przynieść firmie ogromne korzyści. To doskonała okazja do promocji naszych…
Nowoczesny Polak to w większości wypadków mobilny Polak. Ma stały dostęp do internetu, praktycznie nie…
W dzisiejszych czasach bardzo trudno jest przetrwać na rynku biznesowym. Konkurencja jest bowiem ogromna i…
Media społecznościowe rozwijają się nieustannie, a do współcześnie najpopularniejszych należą choćby Facebook, Instagram czy Snapchat.…
Media społecznościowe, kampanie wideo, rozszerzona rzeczywistość... Technologia przyniosła marketerom tak wiele nowych możliwości, że jeszcze…