Duński sposób na ciekawą promocje.
W Danii producent piwa Carlsberg wprowadził niesamowicie ciekawą kampanię promującą sieć barów oraz oczywiście reklamującą samą markę. Polega ona na cyfrowym połączeniu automatów do gier (w tym przypadku jednorękiego bandyty) z nalewakiem do piwa.
Ciekawi jesteście nagrody?
Oczywiście darmowe piwo!
Jak to działa?
Nalewak do piwa został podłączona do telebimu wiszącego nad barem. W trakcie, gdy dźwignia nalewaka jest obniżana, maszyna losująca zostaję uruchomiona. Automat losuję selfies z tych przesłanych na Instagram wraz hashtagiem akcja #BarBandits. Jeśli 3 z twoich selfies pojawiają się na ekranie, autorowi fotografii (w tym przypadku tobie) oferowane jest darmowe piwo. Mi wydaję się to świetną zabawą, bo chyba każdy lubi wygrywać. W dodatku zwycięstwem można cieszyć się ze znajomymi a pikanterii dodaje lekka szczypta rywalizacji.