Dlaczego warto zainwestować w gadżety reklamowe?
Długopisy, breloki, kubki, smycze, pendrive’y, torby bawełniane – te drobiazgi i wiele innych każda szanująca się firma powinna posiadać w swojej ofercie i dorzucać je jako gratisy do zamówień składanych przez klientów czy rozdawać podczas branżowych eventów, targów lub konferencji. Dlaczego to takie ważne? Z paru powodów. Przede wszystkim dlatego, iż wspomniane gadżety stanowią niezwykle skuteczny nośnik reklamy. Pomagają w nawiązywaniu niezbędnych w biznesie kontaktów. Zwiększają rozpoznawalność marki dzięki umieszczonym na nich nazwie i logo firmy. Do tego są niedrogie, w związku z czym na tę formę promocji mogą pozwolić sobie wszyscy przedsiębiorcy – bez względu na to, jakim budżetem dysponują. Ponadto ogromną zaletą gadżetów reklamowych jest to, że można nadać im indywidualny charakter zgodny z marketingową polityką konkretnej marki – spójność w tym obszarze odgrywa niezwykle istotną rolę.
Torby bawełniane a aspekt ekologiczny
Jednymi z najpopularniejszych gadżetów reklamowych są torby bawełniane z nadrukiem. Duże zainteresowanie nimi to zasługa kilku przesłanek. Są praktyczne – przydają się nie tylko podczas zakupów, dobrze je mieć pod ręką i w innych sytuacjach. Z uwagi na to, że są uszyte z naturalnego materiału, pozostają w zgodzie z ekologicznymi trendami, do których w dzisiejszych czasach przykłada się coraz większą wagę. Każda firma pragnie być postrzegana jako proekologiczna – czyli dbająca o środowisko i nie produkująca zbędnych odpadów. Ma to też znaczenie, gdyż świadomość konsumencka rośnie, co z kolei znajduje przełożenie na podejmowanie określonych decyzji zakupowych. Świadomi konsumenci nie chcą wspierać firm, które nie dbają o środowisko.
Torby bawełniane – praktyczne gadżety
Torby bawełniane to bardzo praktyczne gadżety, które sprawiają, że to klienci stają się ambasadorami marki. Zabierają torby do sklepów, chodzą z nimi po mieście, korzystają z nich na siłowni, podczas urlopu, na uczelni czy w bibliotece. Tym samym docierają z reklamowym przekazem do różnych osób, które nierzadko pytają o pochodzenie toreb czy o umieszczone na nich logo. W ten sposób poszerza się grono ludzi zaznajomionych z istnieniem danej marki – co najważniejsze, odbywa się to w sposób zupełnie naturalny, bez nachalnych reklam, których wszyscy mają obecnie dosyć. Przy tej okazji warto wspomnieć o ważnej sprawie – pomysłowa, świetnie zaprojektowana torba to gadżet wyróżniający jej właściciela z tłumu. Jak się okazuje, nie jest to bez znaczenia – każdy lubi oryginalne rzeczy, dzięki którym czuje się wyjątkowy i niepowtarzalny.
Reklamowe torby bawełniane mają ten plus, że można je wykonać w rozmaitych wariantach zarówno jeśli chodzi o kolorystykę, jak i o fason oraz wzornictwo. W mniejszych lub większych rozmiarach, z dłuższymi bądź krótszymi rączkami, proste albo z ozdobnymi elementami, usztywniane i luźne – pomysłów nie brakuje. Nadruki nanoszone są głównie metodą sitodruku, aczkolwiek w tym zakresie dostępne są i inne rozwiązania takie jak haft maszynowy, transfer oraz bezpośredni nadruk cyfrowy.
Dobre torby bawełniane – czyli jakie?
Torby bawełniane z nadrukiem mają ogromny potencjał reklamowy. Wykorzystywać go powinny firmy obecne już od dawna na rynku oraz te nowe, które dopiero zaczynają walkę o klientów i pozycję. Torby bawełniane znakomicie sprawdzają się w roli gadżetów reklamowych, ale pod pewnymi warunkami. Absolutnie nie wolno oszczędzać na ich jakości – niedbałość to poważne zaniechanie negatywnie rzutujące na postrzeganie marki przez klientów czy potencjalnych partnerów biznesowych. Gadżety reklamowe należy traktować w kategoriach wizytówki firmy – wysoka jakość i pozytywny wizerunek zwykle idą w parze.
Ciekawy blog, zawierajacy duzo przydatnych informacji a napisany przystepnym, szczegolnie dla poczatkujacych marketingowcow jezykiem. Chetnie bede tu zagladac.