RTB House, działająca globalnie, polska firma specjalizująca się w innowacyjnej technologii retargetingowej opartej na deep learningu, ogłosiła wejście na rynek amerykański. Trzy nowe biura powstaną w Nowym Jorku, Bostonie i Chicago. Za operacje regionalne odpowiedzialni są Radosław Dobrołęcki, President North America, a także Gary Burtka, VP US Operations.
RTB House jest pierwszą firmą na świecie specjalizującą się w retargetingu, która opracowała i wdrożyła własne rozwiązania technologiczne oparte w całości na deep learningu. Spółka prężnie rozwija się na arenie międzynarodowej. Obecnie obsługuje ponad 1200 klientów z niemal 70 krajów świata – wśród nich są m.in. Adidas, Hotels.com, New Balance, Trivago, Sephora czy Walmart.com. W marcu br. weszła na rynek japoński, a teraz uruchamia biura w kluczowych miastach Stanów Zjednoczonych.
W 2017 r. drugie miejsce pod względem zaawansowania rynku reklamy programmatic zajęły Stany Zjednoczone, gdzie aż 78% reklam cyfrowych zakupiono w tym modelu. Co więcej, w tym samym roku USA były największym rynkiem programmatic pod względem wartości – 32,6 miliardów dolarów, co stanowiło 57% rynku światowego. Stany Zjednoczone, jako dojrzały rynek e-commerce, stanowią ogromny potencjał biznesowy dla usług retargetingowych opartych o deep learning.
„W ciągu zaledwie pięciu lat działania RTB House zbudowaliśmy silną pozycję w branży. Jesteśmy już obecni w Europie, na Bliskim Wschodzie, w Afryce, Azji i Pacyfiku oraz Ameryce Łacińskiej. Wejście na rynek amerykański stanowi przełomowy moment w rozwoju firmy.” – podkreśla Daniel Surmacz, COO RTB House. „Nasze algorytmy oparte na deep learningu stają się coraz bardziej rozpoznawalne i doceniane na całym świecie, dlatego też odważnie wchodzimy na największy i najbardziej zaawansowany rynek e-commerce. Jesteśmy przekonani, że nasze rozwiązanie spotka się z ogromnym zainteresowaniem i wprowadzi nową jakość na rynek amerykański”