Oddajemy w Państwa ręce ósmą już publikację poświęconą sklepom internetowym przygotowaną przez zespół Opineo.pl. Zestawienie honoruje najbardziej cenione przez Klientów sklepy internetowe, wierzymy, że może stać się kopalnią dobrych praktyk dla całego rynku.

Ściągnij raport

Szanowni Państwo,

Oddajemy w Państwa ręce szósty  już Ranking Sklepów Internetowych, przygotowany przez zespół Opineo.pl. Zestawienie honoruje najbardziej cenione przez Klientów sklepy internetowe, wierząc, że mogą one stać się „kopalnią” dobrych praktyk dla całego rynku. Rola Rankingu wykracza jednak dalece poza funkcję „laurki” dla najlepszych.

Czytaj również  Newsy Polski e-handel będzie w 2020 roku wart 60 mld zł

Ranking to przede wszystkim bezcenne kompendium wiedzy do różnorodnych analiz rozwoju e-commerce w Polsce: wnioski z fluktuacji w poszczególnych tabelach rankingów na przestrzeni lat dają asumpt do oceny, dokąd zmierza polski e-commerce, czy zeszłoroczne prognozy się sprawdziły i jakie strategie pracy nad wizerunkiem okazują się najlepsze.

O szczególnym charakterze naszego Rankingu przesądza fakt, że o zawartości i układzie sił w zestawieniu w 100% decydują opinie Konsumentów. A opinię tę kształtuje tylko jedno: działanie i obsługa sklepów internetowych. Przyjęta metodologia ma głęboki sens: wierzymy, że to właśnie głos Klientów w czasach, w których częściej jesteśmy online niż offline, powinien być najważniejszy. Właśnie to, już od 10 lat, uświadamiamy polskim firmom, tworząc program “Słucham Swoich Klientów”, łączący sklepy, które czytają i wyciągają wnioski z recenzji Konsumentów.

Czytaj również  Marketing a… ergonomia

Ściągnij raport