Zamek od Heineken , który otworzymy tylko piwem

Z okazji finału Ligi Mistrzów, Heineken stworzył niezwykle ciekawą promocję.

Oficjalnym sponsorem Ligi Mistrzów w 2015 roku jest Heineken który rozpoczyna twórcze i inteligentne działanie które ma przyciągnąć jeszcze więcej fanów do finału wielkiego turnieju. Impreza, która odbywa się w dniu 6 czerwca (sobota), to święto dla tysiąca fanów piłki nożnej.

Miejsce operacji?

✔Brazylia.

Nazwa agencji ?

✔W + K .

Pomysł?

✔Stworzenie blokady  na drzwiach, która odblokuje  się tylko wtedy gdy przed zainstalowanym skanerem umieścimy piwo Heineken.

Kampania, stworzona przez W + K rozpoczęła się  20 maja i zaprasza zainteresowanych do rejestracji swoich imprez. Zamek zdobyć można na zasadzie konkursu. Wygrywa ten u kogo w domu, swoją obecność elektronicznie potwierdzi  jak największa liczba osób. Finalistom zostanie wysłany oraz zainstalowany zamek.

Instalacja takiego zamka to świetny pomysł na subtelne  zmuszenie swoich znajomych, aby przynieśli piwo na footbollowy wieczór!

Dodaj komentarz