Z okazji finału Ligi Mistrzów, Heineken stworzył niezwykle ciekawą promocję.
Oficjalnym sponsorem Ligi Mistrzów w 2015 roku jest Heineken który rozpoczyna twórcze i inteligentne działanie które ma przyciągnąć jeszcze więcej fanów do finału wielkiego turnieju. Impreza, która odbywa się w dniu 6 czerwca (sobota), to święto dla tysiąca fanów piłki nożnej.
Miejsce operacji?
✔Brazylia.
Nazwa agencji ?
✔W + K .
Pomysł?
✔Stworzenie blokady na drzwiach, która odblokuje się tylko wtedy gdy przed zainstalowanym skanerem umieścimy piwo Heineken.
Kampania, stworzona przez W + K rozpoczęła się 20 maja i zaprasza zainteresowanych do rejestracji swoich imprez. Zamek zdobyć można na zasadzie konkursu. Wygrywa ten u kogo w domu, swoją obecność elektronicznie potwierdzi jak największa liczba osób. Finalistom zostanie wysłany oraz zainstalowany zamek.