Zamek od Heineken , który otworzymy tylko piwem
Z okazji finału Ligi Mistrzów, Heineken stworzył niezwykle ciekawą promocję.
Oficjalnym sponsorem Ligi Mistrzów w 2015 roku jest Heineken który rozpoczyna twórcze i inteligentne działanie które ma przyciągnąć jeszcze więcej fanów do finału wielkiego turnieju. Impreza, która odbywa się w dniu 6 czerwca (sobota), to święto dla tysiąca fanów piłki nożnej.
Miejsce operacji?
✔Brazylia.
Nazwa agencji ?
✔W + K .
Pomysł?
✔Stworzenie blokady na drzwiach, która odblokuje się tylko wtedy gdy przed zainstalowanym skanerem umieścimy piwo Heineken.
Kampania, stworzona przez W + K rozpoczęła się 20 maja i zaprasza zainteresowanych do rejestracji swoich imprez. Zamek zdobyć można na zasadzie konkursu. Wygrywa ten u kogo w domu, swoją obecność elektronicznie potwierdzi jak największa liczba osób. Finalistom zostanie wysłany oraz zainstalowany zamek.
Instalacja takiego zamka to świetny pomysł na subtelne zmuszenie swoich znajomych, aby przynieśli piwo na footbollowy wieczór!
Udostępnij treść:
Opublikuj komentarz