2 października rozpoczęła się jesienna kampania reklamowa sklepu internetowego Answear.com.
Answear.com jest największym polskim multibrandowym sklepem online, oferującym asortyment dla kobiet, mężczyzn i dzieci od ubrań, poprzez buty, aż po dodatki ponad 300 marek.
Ostatni kwartał 2017 roku dla Answear to rebranding wiążący się ze zmianą głównego hasła reklamowego, które w nowej wersji wyraża niestandardowe podejście do mody użytkowej.
„We are the Answer” to odpowiedź marki na potrzeby współczesnego klienta, poszukującego rozwiązań praktycznych, ale niebanalnych, stąd slogan „moda testowana na ludziach”.
Reklama zachęca do eksperymentowania z modą, wybierania pasujących nam trendów i dostosowywania ich do siebie.
Start kampanii w Polsce miał miejsce w pierwszy poniedziałek października, natomiast tydzień później działania rozszerzone zostały na pozostałe kraje, w których Answear funkcjonuje: Ukrainę, Czechy, Słowację, Rumunię i Węgry. Jest to już kolejna odsłona akcji promocyjnej Answear w Polsce wykorzystująca telewizję, natomiast pierwsza dla sklepu słowackiego i nowego, rocznej rynku węgierskiego oraz pierwsza wspólna dla wszystkich krajów, w których rozwija się marka. Telewizja to jedno z kilku mediów offline, z których korzysta marketing sklepu.
Do stałych działań należy współpraca z magazynami tematycznymi oraz okresowe akcje jak bilboardowa z kwietnia tego roku czy ostatnia kooperacja z producentem jogurtów Fantasia.
Najnowsza akcja reklamowa opiera się na spocie telewizyjnym, którego strategię stworzyła jedna z bardziej znanych agencji marketingowych, Isobar Poland Group. Spot można zobaczyć w telewizyjnych stacjach ogólnopolskich i kanałach tematycznych oraz w Internecie, m.in. na platformach VOD, na Facebooku czy w serwisie YouTube. Film występuje w kilku wersjach i o różnych długościach. Spot 45-sekundowy można obejrzeć na oficjalnym kanale YouTube firmy Answear.com.
Zobacz reklamę tv „We are the Answear” na You Tube.