Agencja interaktywna – jej udział w dzisiejszym rynku

Współcześnie stawia się o wiele bardziej na wirtualność i marketing, który odbywa się w Internecie. Popularność oraz zapotrzebowanie na ten typ reklamy przyczynił się do wzrostu liczby firm zajmujących się tym w sposób profesjonalny. Każde szanujące się przedsiębiorstwo pragnie zostać dostrzeżone w Sieci, a tym właśnie zajmują się agencje interaktywne.

Czym jest agencja interaktywna?

Współcześnie stawia się o wiele bardziej na wirtualność i marketing, który odbywa się w Internecie. Popularność oraz zapotrzebowanie na ten typ reklamy przyczynił się do wzrostu liczby firm zajmujących się tym w sposób profesjonalny. Każde szanujące się przedsiębiorstwo pragnie zostać dostrzeżone w Sieci, a tym właśnie zajmują się agencje interaktywne. Czym jest agencja interaktywna? Najściślej rzecz ujmując, agencja interaktywna to zespół specjalistów, którzy posiadają wiedzę i kompetencje do kreowania wizerunku danej firmy lub klienta indywidualnego w Internecie.

to zespół specjalistów, którzy posiadają wiedzę i kompetencje do kreowania wizerunku danej firmy lub klienta indywidualnego w Internecie.

Najważniejsze jest tutaj osiągnięcie odpowiednich wyników, ale też stała współpraca i konsultacje z klientem, który zamawia daną usługę. Takie projekty muszą przebiegać na zasadzie wzajemnej interakcji, bo tylko klient jest w stanie w pełni doprecyzować specyfikę własnej branży. To właśnie na podstawie tej wiedzy – założeń i celów przedstawionych przez daną firmę – opracowuje się metody promocji wizerunkowej w Sieci.

Czy to nie za mało?

Pozornie może się wydawać, że ograniczenie się do jednego kanału reklamowego to niezbyt rozważne posunięcie. Skoro promocja ma odbywać się tylko i wyłącznie w Internecie to pole manewru (zgodnie z logiką) powinno być ograniczone. Nic bardziej błędnego. Internet to platforma na tyle multimedialna, że jest w stanie zastąpić tradycyjne formy dotarcia do klienta, a nawet wzbogacić je o nowe metody i sposoby. Dodatkowym plusem działania marketingowego w Sieci jest możliwość jednoczesnego wdrożenia wielu różnych narzędzi oraz niemal nieograniczona kontrola nad nimi. Dzięki temu skuteczność takiej reklamy może być naprawdę wysoka – wszystko zależy tu przede wszystkim od umiejętności zespołu kreatywnego danej agencji. Kompetencje agencji interaktywnej Zasób kompetencji, jaki posiada zespół pracujący w agencji interaktywnej jest naprawdę imponujący. Są to między innymi:- umiejętność dobrego przygotowania wyglądu i treści na stronie klienta,- wiedza i zdolności tworzenia stron,

Zasób kompetencji, jaki posiada zespół pracujący w agencji interaktywnej jest naprawdę imponujący. Są to między innymi:- umiejętność dobrego przygotowania wyglądu i treści na stronie klienta,- wiedza i zdolności tworzenia stron,

które zainteresują i przyciągną internautów, – umiejętności z zakresu pozycjonowania oraz optymalizacji stron WWW,- znajomość mechanizmów funkcjonujących w skutecznej reklamie w Sieci oraz kreatywność i nadążanie za aktualnymi trendami,- zakładanie i prowadzenie profilów firm na portalach społecznościowych,- umiejętne prowadzenie bloga,- dobry copywriting (pisanie artykułów oraz innych treści sponsorowanych),- rozwinięte zdolności przekonywania i wpływania na decyzję klientów (szybkość decyzji o kliknięciu w Internecie jest dużo większa niż podczas przełączania programów w TV).- newslettery,- tworzenie grafik reklamowych,- umiejętne wykorzystanie możliwości Internetu.

Kompetencje agencji interaktywnej

Zasób kompetencji, jaki posiada zespół pracujący w agencji interaktywnej jest naprawdę imponujący. Są to między innymi:
– umiejętność dobrego przygotowania wyglądu i treści na stronie klienta,
– wiedza i zdolności tworzenia stron, które zainteresują i przyciągną internautów,
– umiejętności z zakresu pozycjonowania oraz optymalizacji stron WWW,
– znajomość mechanizmów funkcjonujących w skutecznej reklamie w Sieci oraz kreatywność i nadążanie za aktualnymi trendami,
– zakładanie i prowadzenie profilów firm na portalach społecznościowych,
– umiejętne prowadzenie bloga,
– dobry copywriting (pisanie artykułów oraz innych treści sponsorowanych),
– rozwinięte zdolności przekonywania i wpływania na decyzję klientów (szybkość decyzji o kliknięciu w Internecie jest dużo większa niż podczas przełączania programów w TV).
– newslettery,
– tworzenie grafik reklamowych,
– umiejętne wykorzystanie możliwości Internetu.

Artykuł zrealizowany przy współpracy z portalem PrasaiMedia.pl .

Dodaj komentarz