W Seattle, Uber transportował swoich klientów samochodami z Mad Max!

Kolejna ciekawa akcja marketingowa w Amerykańskim wydaniu! Aby promować swoją nową grę ( PAX Prime 2015: Mad Max tutaj gameplay) opartą na podstawię filmu Mad Max, Warner Bros zaprosił do współpracy przewoźnika Uber. Jaki był pomysł? Twórcy kampanii wykorzystali pojazdy Mad Max do przewozu przypadkowych pasażerów. Tak więc niektórzy klienci mieli szansę na przejażdżkę tymi niesamowitymi pojazdami. Nie zabrakło oczywiście obowiązkowych okrzyków: ,,Witness me!” http://twitter.com/Uber_SEA/status/637750076769628160/photo/1 Akcja trwała od 10h … Czytaj dalejW Seattle, Uber transportował swoich klientów samochodami z Mad Max!

Stwórz (wydrap) swoją własną etykietę piwa!

Aby odświeżyć swój wizerunek  i  zachęcić do kupnam butelkowanego piwa, marka Becka zaprojektował kreatywne i dobrze przemyślane opakowania: “bottle scratch.” Pomysłodawcy zaproponowali wymianę zwykłej etykiety na bardzo cienką warstwę  aluminium. Ideą jest to, by dać upust swojej kreatywności tworząc ciekawe rysunki na butelce swoimi własnymi paznokciami … Ciekawa akcja marketingowa nie sądzicie? 🙂 Sprawdźcie wideo! Pomysł stworzony został  we współpracy z agencją … Czytaj dalejStwórz (wydrap) swoją własną etykietę piwa!

Darmowa benzyna za strój w bikini!

Wbrew pozorom życie gospodarcze  na Ukrainie nadal stara się płynąć normalnym tempem a co za tym idzie nadal istnieje tam także marketing. Właściciel pewnej ze stacji benzynowych postanowił podjąć ciekawe ryzyko, i wdrożył dość ciekawą akcję marketingową. https://twitter.com/thandojo/status/648847660502392832/photo/1 W ostatni weekend w Kijowie, firma zaproponowała 60 litrów darmowego paliwa każdej osobie która zjawiła się na stacji w  bikini (co się okazało mężczyźni także podłapali … Czytaj dalejDarmowa benzyna za strój w bikini!

Marka materaców tworzy ciężarówki z darmową siestą. Lepszy pomysł niż foodtracki!

Po foodtrucka pora na na nowy trend jakim są Truck Napy, czyli drzemki w ciężarówce. Akcję marketingową rozpoczęto w USA.  Autorem pomysłu jest marka materaców Casper, która stworzyła ciężarówki z miejscami do drzemki. Przypomina to nam trochę  odpoczynek w Hotel kapsułowy w Japonii (patrz TUTAJ). Tutaj ciężarówka w całym kraju  oferuje ludziom  20 minut odpoczynku oczywiście za darmo! Ciekawy i miły pomysł na reklamę przy okazji umożliwiający na przetestowanie produktu(materacy).  Chętnie bym skorzystał a Wy?

Słynny autor Paulo Coelho publikuje całą powieść “Alchemik” jako reklamę książki

W Brazylii wszyscy ludzie, którzy jeszcze nie przeczytali “Alchemika”, słynnej powieści Paulo Coelho mieli szanse to zrobić w tym tygodniu. Akcja marketingowa polegała na  wydaniu całej swojej książki na łamach bilbordów reklamowych oraz na podwójnej stronie bezpłatnego dziennika “Metro”. Dla tych nieświadomych, Alchemik jest przez wielu uważana za jedną z najlepszych książek historycznych. 70 milionów sprzedanych egzemplarzy w 150 krajach i 59 językach. Książka przez 7 lat znajduję się na liście bestsellerów New York Timesa. Zawdzięcza to 70 mln czytelników. … Czytaj dalejSłynny autor Paulo Coelho publikuje całą powieść “Alchemik” jako reklamę książki