Kura nowym specjalistą od social media sieci Chicken Treat!

Jest to zupełnie zwariowany akcja marketingowa  z olbrzymią dozą humoru. Chicken Treat, australijska sieć  fast food specjalizująca się w smażonych  kurczakach pokusiła się o stworzenie konta dla swojej maskotki na Twitterze.

O kogo chodzi ? Bohaterem akcji stał się nie kto inny a kura!

Kilka razy dziennie, kura Betty  „tweetuje” na swojej klawiaturze.

Jaka jest treść tweetów? Absolutnie żadna!  Przypadkowy ciąg znaków, cyfr  i liter.

Niezwykle spodobała mi się nam ta koncepcja. Co najważniejsze wydarzenie te stało się niezwykle skuteczne.

Nieco ponad 22.000 nowych followersów konta marki w niespełna 11 dni.

Oto przykładowy tweet!

Sprawdźcie również samą reklamę!

Poczucie humoru i odrobina zwariowania to idealna mieszanka na promocję w sieci!

Dodaj komentarz