Heinz zaskakuje na Halloween: czarny majonez o smaku czosnku podbija Internet

W tym roku Heinz ponownie udowadnia, że potrafi bawić się konwencjami i zaskakiwać swoich fanów. Z okazji Halloween marka wprowadziła limitowaną edycję „Mayo Halloween” – czarny majonez o smaku czosnku, inspirowany klimatem klasycznych filmów grozy.

Produkt został zaprezentowany w kampanii stworzonej przez agencję DAVID São Paulo i zadebiutował w Brazylii. Reklama przypomina czarno-biały film Hitchcocka – z napięciem, dramatycznymi ujęciami i niespodziewanym zwrotem akcji. Zamiast krwi pojawia się… czarna majonezowa masa, która okazuje się nowym produktem Heinz.

Marka po raz kolejny udowadnia, że potrafi zamienić zwykły produkt spożywczy w pełnoprawne wydarzenie popkulturowe. „Mayo Halloween” to nie tylko zabawny pomysł, ale też przykład storytellingu i marketingu emocjonalnego, który łączy świat gastronomii z kinem i kulturą masową.

Heinz świadomie wprowadza produkt w limitowanej edycji, budując efekt ekskluzywności i „FOMO” – strachu przed przegapieniem okazji. Podobne akcje marki w innych krajach kończyły się błyskawicznym wyprzedaniem zapasów. Wszystko wskazuje na to, że czarny majonez z Brazylii może stać się kolejnym viralowym hitem sieci.

Udostępnij treść: