Curly Indian Style – egzotyczna eksplozja smaku w limitowanej odsłonie

W świecie przekąsek, gdzie rutyna często przejmuje stery, marka Curly (znana z charakterystycznych chrupek orzechowych i będąca częścią koncernu Lorenz) serwuje prawdziwą aromatyczną rewolucję. Najnowsza wariacja – Curly Indian Style – to sezonowa edycja, która odważnie flirtuje z nutą orientu, ukazując złożoność przypraw curry w wersji, jakiej jeszcze nie znałeś.

Ten nowy wariant nie tylko kontynuuje orzechowe dziedzictwo klasycznych Curly, ale przełamuje je nietuzinkową recepturą: niepoddawaną smażeniu, wegetariańską, pełną głębi i kontrastów smakowych, jakby rodem z zatłoczonych uliczek Bombaju.


Wielowarstwowa strategia komunikacyjna

Promocja Curly Indian Style nie uderza jednym kanałem – to starannie zaprojektowana, wieloaspektowa ofensywa medialna, która osacza odbiorcę z każdej strony, zachęcając niebanalnym przekazem i unikalnym językiem wizualnym.

🎯 Media cyfrowe i społecznościowe

Kampania wędruje przez ekrany naszych urządzeń, eksponując reklamy w ekosystemie Meta (Facebook, Instagram), a także na YouTube i energetycznym TikToku. Wykorzystuje przy tym technologie dynamicznej optymalizacji kreacji (DCO), by każdy komunikat był jak szyty na miarę odbiorcy – żywy, zmienny, dostrojony do rytmu scrollowania.

🏙 Outdoor – uderzenie w miejskie tętno

Przestrzeń miejska również stała się areną – gigantyczne wizualizacje kampanii oplatają kluczowe arterie wielkomiejskie. Billbordy, citylighty i murale nadają rytm codziennym trajektoriom przechodniów, zaszczepiając w ich świadomości orientalną historię.

🧠 Influencerzy z niebanalnym głosem

W kampanii zabrzmiały również głosy nietuzinkowych twórców internetowych: Michała Marszała, Rozkmin Zoliny, ASZ Dziennika, Eryka Bielawskiego oraz Designu typu biznes. Ich style nie wpisują się w schemat, a opowieść o Curly Indian Style brzmi w ich narracjach prawdziwie, naturalnie i – co najważniejsze – wiarygodnie.


Architekci kampanii – siły kreatywne Publicis Groupe

Za sterami tej barwnej, intensywnej kampanii stoi konsorcjum agencji należących do Publicis Groupe – każda z unikalną funkcją i mistrzostwem w swoim fachu:

  • Soul & Mind – twórczy rdzeń kampanii; to oni tchnęli życie w koncept i oprawę wizualną, balansując między świeżością a spójnością brandu.
  • Spark Foundry – strategiczni wizjonerzy, którzy nie tylko rozrysowali plan komunikacji, ale zadbali o jego egzekucję na polu zakupu mediów.
  • MSL – mediatorzy pomiędzy marką a światem twórców, odpowiedzialni za dobór i aktywację influencerów, tworząc autentyczne mikroświaty wokół przekąski.
  • Performics – cyfrowi alchemicy, którzy pociągają za dźwignie kampanii paid social, kierując strumień uwagi internautów na Curly Indian Style z chirurgiczną precyzją.

Udostępnij treść: