Najważniejszą cechą produktów Orangina jest miąsz który znajduję się w ich napojach.
Dlatego w kreacjach marketingowych szczególną uwagę zwracają na konieczność wstrząśnięcia butelką. Czynność tą udało się skutecznie zakodować w przypadku krągłych butelek. Jednakże jeśli chodzi o puszki problem pojawił się od nowa. Konsumeńci je otwarają a potem piją. Niestety zapominają o koniecznym wstrząśnięciu napoju.
Jakie rozwiązanie?
Orangina wraz z BETC, opracował doskonały i niezwykle pomysłowy sposób na zmuszenie spragnionych do wstrząśnięcia puszki. Co zrobiono?
Umieszczono otwarcie puszki na jej spodzie!
Wymieszanie napoju staję się nieuniknione!
Koniecznie sprawdźcie wideo i miny zdziwionych ludzi..
Niezły pomysł! Nieźle to wymyślił ktoś :))
tak, bardzo fajne 😉