Lojalność klientów w e-sklepie – jak ją zdobyć? Darmowe warsztaty.

 

Stali klienci robią zakupy według średniej o wartości nawet kilkukrotnie większej niż klienci pierwszorazowi. To dlatego światowi giganci sprzedaży internetowej aż 75% przychodów czerpią z zakupów swoich stałych klientów. Warto brać z nich przykład.

Międzynarodowe badania (realizowane także w Polsce), jasno wskazują, że stali klienci e-sklepu wydają w nim średnio znacznie więcej niż klienci, którzy odwiedzają sklep po raz pierwszy. Chętniej, niż nowi klienci dzielą się dobrymi opiniami o sklepie. Last but not least – koszt ich utrzymania jest znacznie niższy niż koszt zdobycia nowych klientów.

Lojalność klientów nie jest jednak kwestią przypadku. O ile przy jednorazowych zakupach, dla klientów największe znacznie ma cena i zasady dostawy, to dla stałych klientów warunkiem lojalności jest przede wszystkim jakość obsługi. Kluczową sprawą jest czas, czyli jak szybko sklep odpowiada na ich pytania i zamówienia, bądź rozwiązuje zgłoszone problemy.

Druga kwestia – czy łatwo jest skontaktować się ze sklepem przez ten kanał komunikacji, który dany klient preferuje (może to być telefon, mail, formularz www, czat, media społecznościowe czy nawet tradycyjna poczta). Trzecia sprawa to indywidualne traktowanie – aby kolejny raz wrócić do sklepu, już przy drugich zakupach klient oczekuje, że obsługa będzie kojarzyć jego imię i nazwisko, jego poprzednie zamówienie, a także wcześniej wyrażone oczekiwania czy opinie. I będzie umiała je wykorzystać, aby odpowiednio dostosować ofertę.

Podczas bezpłatnych porannych warsztatów ŚNIADANIE DLA E-HANDLU, które odbędą się 15 czerwca w Warszawie, eksperci podzielą się z uczestnikami swoją wiedzą i doświadczeniem w zakresie budowania lojalności klientów w sprzedaży internetowej. Opowiedzą o rozwiązaniach technologicznych, które są rekomendowane oraz o tych, które są absolutną koniecznością, aby obsługa w e-sklepie była na satysfakcjonującym dla klientów poziomie. Do udziału w warsztatach wymagana wcześniejsza rejestracja.

Warsztaty „Śniadanie w chmurze” objęli patronatem medialnym: Dziennik Internautów, Fundacja Polak 2.0, e-biznes.pl, 4biznes.eu i Forum Call Center.

Do warsztatów jeszcze tydzień, więc tymczasem zachęcam do lektury bezpłatnego e-booka o oczekiwaniach klientów e-sklepów i sposobach na zdobywanie ich lojalności: pobierz e-book.

Poradnik zawiera potężną dawkę wiedzy o obsłudze klientów w e-handlu, w wielkim skrócie można się z nią zapoznać na poniższej infografice:

infografika_budowanie_lojalnosci_klientow_e-sklepu

 

ŚNIADANIE W CHMURZE

E-handel: Wyższa sprzedaż dzięki optymalnej obsłudze

 

ORGANIZATOR:  Focus Telecom Polska

GDZIE:                Millennium Plaza – Al. Jerozolimskie 123a, Warszawa

KIEDY:                15 czerwca 2016 r., godz. 8:30-12:30

INFO:                  http://focustelecom.pl/sniadanie-w-chmurze-e-handel-obsluga-klienta

 

UDZIAŁ BEZPŁATNY

 

 

 

Zapytania:

Iwona Piętka

Focus Telecom Polska

GSM +48 601 500 380

i.pietka@focustelecom.pl

Rejestracja:

http://focustelecom.pl/sniadanie-w-chmurze-e-handel-obsluga-klienta    

 

Dodaj komentarz