Jak zmusić klienta do zamieszania napojem? Umieścić otwór na spodzie puszki.

Najważniejszą cechą produktów Orangina jest miąsz który znajduję się w ich napojach.

Dlatego w kreacjach marketingowych szczególną uwagę zwracają na konieczność wstrząśnięcia butelką. Czynność tą udało się skutecznie zakodować w przypadku krągłych butelek. Jednakże jeśli chodzi o puszki problem pojawił się od nowa. Konsumeńci je otwarają a potem piją. Niestety zapominają o koniecznym wstrząśnięciu napoju.

Jakie rozwiązanie?

Orangina wraz z BETC, opracował  doskonały i niezwykle  pomysłowy sposób na zmuszenie spragnionych do wstrząśnięcia puszki. Co zrobiono?

Umieszczono otwarcie puszki na jej spodzie!

Wymieszanie napoju staję się nieuniknione!

Koniecznie sprawdźcie wideo i miny zdziwionych ludzi..

orangina-ouverture-inversee-1

Udostępnij treść:

2 comments

Agaaa

Niezły pomysł! Nieźle to wymyślił ktoś :))

Kania92

tak, bardzo fajne 😉