Category

SEO

Content marketing – agencja interaktywna odpowiada na pytania

Wielu klientów, którzy zgłaszają się do naszej agencji interaktywnej, ma pytania związane z usługą, jaką jest content marketing. Poniżej odpowiadamy na 4 pytania, które powtarzają się najczęściej.  Content marketing – na czym polega taka usługa? Content marketing to planowanie, przygotowywanie i promocja treści atrakcyjnych dla precyzyjnie wybranych… Czytaj więcej →

Skuteczne sposoby na zoptymalizowanie sklepu internetowy?

Uzyskanie wysokich not w rankingu Google to przede wszystkim rezultat bogatej treści. Aktualne artykuły o rozbudowanej strukturze to domena portali informacyjnych czy też edukacyjnych, dlatego właściciele sklepów internetowych nierzadko wpadają w pułapkę zbyt ubogiej treści, zupełnie zapominając o roli marketingu internetowego w podnoszeniu wyników sprzedaży. Jak opracować treść… Czytaj więcej →

Czy pozycjonowanie pomaga w optymalizacji sklepu internetowego?

Prowadzenie własnego sklepu w Internecie wiąże się z wieloma korzyściami dla przedsiębiorstw. Właściciele takich firm nie muszą obawiać się zbyt wysokich kosztów utrzymania biura czy lokalu, w którym produkty byłyby wystawione na sprzedaż. Do płynnego funkcjonowania wystarczy powierzchnia magazynowa o odpowiedniej wielkości oraz mniejsza, niż ma to miejsce w przypadku sklepów… Czytaj więcej →

Czego wciąż nie rozumiemy w Inbound Marketing?

Każdy jednym uchem słyszał o wielkich zmianach, jakie przyniósł Inbound Marketing. Jednak niektóre firmy wciąż gubią się w ilości nowych pomysłów i narzędzi, nie wiedząc jak je sprawnie połączyć dla uzyskania większej ilości klientów z wyszukiwarki. Inbound stał się nowym standardem tworzenia relacji z klientami w sieci,… Czytaj więcej →

Long Tail – Długi ogon w seo

Pozycjonowanie szerokie Long Tail (LT) jest skierowane do firm, które posiadają dużą ilość słów / fraz, pod którymi strona firmowa / sklep powinny być znajdowane. LT jest niezwykle przydatny jeśli pozycjonujemy np sklep internetowy, w którym mamy produkty i możemy się pozycjonować na wiele ich… Czytaj więcej →

Czym kierować się przy wyborze seohostingu

Witajcie Dziś postaram się pokazać Wam czym kierować się przy wyborze seohostingu. Główne czynniki to: – Adresy ip (Oto nam głównie chodzi, warto zobaczyć jakie adresy oferują dostawcy seohostingów, im więcej różnych klas tym lepiej, nie warto kupować hostingów typu jupe.pl… Czytaj więcej →

Zdobywanie linków- kilka podstawowych zasad

Witajcie Dziś będę kontynuował temat zdobywania linków. Otóż w sieci krąży wiele mitów, które trzeba obalić I tym się dziś zajmę. Ile linków dziennie mogę zdobywać na nową stronę? Otóż z ilością nie należy przesadzać (bez żadnych blastów na milion profili), ale katalogując,preclując, komentując ręcznie wpisy na blogach- możemy… Czytaj więcej →

Optymalizacja witryny pod kątem seo

Otóż dziś zajmiemy się tematem jakim jest optymalizacja witryny pod kątem seo. Optymalizacja polega na tym by przypodobać się Google. Optymalizację wykonujemy raz. Raz dobrze zoptymalizujemy stronę mamy już potem spokój.  No to myślę, że czas zaczynać. Jak pisać witrynę? Otóż to jest pierwsza sprawa. Czy będziemy… Czytaj więcej →

SEO Pozycja w pierwszej dziesiątce

Pozycja w pierwszej dziesiątce w wynikach wyszukiwania Google to marzenie niejednego właściciela serwisu www. Ogrom wiedzy, potrzebnej do sprostania zadaniu, sprawia, że skorzystanie z pomocy fachowców staje się nieodzowne. Wybierając agencję interaktywną, bądź freelancera zajmującego się seo, radzę zwrócić uwagę na kilka ważnych kwestii.

Pozycjonowanie wg GOOGLE.

Google niedawno opublikowało jednostronny podręcznik optymalizacji pod kątem wyszukiwarki. Jest to pozycja obowiązkowa dla  początkujących którzy chcą się dowiedzieć jak wy pozycjonować stronę. Cały tekst zamyka się w 3 krokach. Dzisiaj pokażę Tobie jak wdrożyć krok 1, żeby osiągnąć nie tylko wysoką pozycje w wyszukiwarce Google, ale również… Czytaj więcej →

© 2017 MARKETING INSIDER — Powered by WordPress

Theme by Anders NorenGóra ↑