Category

INNE

Grała w Pokemon GO na telefonie odkryła martwe ciało w rzece Wind River

19-letnia mieszkanka Shayla Riverton Wiggins znalazła martwe ciało pływające w rzece Wind River wczoraj rano około godziny 8:40. Shayla w wywiadzie dla County 10, opowiedziała, że rozpoczęła normalny dzień. Obudziła się  rano, zjadła śniadanie i zaczęła grać w Pokemon Go. Dzięki połączeniu wirtualnej rzeczywistości z tą realną, gra zachęca użytkownika do wyjścia… Czytaj więcej →

Jak zmonetyzować ruch na stronie?

Większość osób prowadzących swoją stronę internetową, blog, fanpage, itp. liczy w skrytości ducha na możliwość zarobku na swojej stronie. Monetyzacja ruchu to sposób na całkiem dochodowy interes, jednak wcale nie jest tak prosty, jak mogłoby się wydawać z pozoru. To jednak, czy przekuje się ruch na stronie na finansowy sukces zależy od kilku… Czytaj więcej →

CEO zasypia w pracy, a jego pracownicy pokazajują prawdziwe możliwości Photoshopa

Zasypianie w pracy nigdy nie jest dobrym pomysłem … To bez  znaczenia, czy spędziłeś długą noc popijając piwo z kumplami czy oglądałeś całą noc ulubione seriale, to po prostu nie w porządku … Niestety (albo stety), Zeev Farbman, CEO zespołu rozwijającego aplikacje Lightricks musiał się nauczyć tej lekcji na własnej skórze… Jego pracownicy przyłapali swojego… Czytaj więcej →

Tylko wielokanałowe podejście pozwoli stworzyć potencjał e-sklepu

Warszawa, 20 kwietnia 2016 r.  Omnichannel to rozwiązanie które coraz częściej wprowadzają wielkie sieci handlowe, jednak może być także z powodzeniem zastosowane w mniejszych e-sklepach. Pomogą w tym narzędzia automatyzacji marketingu. Dane SalesBee pokazują, że dzięki nim można zwiększyć wyniki sprzedaży średnio o 25 proc. Wielokanałowość nie musi… Czytaj więcej →

Wady i zalety zlecenia pisania artykułów online.

Mimo, że żyjemy w czasach kultury obrazkowej, to słowo pisane wciąż jest w cenie. Współczesne dziennikarstwo w dużym stopniu przeniosło się do Internetu, co niesie za sobą zarówno konsekwencje pozytywne, jak negatywne. Pisać i publikować może każdy. Jak w gąszczu copywriterów i dziennikarzy odnaleźć prawdziwego czarodzieja słów? Kto pisze artykuły,… Czytaj więcej →

3 proste kroki budowy zaufania do e-sklepu

Według badań SalesBee 40 proc. kupujących w e-sklepach obawia się, że otrzyma towar nie spełniający ich oczekiwań – wybrakowany, złej jakości czy nieoryginalny. Ponadto 27 proc. konsumentów obawia się, że towar w ogóle do nich nie dotrze. Te obawy mogą sprawić, że klient nie skorzysta z usług sklepu internetowego i opuści go… Czytaj więcej →

Jak zbadać poziom UX?

Dzięki dynamicznemu rozwojowi rozwiązań internetowych, przygotowanie e-sklepu jest obecnie bardzo proste. Nawet osoby, które nie posiadają należytego przygotowania informatycznego mogą go otworzyć – wystarczy skorzystać z mnóstwa dostępnych w sieci szablonów, które na kilka sposobów dopasują się do proponowanej przez nas oferty. Samo stworzenie serwisu jest… Czytaj więcej →

Żelazna lokata, czyli słów kilka o pozycjonowaniu.

Google modyfikując wciąż algorytmy wyszukiwania oraz wprowadzając do sieci programy typu Panda, zmusza do podjęcia walki o zachowanie wysokiej pozycji przez serwisy wcześniej pozycjonowane, jak i nowych graczy na polu seo. Mit o 10 dziesiątce Żeby umieścić serwis w pierwszej dziesiątce poszukiwanych tematów, warto skorzystać z usług agencji interaktywnej. Spośród… Czytaj więcej →

SEO Pozycja w pierwszej dziesiątce

Pozycja w pierwszej dziesiątce w wynikach wyszukiwania Google to marzenie niejednego właściciela serwisu www. Ogrom wiedzy, potrzebnej do sprostania zadaniu, sprawia, że skorzystanie z pomocy fachowców staje się nieodzowne. Wybierając agencję interaktywną, bądź freelancera zajmującego się seo, radzę zwrócić uwagę na kilka ważnych kwestii.

Fascynacja komputerowym uniwersum

Fascynacja komputerowym uniwersum Profesor Jean-Maria Pradier napisał: „Życiem społecznym, seksem i agresją rządzą przede wszystkim składniki wzrokowe. Przypuszczalnie dlatego patrzenie jest tak ściśle sterowane za pomocą określonych kodów i zasad. Także z tego powodu w większości kultur zawsze tworzono obiekty oglądane (obrazy, rzeźby, filmy czy fotografie), swobodnie ob­serwowano… Czytaj więcej →

© 2017 MARKETING INSIDER — Powered by WordPress

Theme by Anders NorenGóra ↑