Category

e-commerce

Jak małe firmy mogą rozwinąć sprzedaż za granicą?

Pięć porad PayPal, aby podbić międzynarodowe rynki Niezależnie od tego, co sprzedajesz, jednym z największych wyzwań w prowadzeniu biznesu jest znalezienie i pozyskanie nowych klientów. Ogromna grupa tych, którzy chcieliby kupić Twoje produkty może być za granicą. Jeśli zaczniesz myśleć globalnie, możesz rozwinąć swoją internetową sprzedaż na skalę… Czytaj więcej →

Gadżety reklamowe – klasyka, która świetnie sprawdza się w erze internetu

Wykorzystanie gadżetów reklamowych jest jednym z najbardziej klasycznych i sprawdzonych sposobów na promocję firmy. Jednak wiele firm może mieć wątpliwości co do tego, czy rzeczywiście warto w nie inwestować. Wiąże się to z pewnym wydatkiem i może wydawać się w jakimś stopniu przestarzałe – w końcu w dzisiejszych czasach wszyscy stawiają na internet!… Czytaj więcej →

Czego wciąż nie rozumiemy w Inbound Marketing?

Każdy jednym uchem słyszał o wielkich zmianach, jakie przyniósł Inbound Marketing. Jednak niektóre firmy wciąż gubią się w ilości nowych pomysłów i narzędzi, nie wiedząc jak je sprawnie połączyć dla uzyskania większej ilości klientów z wyszukiwarki. Inbound stał się nowym standardem tworzenia relacji z klientami w sieci,… Czytaj więcej →

Long Tail – Długi ogon w seo

Pozycjonowanie szerokie Long Tail (LT) jest skierowane do firm, które posiadają dużą ilość słów / fraz, pod którymi strona firmowa / sklep powinny być znajdowane. LT jest niezwykle przydatny jeśli pozycjonujemy np sklep internetowy, w którym mamy produkty i możemy się pozycjonować na wiele ich… Czytaj więcej →

3 proste kroki budowy zaufania do e-sklepu

Według badań SalesBee 40 proc. kupujących w e-sklepach obawia się, że otrzyma towar nie spełniający ich oczekiwań – wybrakowany, złej jakości czy nieoryginalny. Ponadto 27 proc. konsumentów obawia się, że towar w ogóle do nich nie dotrze. Te obawy mogą sprawić, że klient nie skorzysta z usług sklepu internetowego i opuści go… Czytaj więcej →

Zarabianie na blogu

Zarabianie przez internet od kilku lat staje się nowym sposobem na przypływ gotówki. Jest wiele możliwości  zarabiania. Blogowanie stało się modne. Wiele osób zakłada bloga z myślą że zarobią na nim miliony. Niestety, nie zarobią. To nie działa w ten sposób. Cały proces zaczyna się od założenia bloga, następnie dużo… Czytaj więcej →

Czy sklep internetowy jest dla Ciebie?

15 lat temu został uruchomiony empik.com, co od tego czasu się zmieniło? Przede wszystkim mentalność polskiego klienta. Jeszcze kilka lat temu, główną barierą pomiędzy sklepem a klientem był strach. Wszyscy pamiętamy czasy kiedy allegro pojawiło się na naszym rynku. Ktoś zalicytował telefon a dostał… Czytaj więcej →

Darmowe projekty stron sklepów E-commerce które musisz zobaczyć!

Projektowanie witryny e-commerce jest wielkim wyzwaniem nawet dla doświadczonego webmastera. Strony tę należą do najbardziej skomplikowanych pod względem ich struktury : galeria z olbrzymią ilością zdjęć dobrej jakości, dużo informacji, sklep, formy płatności. Głównym zadaniem poszczególnych części jest uczynić życie klientów

© 2017 MARKETING INSIDER — Powered by WordPress

Theme by Anders NorenGóra ↑