Category

Akcje marketingowe

Noworoczne wyprzedaże – 3 sposoby na wzrost sprzedaży

Tłumy w centrach handlowych i zapracowani kurierzy oznaczają jedno – czas przedświątecznego szaleństwa zakupowego trwa. Coraz więcej Polaków stawia na wygodę i spokój kupując w sieci. To dla sprzedających online świetny prognostyk również przed kolejnym gorącym okresem w e-handlu – noworocznymi wyprzedażami. RTB House, polska spółka technologiczna specjalizująca… Czytaj więcej →

Mapa krajów – wydrapują swoją przygodę zwiedzania świata

Prezentujęmy wam dziś mapę która tylko z pozoru wygląda dość banalnie. Jednak nie dajmy się zwieść!  Kiedy podchodzimy trochę bliżej widzimy, że wszystkie kraje są w rzeczywistości pokrytę specjalną folią( tę sama którą znajdujemy na loteryjnych zdrapkach). Wszystko czego potrzebujesz to monetą lub długopis oraz chwila drapania… Czytaj więcej →

Opakowania na papierosy? Wylatujące zęby

Aby w  twórczy sposób uświadomić ludzi o szkodliwości palenia, w tym zagrożenie dla zębów, projektanci prześcigają się w co raz to ciekawszych pomysłach. Miroslav Vujovic Graforidza wykreował bardzo ciekawą koncepcję opakowania. Pomysł? Paczka przedstawia twarz osoby a kontur ust to przestrzeń którą wypełniają białe papierosy. Gdy palacz sięga po kolejną sztukę twarz na opakowaniu… Czytaj więcej →

Dla kogo pożyczka na święta?

Święta to czas ożywionego ruchu w biznesie – także tym pożyczkowym. Lada dzień pożyczkodawcy zasypią nas reklamami o świątecznych promocjach. Pojawi się wiele naprawdę atrakcyjnych ofert, ale czy każdy może z nich skorzystać? Kto może dostać pożyczkę na święta? W okresie świąt firmy pożyczkowe pracują ze zdwojoną siłą,… Czytaj więcej →

“When Brands Go Wild” – starcie największych marek w naturze.

„When Brands Go Wild” Zwierzęta to znane symbole od wieków. Nie raz są stanowią o wolności, odwadze, sile i do dziś mają bardzo silne znaczenie symboliczne. Odnajdujemy je na wielu znanych logach. brand – Sam termin ‚marka’ (brand) pochodzi od holenderskiego zwrotu ‚brandmerk’, który oznacza wypalony… Czytaj więcej →

Nowy model iphone 7. Sprawdź 7 najciekawszych reakcji marek i social media!

Apple niedawno zaprezentował swój nowy model iPhone 7 na hucznej imprezie w San Francisco. Transmitowane na całym świecie wydarzenie, rozbudziło wyobraźnie wszystkich fanów marki Apple. Między kilkoma ciekawych funkcjami takimi jak: nowy aparat Duel, wodoodporny korpus,  to decyzja o pozbyciu się gniazda słuchawkowego, wywałała największe poruszenie. Specyfikacja iPhone… Czytaj więcej →

Przetestuj dziecięcy wózek! Agencja marketingowa tworzy wersja testowa dla dorosłych.

Kupno wózka dla dziecka to nie lada wyzwanie. Zwłaszcza, że jako rodzice, zawsze chcemy jak najlepiej dla naszych dzieci. Tylko jak sprawdzić, czy dziecko siedzi wygodnie w swoim wózku? Można się spytać… Jednakże dziecko nie wyrazi głębokiej opinii na temat stabilnego podparcia, czy wygodnego… Czytaj więcej →

WWF i Karmimy Psiaki – kampanie uświadamiające w odpowiedzi na Pokemon GO

Prawdziwy globalny fenomen, który od kilkunastu dni podbija serca milionów fanów- Pokemon GO W waszych głowach zapewne pojawia się pytanie, jak można wykorzystać RTM aby na tej dużej fali dać znać również o swojej własnej działalności. Przedstawiamy zatem bardzo ciekawy przykład. Oto przygotowane plakaty „WWF… Czytaj więcej →

Maszyna przydzieli Ci darmowe pastylki – jeśli masz nieświeży oddech

Wszyscy doświadczyliśmy tego momentu w życiu, gdy osoba mówiąca stoi tak blisko Ciebie, że jedyną rzeczą która przychodzi Nam do głowy jest jej bardzo nieświeży oddech. Kiedy naszym rozmówcą jest przyjaciel albo bliska osoba – w porządku – można mu to wygarnąć. Ale wyobraź sobie scenę z nauczycielem, urzędnikiem lub… Czytaj więcej →

Jak zmusić klienta do zamieszania napojem? Umieścić otwór na spodzie puszki.

Najważniejszą cechą produktów Orangina jest miąsz który znajduję się w ich napojach. Dlatego w kreacjach marketingowych szczególną uwagę zwracają na konieczność wstrząśnięcia butelką. Czynność tą udało się skutecznie zakodować w przypadku krągłych butelek. Jednakże jeśli chodzi o puszki problem pojawił się od nowa. Konsumeńci je otwarają a potem piją. Niestety zapominają o koniecznym wstrząśnięciu napoju. Jakie… Czytaj więcej →

© 2017 MARKETING INSIDER — Powered by WordPress

Theme by Anders NorenGóra ↑